Pettämisestä - Gallupit

Sonkku

Molemmat ovat pahoja.

Sivut

Kommentit (21)

Manteli

Vastasin fyysinen
Minua loukkaisi enemmän jos mieheni harrastaisi SEKSIÄ jonkun toisen kanssa, kuin että jos hän olisi "vähän" ihastunut johonkin toiseen. Sehän on normaalia, että pieniä ihastuksia tulee ja menee vaikka onkin suhteessa.
Ymmärsin aiheen siis näin 8)

Jzzu

Molemmat on yhtä pahoja, tosin pelkästä fyysisestä pettämisestä jäisi kyllä minulle vähän sellainen maku että toinen on valmis uhraamaan suhteen "turhan takia", sellaisen ihmisen takia josta ei edes tunnetasolla välitä.

Tietenkään en haluaisi jatkaa suhdetta jos kultani rakastaisi toista ja olisi henkisellä tasolla mielummin toisen, mutta ei toisen mieltä voi omistaa ja minusta olisi vain hyvä että kerrottaisiin hyvissä ajoin jos tykkää enemmän jostain toisesta, ennen kuin henkisestä tulee fyysistä.

sussunen

kumpikin on väärin...!!! ite oon kokenu kumpaakin..ja ite oon tehnyt kumpaakin...tiedän että se sattuu loppujen lopuks kumpaakin osapuolta,eikä sitä sais tapahtua...se on vaan sit yhtäkkii sellanen kierre et se on hankala lopettaa jos kerran on vaan pystyny pettää...itte oon omat läksyni kantapään kautta oppinut-jo tälläiellä-ja toivon että ite sitä en tulevaisuudessa tekis....kuiteki sillä saanu monet hyvät ja pitkäkestoset suhteet ihan rikkipoikki pinoon...ja kaduttaa....jos on saanu jotain hyvää aikaseks niin ei sitä pitäis hölmöillä..!!!

Trinity
Jzzu
Tietenkään en haluaisi jatkaa suhdetta jos kultani rakastaisi toista ja olisi henkisellä tasolla mielummin toisen, mutta ei toisen mieltä voi omistaa ja minusta olisi vain hyvä että kerrottaisiin hyvissä ajoin jos tykkää enemmän jostain toisesta, ennen kuin henkisestä tulee fyysistä.

Henkinen, ehdottomasti. Tottakai fyysinen pettäminenkin sattuisi, mutta kallistun kuitenkin tuohon henkiseen puoleen. Ei olisi läheskään niin paha jos kumppani sekstaisi jonkun kanssa ilman mitään erityisiä tunteita kuin se että haluaisi olla jonkun muun kanssa. Melkein omasta kokemuksestakin voi sanoa, että on valitettavasti tullut harrastettua kumpaakin pettämisen sorttia ja itselleenkin tuo henkinen on paljon raskaampaa.

tintukka

mitään en vihaa maailmassa niin paljon kuin pettämistä :x
mikään ei riko pahemmin parisuhteita kuin tuo - niin henkinen kuin fyysinenkin.
Tiedän tutun jonka mies harrastaa kumpaakin ja on vielä tunnustanut tutulleni, että jos ei olisi lapsia niin lähtisi heti tuon toisen matkaan! TÖR-KE-ÄÄ! :evil: [-(
En ymmärrä, miten tuttuni vain "pitää miestään". Noo, hänenpä on päätöksensä. Ja tämä tapaus vaikuttaa koko hänen ympärillään oleviin ihmisiin, vaikka asiat ovat heidän halluussaan. Mutta silti vaikuttaa. Eikä siis todellakaan vähiten heidän lapsiinsa.

Joskus aattelee, että miksi mies tunnusti henkisen rakastumisensa, kun kerta haluaa jatkaa liittoaan tuttuni kanssa!? Sehän vain haluaa kiduttaa tiedonannollaan tuttuani, joka on kanssa sellaista laatua, että yrittää paikata välejä ja antaa anteeksi viimeiseen asti, ja että avioliitto on pyhä asia.

Joskus siis tietämättömyys on parasta. Ainakin silloin, jos ei aio tehdä mitään poikkeavaa esim. jättää toista. Ja tietää, ettei toinen ole jättämässä häntä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat