Erityistaitosi/piirteesi - Gallupit

Jzzu

Mikä tekee siusta spesiaalin?
Mitä "erityistaitoja" tai piirteitä sinulta löytyy joilla pääset brassailemaan muille?
Saatko kosketettua kielellä nenääsi? Pääsetkö risti-istuntaan?
Nyt saa kertoilla millä taidoilla loistaa ja ilostuttaa muita. :wink:

Mie aloitan listaamalla muutaman oman taitoni. 8)
-ossoon pullistaa miun massun silleen et näytän raskaana olevalle
-osaan myös tehdä aaltoja vatsani muuten niin olemattomilla lihaksilla :D
-saan kaikki sormeni taipumaan sormien päissä olevista nivelistä

Jatkakaa :wink:

Kommentit (15)

Jzzu
SunLion
jzzu, ootko kokeillu vatsatanssia :D? voisit olla hyvä siinä...siinä pitää just noita aaltoja saada aikaseks :P

Oon kerran käyny vatsatanssi tunnilla mutta sillon "se vaan jäi" kun kulkuyhteydet ja aika ei antaneet periks.
Ehkä mie vielä joskus koitan uudestaan. :D

SunLion

jzzu, ootko kokeillu vatsatanssia :D? voisit olla hyvä siinä...siinä pitää just noita aaltoja saada aikaseks :P

mä en tähän hätään keksi mitään...paitsi että osaan jokeltaa niinku vaavit 8) haha..

lisää tulee kun ja jos keksin..

SunLion

heh..joo sehän pitäis olla tosi hyvää liikuntaa. Mutsi harrasti sitä pari vuotta mut lopetti ku muutettiin ulkomaille ja sen koomin ei oo käyny.

mä en ainakaan sillon kyl hallinnu sitä yhtään..mutta enmä hallitsekkaan mtn tanssia :(

Miffy

No. Miffy osaa

- soittaa viulua (tää taito on yllättävänkin kovassa kurssissa monessa seurassa vaikkei uskois ;) )

- puhua väärinpäin, siis sanoa sanoja nopeasti väärinpäin

Ainakin ;)

denise

Mäkin oon joskus saanu pullistettua mahan silleen raskaana olevaks...mut en enää :? Sitten osaan käännellä kieltä ja laittaa sen kaksinkerroin ja laineelle... :D

kutikuti

hmh..

- saan olkapään niksautettua jotenkin oudosti pois paikoiltaan, ( näyttää todella iljettävältä) :lol:
-ranteita kun oikeassa tahdissa pyörittää niin ne naksuu, naksumisen kovuutta voin myös säädellä
-sormenpäät taipuu nivelistä "väärään suuntaan"
.. pitäisiköhän mun lähteä sirkukseen...

-moon aivan mahtava laittaa ruokaa \:D/

Jzzu
kutikuti

-ranteita kun oikeassa tahdissa pyörittää niin ne naksuu, naksumisen kovuutta voin myös säädellä

Miulla naksaa myös ranteet!
Sen lisäksi naksuu kyynärpää ja nilkat kun niitä pyörittelee. :D

Pystyn myös nikauttamaan itseltäni niskat ja selän parista kohtaa silleen et siitä kuuluu sellanen rusahdus.
Fysioterapeutti ei oikein arvostanut tuota selän naksuttelua kun miulla on "löysä ranka" ja toi naksuttelu pitääkin sen sellaisena, mutta miusta itestäni on tosi näppärä taito sillä jos selkä on jumissa saan sen itse kondikseen. :lol:

Lizzie

Jee Lexie, mäkin osaan heilutella sieraimia! :lol:

-Osaan myös sen vauvapullistuksen. Rasvakerros siinä mahan päällä tekee tempusta vielä autenttisemman näköisen :P
-Osaan puhua ihan pienen lapsen äänellä
-Oon kai aika hyvä imitoimaan ihmisiä ja eläimiä
[size=9]-En tiedä että voiko pianosoittoa ja laulua laskea erityistaidoksi?[/size]

Amalia

Höh, eihän tuo mahan pullistaminen ole temppu eikä mikään. Mulla se onnistuu sujuvasti ilman turhia yrittämisiä aina menkkojen aikaan tai parin laktoosillisen maitolasillisen jälkeen :lol: .

Osaan myös ärsyttää ihmiset melkis raivokohtauksen partaalle vastaamalla mihin tahansa kommenttiin "verrattuna mihin?". Uskokaa pois, tuolla saa ihan kunnollisen keskustelun aikaan ennen kun juttukaveri huomaa, että mun vastaus on aina sama! En tosin tiiä onko tää nyt niin ihailtava taito ;).

Jzzu
Amalia

Osaan myös ärsyttää ihmiset melkis raivokohtauksen partaalle vastaamalla mihin tahansa kommenttiin "verrattuna mihin?". Uskokaa pois, tuolla saa ihan kunnollisen keskustelun aikaan ennen kun juttukaveri huomaa, että mun vastaus on aina sama! En tosin tiiä onko tää nyt niin ihailtava taito ;).

Taito kuitenkin! :wink:

SunLion

mulla on kans oma kymmensormi järjestelmä, enkä kato tietsikan näppikseen taikka puhelimen näppikseen kun kirjotan, ja ihan juuri tämäkin teksti tässä on katsomatta kirjoitettu : )

Lizzie
Amalia
Höh, eihän tuo mahan pullistaminen ole temppu eikä mikään. Mulla se onnistuu sujuvasti ilman turhia yrittämisiä aina menkkojen aikaan tai parin laktoosillisen maitolasillisen jälkeen :lol: .

Hah, ihana! :lol: Pitääpä kokeilla. "Perustele" on kans aika hyvä.

Tigerheart

Osaan myös kirjoittaa kymmensormijärjestelmällä eikä minun tarvitse katsoa näppäimistöön tai puhelimen näppäimiin, kiitos kuuluu kahdelle konekirjoituskurssille, joita kävin lukiossa ja joista sain kiitettävät. =D> Osaan kirjoittaa myös koneella todella nopsaan. :D

Olen myös aika hyvä laskemaan päässäni lukuja yhteen ja vähentäen, sellaisia sopivan pieniä lukuja tietysti. 8)

Osaan matkia eläimiä, varsinkin oravia ja niiden "naksutus"-ääntä, ja osaan myös maukua melkein yhtä vakuuttavasti kuin kissa tai ulvoa kuin susi. En nyt tiedä, onko se kovin erikoinen "taito". :shock:

Siinä nyt oli jotain tähän hätään... :mrgreen:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat