Tärkeimmät meikit...? - Gallupit

WishOfNight

Kertokaa minulle, mitä meikkejä kannatte aina mukana...

Itellä:
Kajali

Sivut

Kommentit (67)

PinkPanther

miula on puuteri ja kajali aina mukana, joskus poskipunakin. Ripsiväriä en ikinä kanna mukana ja lisäile päivän mittaan. Kesällä en käytä kuin kosteusvoidetta, ripsiväriä ja vähän rajausta. Talvella poskipunaa, etten näyttäisi niin kalpealta. Talvi-iho tykkää muutenkin esim. meikkipuuterista, kun se tuntuu suojaavan ihoa...

Lisäksi kannan AINA mukanani huulirasvaa!! Se on se tärkein meikki!

Mary Alice

jos jotain kannan niin puuteria.. inhottavaa jos iho kiiltää, vaikka minulla onkin aika hyvä iho. :wink:
ja pakollinen on myös huulirasva, jos unohdan sen niin saatan hyvinkin käydä uuden ostamassa. nytkin taidan omistaa kaksi.
joskus esim. baariin saatan ottaa mukaan myös luomiväriä, tai muuta asiaan kuuluvaa.. harvemmin niitä kuitenkaan lisäilee, pitää vain olla varulta mukana.. :roll:

sira

Baarissa on yleensä mukana puuteri ja huulirasva/huulikiilto. Jostain syystä joka kerta kun lähen viihteelle laitan laukun pohjalle vanupuikkoja, vielä en oo ainakaan yhtään kertaa niitä käyttänyt. Laukussa on tällä hetkellä niitä lukemattomia :roll:
Mut siis kysymykseen niin huulirasva/kiilto.

hiini

meikkilaukku mukana oikeastaan aina, mut yleensä sitä ei tarvis.. mut tärkeimpänä ehd. puuteri ja meikkivoide.iho on taas aika huonossa kunnossa, mutta eiköhän tää kesän tulo paranna taas *huokaus*

Shandy

Vastasin et ripsari. Mut myös huulikiilto ja puuteri kulkee kassissa, ja toisinaan joku luomiväri ja kajaalikin, mut toi ripsari on tärkein ehkä kuiteskin.

Jzzu

Huulirasvaa raijaan aina laukussa mutta ei mulla oo mitään erityisen tärkeetä meikkituotetta ylitse muiden.
Jos mie oon kylässä yötä roudaan kaikkia meikkejä mukana.

Miffy

Mulla on yleensä kassissa mukana koko meikkipussini, siis kaikki ne tuotteet joita olen kys. päivänä laittanut (poikkeuksena pohjustusvoide) eli useimmiten: meikkivoide, ripsari, peitepuikko ja poskipuna. En kylläkään aina kantele mukana, esim. baarissa jne harvoin.

Hawana

minä en pidä jatkuvasti mitään mukana. tärkeimmäksi valitsisisn ripsarin, mutta ei sekään mukana kulje, muutakuin harvoin.
mukana saattaisi kulkea useimmin kajaali, mutta ei sekään kuin harvoin.

*Sandy*

Mullekin tärkein on ripsari. En kuitenkaan kanna sitä mukana, kun ei sitä oikeen voi lisäillä. Mutta vastasin tohon että mukana on yleensä aina huulikiiltoo (tosin en muista sitä ikänä lisätä :oops: ) Joku aiemmin sanoi, että tärkein on huulirasva, sama juttu minulla, en voisi olla ilman!

eka

ihanaa kun kesä ja rusketus saapuu parhaillaan eikä mukana tartte raahata enää mitään pakkeja. ripsarii, sipaus aurinkopuuterii, huulirasvaa ja eiku menoks! :wink:

Zuzannah

puuteri löytyy yleensä laukusta, ja tietenkin huulirasva :lol: peitepuikkokin joskus kulkee mukana kun toi mun iho ei oo mikään niin täydellinen :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat