Mitä annat äidillesi äitienpäivälahjaksi? - Gallupit

SunLion

noh meet hiukan ajoissa.
näin itekkin just mainoslehtisessä tollasen..

hitsi kun noi mainokset tuli olin ihan et nöööy, tuhlasin monin kertasen määrän :D no mut oikeesti äiti teke meiän kaikkien eteen niin paljon vuoden mittaa että taatusti sopii tuhlata joskus vähän enemmänkin : ) hiukan ärsytti kun vakitöissä oleva veljeni (hyvin tienaava, lapseton nuori pariskunta) tivas kylmästi hintaa sen sijaan että ois vaan ollu ilonen kun löyty äitiä taatusti piristävä lahja :roll:

Sivut

Kommentit (62)

*Sandy*

Ajattelin ostaa äidille hierontaan lahjakortin, hän on valitellut kipeitä niskojaan no jonkun aikaa. Tuohon lisäksi aion ostaa sellaisen kukan josta äiti on haaveillut pidemmän aikaa :) Kerrankin tiedän jo näin etukäteen mitä ostaa \:D/

Shandy

Meillä ei oo ollut kotona kauheesti tapana lasten ostella äitille lahjoja, iskä sit ostaa jotain mikä on kaikilta yhteisesti, yleensä jotain arvokkaampaa, esim. koru taikka sit joku kylpyläloma tms.

Kakun meinasin leipoa, jos vaan olen kotona silloin. :? Ja kukkia.

taki

Annan kiinteyttävää vartaloemulsiota :lol: Eikä tää oo mikään vinkki:"äiti, sun paikat roikkuu!", vaan sain sellaisen tänään enkä tee sillä mitään ja äiti vois ehkä ilahtuakin.
[color=red]
Minkä arvoisia lahjoja annatte äideille? Entä isoäideille?[/color]

Venice Queen
Miffy
Mä en taia antaa äipälle mittää sen kumemmpaa lahjaa. Koskas muuten on tuo pvä?

Minäkin meinasin tuota just kysyä, mutta löysinkin kalenterista, eli 14.5.
enkä vielä oo miettiny ollenkaan miten äitiä muistaa...kukkasia kait.

maaruli

Mä oon pienestä pitäen antanut aina äitien- ja isänpäivänä omatekemän kortin. Tosin viimevuosina se on meinannut vähän jäädä. Ja sitten sillon kun asuin vielä kotona leivoin aina täytekakkua. Tänä vuonna annan äidille sellasen hupijulisteen ja sitten itse maalaamani taulun.

MiuMiu*

Oon ostanut vain kukkia ja kortin ja sama mummollekin.
Jokunen vuosi sitten ostelin kyllä jotain pientä ( kuten jalkakylpyjuttuja tai pienen korun) mutta kun ideat alkoivat loppua niin äitikin sanoi, että kyllä ne kukat riittää, joten ostan sitten vain niitä kukkia...

*Sandy*

Ai niin, mä ihan unohdin että mummullekin täytyy ostaa jotain :shock:
Synttäreille vein mummulle muori kahvia ja pullukkalakuja, ne oli jättimenestys :wink:

Mä en silleen hirveesti mieti lahjan hintaa, en tietty nyt ihan hulluja summia maksa. Eli vaihtelee aika paljon.

Lucky Lady

Meillä on äidin kuolemasta lähtien vietetty Äitienpäivänä Siskonpäivää. Silloin me ostetaan siskon kanssa toisillemme lahjat ja kortit. :D Mitähän tänä vuonna ostaisikaan..Kirjoja ei oikein meinaa uskaltaa kun sillä niin suurella todennäköisyydellä jo on se lahjakirja..Hmmm*panee mietintämyssyn päähän*.

Nyt varmaan pitää alkaa keksiä Isänpäiväänkin jotain uutta..*huokaus*

tanjazuzanne

Äipälle löysin vaaleanpunaisen työkalupakin, joka sitten sisältää hyödyllisiä työkaluja. Eipähän tarvitse enää lainailla.. Ja koska tuo työkalupakki on ehkä hieman ronskilahja, niin teen vielä Kuningattarenkakun uusimmasta Pirkka-lehdestä. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat