Miten käsittelet foorumin sisältöä? - Gallupit

Jimmy KImmel
Abigail
En loukkaannu muiden mielipiteistä, mutta joskus minua vaivaavat muiden ihmisten yleiset asenteet joitain tiettyjä asioita kohtaan. Tästä voisin mainita esimerkkinä vaikkapa tuossa prostituutio-keskustelussa esitetyt kommentit.
Allekirjoitan. :wink:

Tosin ei minua suoranaisesti mikään "vaivaa"... En vain välttämättä ymmärrä ihmisten suppeakatseisuutta. :wink:

Sivut

Kommentit (48)

Shanya

Ei vaikuta tai loukkaa. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja se on hyvä se.
Kaikkia ei voi miellyttää, eikä pidäkään.
Toki joskus toisten mielipiteet/asenne kiukuttaa, mutta ei niistä itselle isoa asiaa tule, vaan totean että vai niin ja jatkan eteenpäin. :D

Abigail

En loukkaannu muiden mielipiteistä, mutta joskus minua vaivaavat muiden ihmisten yleiset asenteet joitain tiettyjä asioita kohtaan. Tästä voisin mainita esimerkkinä vaikkapa tuossa prostituutio-keskustelussa esitetyt kommentit.

pinni

]

välillä oon ottanu pari juttua vähä liianki henkilökohtaisesti ja vähä loukkaantunut..
se vaikuttaa muhun ainaki tosi paljo, että millä asenteella niistä asioista puhutaan.

Miffy

Laitoin alemman vaihtoehdon.

Toisaalta, vaikkei sitä suoranaisesti loukkaantuisi, voi aina jotakin jäädä mieleen itämään. Siis jotain negatiivista.

Enemmänkin ihmisen mielipiteet kertovat hänestä itsestään. Jos joku sanoo vaikkapa, että "läskit on rumia" tai mitä vaan, niin siinäpä sanoo ja antaa samalla lukijalle mahdollisuuden luoda kuvaa itsestään.

Mutta foorumi ei ole mitenkään irrallaan muusta elämästä. Minä henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi joku sanoisi täällä jotakin, mitä ei voisi sanoa jollekin päin naamaa. Siinä ei ole mitään mieltä!

Useimmiten "kinat" täällä kuitenkin liittyvät enemmänkin periaatteeseen, kuin siihen, että kinattaisiin vaikka siitä, onko kyömy nenä parempi tai kauniimpi kuin suora juupas-eipäs -tyyliin.

EDIT.

Ja sitten. Miten niin "otatko vakavasti"? Jos mä jostain keskustelen, niin tottahan sen vakavasti otan, siis siinä mielessä, että ei tää ole mulle sellainen mesta, jossa päästelisin jotain mitä en ns. IRL sanoisi. Mitä järkeä koko tälä täällä käymisellä olisi, jos täällä vaan ihmiset jauhaisivat ihan täyttä paskaa, jota ei voisi ottaa vakavasti?

Lumi~

itse suhtaudun keskusteluihin jollain tasolla aika vakavastikin, mutta
tietty pilke silmäkulmassa on näitä juttuja lukiessa.. en osaa vastata siihen miten Miffy kirjoitti että mitä järkeä täällä käymisessä olisi jos ei ottaisi näitä keskusteluja vakavasti, mutta luulenpa että täällä käy
paljonkin keskustelijoita tai ainakin lukijoita jotka suhtautuvat
näihin keskusteluihin aivan huumoripohjalta.. ehkäpä jotkut
kommentitkin saattavat olla sitä "paskan jauhantaa", en tiedä..

niin ja alemman laitoin noista vaihtoehdoista..

sira

Mulla kans tuo alempi. Tai mistä sitä tietää raivostuisko jos omalle kohalle tulis jotain tosi henkilökohtasta kommenttia, varmaanki ainakin vähäsen.
Kuten Miffykin, kirjotan tänne ihan sillain niinku normaalissa elämässäkin ajattelisin ja toimisin. En voittais mitään jos alkaisin vetään ihan mitä sattuun.
Ääh mää en muka keksi enempää tekstiä, yritän nyt olla toistamatta aijemmin mainittua.. :lol: Siis Miffy kirjotti ihan sillain niinku minäkin oisin aatellu.

Lizzie

Tää gallup on just yhtä huono kun nimikkolehdessäkin, vastausvaihtoehtoina vaan ääripäät.

Yleensä en suivaannu, mutta joskus joku asia on jäänyt netistäkin vaivaamaan. Ei nyt mitään maailmaa kaatavaa, mutta erinäisten kinastelujen jälkeen täälläkin on joskus ollut hetken paska olo, joka on toki mennyt nopeasti IRL ohi ja lähinnä naurattanut. Tämä on oikeastaan ainoa foorumi jossa käyn ja osan foorumin ihmisten kanssa olen tekemisissä muutenkin, joten en osaa nähdä tätä paikkaa minään anonyymina viestikenttänä. En usko että kukaan joka näkisi tän sellaisena, kävis täällä päivittäin.

SunLion, tekemällä tän gallupin (ja sivuten niin selkeästi teidän kinastelua) tää vie tavallaan vaan sun pointiltas juuri pohjan. Jos sua ei oikeasti nappais yhtään mitä muuta ajattelee, et varmaankaan jaksais vaivautua tekemään tällasta galluppiakaan aiheesta... :wink:

Jzzu

Alempi vaihtoehto täälläkin, tosin jotkut asiat mitä jotkut täällä sanovat tai ovat mieltä kyllä ihmetyttävät suuresti ja sen kyllä useimmiten ilmaisenkin [size=9](ja nyt en tarkoita edes välttämättä tätä topikkia mistä tämäkin käninä lähti liikkeelle)[/size].

Miffy

Mutta foorumi ei ole mitenkään irrallaan muusta elämästä. Minä henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi joku sanoisi täällä jotakin, mitä ei voisi sanoa jollekin päin naamaa. Siinä ei ole mitään mieltä!

Täysin samaa mieltä Miffyn kanssa.

Ja Lizzien tavoin minäkin ihmettelen että jos tällä asialla ei väliä ole aiheen aloittajalle miksi nähdä moinen vaiva?

sopuli

Mun täytyy myöntää, että yksi keskustelu suivaannutti mua todella ja tuntui tosi pahalta lukea sitä. Kukaan ei kommentoinut minun elämääni siinä, koska en ole kyseisestä jutusta täällä mitään maininnu, mut se liippasi niin läheltä mulle niin tärkeitä juttuja ja kai mä tavallaan loukkaannuin. Enää en ole edes keskustelunaloitusta täällä nähnyt ja hyvä niin, tosin en edes avaisi sitä enää tai lukisi siitä kirjoituksia.

Muut keskustelut tai henkilöt eivät ole saaneet mua suivaantumaan. Jokaisella on omat mielipiteensä ja niitä yritän kunnioittaa. Pidän tämän aika erilläni omasta "oikeasta" elämästäni, enkä vatvo foorumin asioista koneelta nousemisen jälkeen mielessäni.

SunLion
Lizzie
Tää gallup on just yhtä huono kun nimikkolehdessäkin, vastausvaihtoehtoina vaan ääripäät.
Noh, lisätäänpä vaihtoehto.

joku modeista voisi vaikka laittaa sinne että: "yleensä en loukkaannu muiden mielipiteistä, mutta toisinaan saattaa jäädä vaivaamaan ja tuntuu pahalta kuulla mitä muut kertovat"

Mutta kyllä tosta nyt ideaa saa siitä mitä ihmiset asiasta ajattelee. Kukaan ei ole vielä vastannut että loukkaantuisi useinkin. :roll:

Lizzie

SunLion, tekemällä tän gallupin (ja sivuten niin selkeästi teidän kinastelua) tää vie tavallaan vaan sun pointiltas juuri pohjan. Jos sua ei oikeasti nappais yhtään mitä muuta ajattelee, et varmaankaan jaksais vaivautua tekemään tällasta galluppiakaan aiheesta... :wink:
Mä lähinnä vilpittömästi halusin kuulla olenko todella ainoa kenen mielestä muiden kommentit on muiden kommentteja.
Ja en ees yritä peitellä mistä kiinnostus heräsi: mähän viittasin tuolla että tämän keskustelun pohjalta haluan tehdä asiasta gallup kyselyn, koska siitä saisi ehkä kaikki keskusteilijat hyvää vinkkiä.

Mä en itse suivaannu siitä että joku sanoo yleisen mielipiteensä, mutta jos se kohdistetaan suoraan minuun on eri asia.Ja mua nappaa lähinnä se, että mua arvostellaan takeettomasti. Elämä vois olla helpompaa jos oisi enemmän itseluottamusta. :roll:

ivoire

Mä vastasin ton alemman vaihtoehdon: en ota vakavasti tän foorumin keskusteluja. Mä en loukkaannu toisten sanomisista niin kauan kun ei mennä henkilökohtaisuuksiin ja mun tietääkseni täällä ei kovin usein sellasta tapahdu. (Henkilökohtaisuuksiin menemisellä tarkotan toisen haukkumista, tyyliin ivoire sä oot idiootti.)

Jotkut aiheet vaan on sellasia (esim. se tissiaihe), että ne saa helpommin ärsyyntymään ja ihmettelemään toisten ajatuksia, mutta loukkaantumiseks mä en sitä silti kutsuis. Vaikka mä ihmettelisin jonkun toisen mielipidettä, ei se tarkota, etten mä hyväksyis ja kunnioittais sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat