KOTI vai BAARI ilta? - Gallupit

brunetti1981

Eli vietätkö mielummin koti-iltaa viikonloppuisin vai lähdetkö baariin? :mrgreen:

Sivut

Kommentit (67)

Miffy

Mun täytyy kyl sanoo et baari-ilta, noista. Paras on sellainen ilta, jolloin suht aikaisin mennään jonkun luo, sit hengataan, juuaan kahvia, mässytellään jotain vähän, ehkä jopa kokataan, juuaan siideriä tai mitä sit kukin juokaan, pidetään vähän niinkun bileet, mut sit kumminki lähetään viel baariin/keikalle/tms. Jes :)

Zuzannah

kyllä se koti-ilta vie voiton. eilenkin olisin halunnut jäädä kotiin tissuttelemaan kun kaveri soitti että lähdetäänkö poikkiksen kanssa tuopilliselle. ite en oikein innostunu, mutta kulta halus baariin. oli kyllä ihan kivaa, mutta ei se rauhallista koti-iltaa olis voittanu. jos tänään sitten sais olla rauhassa kotona, kun eilisestä sitten jäi juomiakin.

Lania
Miffy
Mun täytyy kyl sanoo et baari-ilta, noista. Paras on sellainen ilta, jolloin suht aikaisin mennään jonkun luo, sit hengataan, juuaan kahvia, mässytellään jotain vähän, ehkä jopa kokataan, juuaan siideriä tai mitä sit kukin juokaan, pidetään vähän niinkun bileet, mut sit kumminki lähetään viel baariin/keikalle/tms. Jes :)

NÄIN ON NÄREET.

Ritu

Ei jaksa istua kämpillä yksin tekemättä mitään ja kun viikonloppuisin ei tuu telkustakaan mitään niin tämä likka suuntaa mieluummin baariin.

Amalia

Kyllä mäkin vietän iltani mieluummin liikenteessä ku kotona istuskellen. Tuo Miffyn markkinoima illanviettotyyli kuulosti hirmu tutulta :D.

Nyt on kuitenkin pakko pysytellä viikonloppu neljän seinän sisällä, ku pitää kai rauhassa toipua pääsiäisloman tuliaistaudista, joka oli mukava yhdistelmä hiton korkeeta kuumetta ja mahatautia... Eihän sitä passaa levitellä ympäriinsä näin lähellä vappua. Vähän niinku vapaaehtoinen kranteeni, siis :roll:

MiuMiu*

Mieluummin koti-ilta. Jotenkin vaan ei enää huvita käydä baareissa...joskus ostetaan muutama siideri koti-iltaa varten, mutta baarissa käydään melkosen harvoin. Mukavinta on sillon kun juodaan kavereiden kanssa jonkun kotona ilman baariin lähtöä, kerkeää ja voi jutellakin enemmän

SunLion

koti-ilta ehdottomasti enemmän mun mieleen..

Joka kerta kun tuun töistä haisen tupakalle, vaikka siellä ei ole tunti kausiin poltettu ja ilmastoinnit on ollu päällä. Yäk. Mua ei sais mikään istumaan baarissa Joka viikonloppu.

Vivian

Paha paha...valitsin baari-illan lähinnä siksi että nyt on tullut koti-iltoja vietettyä todella paljon ja siksi baariin meno tuntuu taas joltain kun sitä ei tapahdu joka vkl. Tosin vielä vuosi sitten olisin valinnut koti-illan kun niitä kovasti kaipailin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat