Tupakoitko? - Gallupit

Ladybird

Tunnustaudun bilepolttajaksi. Mutta tätäkään ei tapahdu aina.
Ihmettelen kyllä, miksei miusta ole polttajaa tullut, kun pidän jotenkin siitä tupakansavun hajusta. :lol: Mutta toisaalta, siitä jää aina niin paha maku suuhun ja keuhkosyöpä pelottaa, ettei munsta polttajaa kyllä koskaan tule.

Sivut

Kommentit (133)

ankku

a) ikänne
16 (parin viikon päästä 17 :wink: )

b) kuinka kauan ootte polttanu
olen polttanu 14 vuotiaasta vakituisesti :?

c) ootteko koskaan ollu aikeissa lopettaa.
en, mutta ehkä viel joskus :roll:

Klara

Poltan tupakkaa :oops: Nykyään poltan tosi vähän. Enää n. 2-4 tupakkaa päivässä, paitsi juodessa menee enemmän. Koko ikääni en aio polttaa eli lopettaminen on edessä ennemmin tai myöhemmin. Se on vain helpommin sanottu kuin tehty. :(

Edit: huppista unohdin vastata näihin kysymyksiin:

a) ikänne -20
b) kuinka kauan ootte polttanu -vähän päälle 4 vuotta
c) ootteko koskaan ollu aikeissa lopettaa. -pari kertaa olen "lopettanut" ja lakko on kestänyt jonkun pari viikkoa. Mutta siis tulevaisuudessa lopetan kyllä!

SnowWhite

juu eli 16 oon ja oikeestaa vaa jos oon viihteellä ni tulee poltettua. ei aina sillonkaan. kaveri yleensä polttaa ni sit tulee samlla itekki otettua. yritän kyllä lopettaa senkin tavan. mut aika paljon passiivisesti(onks se toi sana :D) ku kulta polttaa. :? oon kyllä yrittäny saada sen lopettamaan mut ei oikein onnistu :( ja öö. oikeestaa toi välillä polttelu alko tossa... kesälomalla. eli aika äsken.

niinuska

Olen sauhutellut kohta nelisen vuotta.. Aloitin kun menin lukioon eikä loppua ole tullut (ainakaan vielä). En ole kertaakaan tosissani yrittänyt lopettaa, poikaystäväkin polttaa, ei ole ollut vielä tarpeeksi painavaa syytä (omien keuhkojen kestävyys kun ei ole niin tärkeä juttu) :lol: Olen tosin päättänyt että sitten lopetan kun tulen raskaaksi.. että sitä päivää odotellessa taitaa palaa vielä jonkun verran rahaa savuna ilmaan!

JJEMMY

16 vuotias olen ja oon polttanu reilut 4 vuotta :roll: Kerran oon ihan vakavissani aikonut lopettaa ja jonkin aikaa olin polttamatta nikotiinipurkkien avulla. Nyt olis taas tarkotus yrittää lopettaa täysin kokonaan.

amethystine

No laitoin nyt että poltan vaikka en oikeastaan polta. Puuttui vastaus joskus.. :? Joskus tulee pahana päivänä poltettua ja viihteillessäkin joskus. Oli liian helppoa ottaa kullalta tupakka jos on hermot kireällä, nyt kulta lopetti niin mullakin saa loppua ihan kokonaa. Hän kyllä varmaan kaljotellessaan vielä polttaa mutta minä en. Piste. :)

a) Olen 17.
b) Kaksi vuotta sitten alkoi humala polttaminen kun kulta oli Lontoossa, ei ollut sitä helpointa aikaa se.
c) Nyt olen aikeissa lopettaa. Tai siis lopetan-

kaneli

En tupakoi. En ollut maistanutkaan tupakkaa vielä vuosi sitten, mutta nyt on tullut jokunen kerta (kännissä) poltettua. Toivottavasti ei tule tavaksi...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat