Mun kone - Gallupit

jannu*n*

pöytäkone löytyy. ihan ehdoton.

Sivut

Kommentit (72)

KRedit-

tosiaan pöytäkone vuodelta kivijakirves. poikaystävä suunnitellut uuden koneekasaamista. mulleppa taitaa nykyinen tehomylly periytyä.
Mun koneenkäytöllä riittä että pystyy katsomaan sarjoja/leffoja, muokkaamaan kuvia, irkkaamaan ja selaamaan nettiä :lol:
jotain pelejä tosin on kyllä kiva pelailla mutta nykysellä uudet hyvät ei pyöri.

Vanilja

Pöytäkone, se vie pöydältä jopa vähemmän tilaa kun läppäri jos on TFT- näyttö ja ite kone pöydän alla.

Läppäri tulee jossain vaiheessa varmaan hankituks, ihan sen takia että opinnot vaatii vaihdon ulkomailla ja sinne se on kätsy ottaa mukaan.

Abigail

Minulla on pöytäkone, mutta haluaisin läppärin. Sen kanssa voisi mukavasti lojuta sohvalla ja katsella telkkaria samalla kun kirjoittelee Cosmon foorumille :wink:. Läppärin hankin sitten hamassa tulevaisuudessa, kun on rahaa. Ehkä ennen sitä kuitenkin ostan litteän näytön pöytäkoneeseen, että saan makkariin enemmän tilaa.

kata-82

Tää käyttää ihan tavallista pöytäkonetta. Ostin viime syksynä litteen näytön, ni vie paljon vähemmän tilaa, kun sellanen isompi malli..

Zuzannah

ostin siis uuden koneen, kun vanha hajos (ja saakutti kun sinne jäi kaikki tärkeet tiedostot :evil: ). uusi kone on myös pöytäkone, läppäriä harkitsin mutta kun sattuu olemaan tää virallinen tietokonepöytä niin saman tilan se kumminkin olis vieny, ja tää on tehokkaampikin..

ihan normi kone tää on, en mä mitään ihmeellistä tarttekaan kun ei oo tarvetta pelailla mitään tyhmiä pelejä.. ihan vaan nettikäytössä nykyään...

Embo

Läppäri.

En kantele konettani missään, mut kun pöytätilat on pienet ni välil tän voi kivasti taittaa hyllylokeroon jos(/kun) haluan vaikka tehdä koulutehtäviä... :wink:
Oma kone on muun muassa edesauttanut nörttiytymistäni.

MiuMiu*

Kyllä pöytäkone riittää meille toistaiseksi.
Tosin ollaan harkittu myös tuota läppäriä toiseksi koneeksi, eli tää tavallinen toimis koneena, jolla katsotaan leffoja, pelataan ja jota voi laajentaa ja läppäri olis sit vaan nettikäytössä enimmäkseen, näin saatais kumpikin olla netissä, eikä tarvis aina vuorotella ja mäkin saisin löhötellä sohvalla samalla kun oon netissä :lol:

Lime*

Ennen meillä oli pöytäkone ja on tossa vieläkin, pitäis joskus viedä se pois. Tällä hetkellä on läppäri ja ihan tyytyväinen olen ollut :)

Tonde

Taas utelen näitä elintärkeitä asioita, eli millasta konetta käytätte ja miks?

Mulla on oma läppäri, enkä muita koneita osais/haluais käyttää ollenkaan. Mä kirjotan paljon ja siks läppäri on mulle ehdoton, et saan sen mukaani kaikkialle.

xaz

Edellinen kone oli pöytäkone. Sitte siinä alko olla liian vähän tehoja ja vaihdoin kertaheitolla läppäriin.
"se on niin kätevä, sitä voi käyttää vaikka parvekkeella jos niin halajaa, sen voi ottaa matkalle mukaan, voin tehä koulujuttuja kotonaki" ja blablabla.
Paskat sanon minä.
Onhan tää joo kiva ja näppärä, mutta ku saan vain massit kasaan niin vaihdan kyllä takas pöytäkoneeseen.
Siihen voi sentään ostaa uusia komponentteja ja se on ja pysyy siinä mihin se laitetaan, sitä voi "varustella", sillä työskentely on paljo ergonimisempaa, siinä on isompi näyttö, se on parempi leffojen kattomiseen...
:cry: mä haluun sen nyt heti! :cry:

Zuzannah

pöytäkone vuodelta kivi ennen ämpäriä :evil: tästä ei oo mihinkään :( tahtoo uuden! sain tän ilmatteeks jotain 6 vuotta sitten ja sillon tää oli poistettu käytöstä kaupungintalolta kun siellä vaihdettiin uudempiin. ja windows 98 löytyy eli ei kovin uutta versioo... jos kesällä ostais uuden koneen...

Sonkku

Mulla on läppäri. Kouluhommia varten kone tarvi aikoinaan ostaa eikä meidän yksiöön oikein olis mahtunut pöytäkone, kun ei meillä ollut siellä kuin yksi "kirjoituspöytä" ja poikaystävä siinä enemmän istu oman läppärinsä kanssa kun teki töitä. Nykyisessä kodissa mahtuis olemaan pöytäkonekin, mutta ei ole mitään tarvetta sellaiseen vaihtaa. Ihan hyvä tää läppäri on, aikas kätsy. Saa roudattua mukana kun kotona käy, kun pikkusisko haluaa musiikkia ja kuvia ladata tästä itselleen. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat