Asuntosi koko? - Gallupit

hennna

Mulla on huimat 30 neliötä, asutaan kolmen kissan ja koiran kanssa :) (tai koira on päivisin minun matkassa täällä)

Sivut

Kommentit (84)

leben

Mulla on yksiö avokeittiöllä. Lisänä suuri parveke. Neliöitä löytyy 40.. Mutta ne jaetaan kahden kissan ja kissan kokoisen koiran kanssa. :P
ihan sopivan kokoinen luukku tällä hetkellä. Mitä nyt toisinaan tapellaan sohvasta tai parvekkee tuolista.. :wink:

antagonismi

En ainakaan löytäny tästä aiheesta galluppia..

Elikkäs, minkäs kokoisissa asunnoissa cosmolaiset asuu? :)

Minä, avomieheni ja vielä koirakin jaetaan yksiö :P Hyvin mahtuu! ;)

Manteli

Minä + 3 kissaa parvekkeellisessa yksiössä. Ahdastahan tää on :D tekis miel jostain hommata kaksio saunalla :lol:

muoks. lisään vielä että 32 neliötä, eli ei oo IHAN sikapien yksiö

Aimée

Meillä on saunallinen kaksio 46,5 neliötä. Miun ja kullan lisäksi täällä asustaa kolme kissaa ja punakorvakilpikonna ja hyvin mahdutaan. Ihanan vähän siivottavaa aikasempaan kämppään verrattuna ;)

Lania

Tällä hetkellä olis tilaa vielä parisataa neliöö ja muutama kymmen päälle, mutta oon niin tohkeissani että vastaan jo etukäteen :lol: eli muutaman kuukauden päästä on siis muistaakseni n.45neliön kaksio, jossa erikseen makuuhuone, olkkari, keittiö ja kylppäri.

Norma Jean

Byää, miten teillä on varaa maksaa yksinänne kaksiosta vuokraa? Tai no, varmaan sijainti vaikuttaa, täällä Helsingissä kun ei kunnon yksiötäkään saa alle viidensadan :roll:.

Nim. kämppä 20 päivässä tai oon koditon

antagonismi

Norma, toivotan onnea! Jospa löytyis asunto :?

Mul tosiaa oli Tampereel se 48 neliön kämppä(kaksio) saunalla ja parvekkeella.. Vuokra oli suhteellisen kova, 490e.. :? Nykyää vuokra 350 :D Mut tässä kai sitä on asuttava vielä puolisen vuotta, vaik ahdasta onkin :? Sit kyl etsimään hyvänkokoista kaksiota :)

Abigail
Norma Jean
Byää, miten teillä on varaa maksaa yksinänne kaksiosta vuokraa? Tai no, varmaan sijainti vaikuttaa, täällä Helsingissä kun ei kunnon yksiötäkään saa alle viidensadan :roll:.

Ei olisi oikeasti varaa, mutta asun silti yksinäni kaksiossa ja vielä Helsingissä! 8) Maksaa sikana, mutta onneksi opiskelut alkaa olla takana päin. Toivottavasti nopeasti lykästää työpaikan suhteen.

Tonde

35,5 neliön yksiö. Tarkemmin sanottuna 1h + tupakeittiö. Eli on tää tavallaan kaksio. Yksin asustelen tässä ja tuntuu et tilaa on AIVAN liian vähän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat