ruokaostokset - Gallupit

Amalia

Mä käyn kaupassa aina tarvittaessa, eli käytännössä siellä tulee rampattua suunnilleen joka päivä. Jostain syystä jotain unohtuu aina, vaikka mä kirjotankin aina sinnikkäästi kauppalistoja! Mutta mitäs tuosta, mä kävelen kotoa kahteenkin kauppaan noin kahdessa minuutissa, eli eipä noi reissut mitään megalomaanisia ponnistuksia vaadi :)

Sivut

Kommentit (45)

denise

Useamman kerran viikossa tulee käytyä kaupassa. Maitovarastoa pitää käydä täydentämässä, tai sit alkaa tekeen vaan jotain mieli jota ei tietenkään löydy omasta ruokavarastosta...

MiuMiu*

Kerran viikossa käydään isommassa ruokakaupassa paremman valikoiman vuoksi ja pienempiä ostoksia ( maito, leipä, jätskit) tehdään lähikaupassa, jossa tulee kyllä käytyä melkein joka päivä, koska sinne on vaan muutama metri, ostokset hoituu siis autolla ja kävellen

SunLion

ostatko kerralla viikon safkat vai käytkö hakemassa joka toinen päivä pari jugurttipurkkia ja leipää ja kurkkua (tjsp)?

kerrohan samalla käytkö yleisillä kulkuneuvoilla, autolla vai kävellen jne.

noi vaihtoehdot voi mennä ristiin toisilla mutta valitkaa nyt se mikä eniten teitä kuvaa ja kertokaa lisää.

Miffy

Käyn kaupassa useita kertoja viikossa; oikeastaan lähes joka päivä.

Se hoituu samalla kun tuun kotiin vaikkapa yliopistolta. Useimmiten käyn tossa lähellä Sokoksessa jossa on siis S-markettikin, mutta joskus käyn ihan vaan Alepassa. Joitain juttuja silloin tällöin haen kauppahallista.

Julkisillahan mää liikuksin, joskus kävellenkin ja kesä kun tulee niin enenvissä määrin tsykällä.

Lumi~

kerran viikossa tulee kaupassa käytyä itse. Asun nykyään suurimman
osan ajasta porukoiden luona, niin ne hoitaa sitten ruokaostokset siellä..
kävellen yleensä liikun jossain lähikaupassa.

Sonkku

Useamman kerran viikossa tulee käytyä. Sitä mukaa kun tulee tarvetta ja sit kuitenkin unohtaa jotain kun aina ei jaksa muistilappua tehdä.

Shandy

VAstasin että noin kerran viikossa, vaikkakin se taitaa kyllä sittenkin olla kaks kertaa/viikko. :D No kuitenkin, maanantaina tai tiistaina tulee yleensä käytyä kaupassa, ja sit syön loppuviikon sitä mitä kaapista löytyy.. Oon meinaan älyttömän laiska kaupassa kävijä! Ja sitten kun en mä tartte kahta lämmintä ruokaa päivässä (vaikka joskus syönkin), niin yleensä multa löytyy kaapistaa vaan jotain voileipiä varten tarvikkeet ja ehkä jotain jukurttia ja hedelmiä. Toisen kerran käyn kaupassa yleensä perjantaina, jos mies tulee kylään.. Kun se tarttee vähän paremmat sapuskat kun mitä mää ite vetelen ;) Mut mää kyl syönkin tosi epäterveellisesti ja välillä unohdan koko syömisen jos on kiirettä. Mut jos oon vkl:n porukoilla niin luonnollisesti tartte omaan kotiin tehdä ruokaostoksia. ;)

Nyt kun asun kesän täällä porukoilla, niin kaupassa täytyy käydä vähän useemmin. Ja se on ollut mun homma oikeestaan siitä lähtien kun ajokortin oon saanut.. Mulla on ollut enemmän joutavaa aikaa kun äitillä, niin mää oon sit tän perheen ruokkinut. Samoin on varmaan kesällä. :) Ja sit kun tykkään tehä kauheesti ruokaa näin kun on enempi syöjiä, niin ei niitä aineita kuitenkaan muut osais ostaa. ;)

Niijoo, täällä porukoilla kuljen kaupassa autolla kun on kaupat sen verran kaukana, omassa kotona käyn aika usein kävellen kun siinä on halpahalli ja k-kauppa parinsadan metrin päässä, mut aina joskus käyn sitten prismassa tai cittarissa ja niissä tulee käytyä melkein aina autolla (vaikka sinnekin on matkaa vain puol kilsaa.. :P ).

Abby

Mä vastasin useita kertoja viikossa mutta todellisuudessa tulee käytyä kahdesti viikossa ja joskus harvoin useammin jos sattuu unohtumaan jotain tai tekee mieli jotain herkkuja mitä ei kotoa löydy.

Maanantaisin ostetaan perjantaihin asti ruoat ja sitten yleensä perjantaina käydään ostamassa viikonlopun syömiset. Tietysti juhlapyhät huomioon ottaen..

Omalla autolla käydään isossa kauppakeskuksessa ostoksilla. Lähikauppaa käytetään lähinnä hätävarana koska valikoima on siellä aika surkea.

Zuzannah

mä käyn noin kerran viikossa kun oon niin laiska käymään kaupassa, ja kun oon lähiaikoina ollu koko ajan vaan menossa niin ei oo menny mitään muuta kun leipää... ja kauppa, tai oikeestaan kaks kauppaa (k-market ja valintatalo) on noin minuutin kävelymatkan päässä kotoa ja iiiso Citymarket on koulumatkan varrella. ja silti on aina niin vaikeeta lähtee kauppaan, laiska kun olen :)

joskus täytyy käydä useemmin kaupassa, kun maito loppuu, ilman sitä tulee itku :shock: aina sitä jotain ruokaa kaapista löytyy, ja poikaystäväkin on ilonen kun aina on jotain naposteltavaa :roll:

Jzzu

Vastasin alimman vaikka tuokin -kuten moni muukin asia elämässäni- on kovin kausiluontoista.
Käyn kun on tarvis ja joskus en jaksa sitäkään. :?

Jimmy KImmel

Päivittäin käyn. Yleensä yhdistän lenkkeilyn ja kauppareissun samaan eli jalkaisin liikkeellä. Yhden päivän ruuat ja seuraavan aamupalan ostan kerralla. Kätevämpäähän olisi käydä harvemmin ja ostaa enemmän kerralla, mutta eipä ole tämäkään järjestely vielä tuottanut ongelmia (lue: aina on ollu ruokaa).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat