Paras huulirasva? - Gallupit

marimma

Löysinpäs sen jutun.. "http://fi.wikipedia.org/wiki/Ambra Ambra; Ambra on kaskelotin suolistosta peräisin oleva erite, jota muodostuu, kun valas sairastaa tartuntatautia. Sairaat valaat oksentavat ambraa, jota käytetään hajuvesien lisäaineena"

Mutta en sentään usko että huulirasvassa ihan mitään sikasiementä olis :lol:

Sivut

Kommentit (69)

tiikeli

Mikä on teidän mielestä paras huulirasva / suosikkihuulirasva? Body Shopin purkit olis mun mielestä ihania, mutta oon suurimmalle osalle niistä allerginen... :?

agentti

Vaseliini! :D Mä en voi käyttää huuliin muut ku vaseliinia tms. ölypitoista mömmöä, koska kaikki huulirasvat vetää huulet haavoille.

Miffy

Mä käytin pitkään Ruohonjuuresta saatavaa sellasta suomalaista mehiläsivahahuulirasvaa; Pesosen mehiläistarhoilta :D Se oli hyvää, mut nyt oon löytäny viel paremman: Sokkarilta ostin italialaisen Propolstick-huularin, jos on kans mehiläisvahaa ja lisäks jotain lakritsiuutetta tms, tosi hyväntuntusta ja sellasta et ei tartte olla koko ajan laittamassa. ja edullista, vajaa 4 e/5,7 ml. Ja on tällanen peruspötikkä.

Zuzannah
agentti
Vaseliini! :D

vaseliini joo. en tiiä onko paras, mut sitä yleensä käytän. jotain blistexin hoitavaa käytän sillon kun huulet tosi pahassa kunnossa. kulta ei tykkää kun käytän huulirasvaa :? pusujen jälkeen mun huulet on ilman rasvaa ja kaikki rasva on kullan huulissa jotka se pyyhkii samantien. ei voi kuulemma sietää huulirasvaa

tiikeli
Zuzannah
agentti

vaseliini joo. en tiiä onko paras, mut sitä yleensä käytän. jotain blistexin hoitavaa käytän sillon kun huulet tosi pahassa kunnossa. kulta ei tykkää kun käytän huulirasvaa :? pusujen jälkeen mun huulet on ilman rasvaa ja kaikki rasva on kullan huulissa jotka se pyyhkii samantien. ei voi kuulemma sietää huulirasvaa

Saakos tota vaseliinia muuten missään pienemmissä purkeissa, vai onks se edelleen vaan sellainen keltainen peltirasia mikä ei mahdu taskuun...? :(

Miss H

Labelloa käytän. Se on musta hyvää. Ennen käytin Vitalista mikä on tosi hyvää mut se purkki vaan on aika epäkäytännöllinen ja sinne menee roskia niin siirryin tuohon Labelloon sitten.

aesthesis
Miffy
Mä käytin pitkään Ruohonjuuresta saatavaa sellasta suomalaista mehiläsivahahuulirasvaa; Pesosen mehiläistarhoilta :D

joku muukin näyttää löytäneen mehiläisvahavoiteen. :)
itse ostin omat purkkini markkinoilta, ja kun tuollaisia suuria ovat riittää niistä todella pitkäksi aikaa. olen kyllä pitänyt, mukavan rasvaisia ja hoitavia. käy myös hyvin muihinkin paikkoihin, kuten kovettuneisiin kantapäihin tai kuivuneisiin sormiin.

the body shopin born lippy mansikkahuulivoide on ollut myös pitkään käytössä, riittoisaa ja hyvän tuoksuista.

labellon care gloss & shine ei nyt mielestäni varsinainen huulirasva ole, mutta kaipa se jonkin verran hoitaa ja jättää vielä huulet kauniin kuultaviksi.

ja tietysti vaseliiniakin tulee käytettyä.

ynnej
tiikeli
Zuzannah
agentti

Saakos tota vaseliinia muuten missään pienemmissä purkeissa, vai onks se edelleen vaan sellainen keltainen peltirasia mikä ei mahdu taskuun...? :(

Mulla taitaa olla sellanen Vaselin, mikä on Miramen (??) ja se on aika pienessä valko-vihreessä purkissa.

tiikeli
ynnej

Mulla taitaa olla sellanen Vaselin, mikä on Miramen (??) ja se on aika pienessä valko-vihreessä purkissa.

Haa, pitää mennä etsiin sitä jostain kaupasta! :D

*Sandy*

Tykkään blistexin huulirasvoista. Bepanthenia tulee kans joskus käytettyä jos on huulet huonossa kunnossa.

(Yks mistä en tykkää, on Lumenen huulirasva; se kuluu hetkessä pois eikä auta yhtään)

PinkPanther

Mie käytän bepanthenia ja oriflamen tender carea. Joskus myös blistexiä, mut ne ei toinna miun huulöilla mitään. Meilläkään tuo mies ei voi sietää huulirasvaa, ja aina pusuttelut jää kesken jos miul on huulirasvaa... Sillon se on kyl itelleen antanu rasvaa laittaa, kun sillä oli huulet niin rohtuneet, että ne halkeili. Exällä taasen oli aina huulirasva takin taskussa :D

miu

useimmiten käytän labellon tai blistexin ns. "perushuulirasvoja". joku tuolla kyseli vaseliinipurkin koosta, niin ainakin itse olen ihan perusruokamarketissa nähnyt sen perinteisen keltaisen vaseliinipurkin vieressä myytävän myös aivan samaa purnukkaa, mutta pienempänä.

agentti
tiikeli

Kyllä mun keltainen purkki taskuun mahtuu. :? On se kyllä aika reilun kokoinen. Mut on tosiaan miramellakin vaseliinia ja vieläpä pienemmässä purnukassa. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat