Oletko käynyt rippikoulun? - Gallupit

Lime*

Juu olen käynyt, leiri taisi kestää viikon ja sit oli ne ilta jutut. Siitä on kyllä jo kauan aikaa..

Sivut

Kommentit (131)

Wenny

Olen käynyt riparin ja ollut kolme kertaa isosena. Oma ripari ei ollut kummoinen, mutta isosena sitäkin loistavampaa. Lähinnä ihanien ihmisten ja paikkojen ansiosta. Ja on isokoulutuksesta muutenkin ollut hyötyä, sai pari lukion kurssia (:P) ja tuli esiintymisvarmuutta ja organisointitaitoja.

brazen

Käyty on, vaikka aikanaan harkitsin pitkään menenkö. Vanhemmat antoivat vapaat kädet päättää asiasta. Sosiaalinen paine kai lopulta ratkaisi, kävin kun muutkin kävivät.

Minun riparini koostui hiihtolomalla päiväopetuksesta ja parina iltana oli vaihtoehtoisesti laskettelua tai ratsastusta. Lisäksi kävimme yhden viikonlopun toisella paikkakunnalla viikonloppuleirillä. Ihan ok kokemuksena, ei kyllä muuttanut kantaani mitenkään. Erosin vuosi sitten kirkosta.

Lisa

Kävin, vaik en kirkkoon kuulukkaan/oo koskaan kuulunu.. Ihan vaan sen takia kävin, että jos vaikka joskus joku pyytäis jonkun taaperon kummiksi.. Tai jos satun saamaan sellasen päähän piston, että kirkossa on pakko mennä naimisiin :D

Trinity

Olen käynyt ja hyviä muistoja leiristä jäi ehdottomasti, tosin lähinnä kavereiden kanssa vietetystä ajasta. Ainakin saunareissut ja iltasadut on jäänyt elävästi mieleen. :D

blaah:)

En oo ikinä kuulunut kirkkoon, mutta kävin silti riparin. Tarkoituksena oli liittyä kirkkoon (rahan toivossa :lol: ) Mutta onneks en sitten liittynyt. Ripari oli kuitenkin ihan jees kokemus. Olin lesketteluriparilla ja sai liikuttua todella paljon:) Laihduin siellä kolme kiloa :D

Miffy

Niin heh. En kyl sillon viel alkanu polttaa, ku vast lukiossa.

Riparilla oli kaikkein kurjinta ne oppitunnit, kivointa saunominen ja uiminen. Ja karkinsyönti ja poikien tiirailu. Ja aijjuu, riparilla kuulin myös ekan kerran Beastie Boysia, ja SE oli kyllä kiva tuttavuus :D

Lizzie

Kävin riparilla Lapissa, mentiin sinne käytännössä meidän kaveriporukalla mikä ei välttis ollut näin jälkeen päin ajateltuna kaikkein paras vaihtoehto :)
Siis leirillä oli meidän tyttö-poika-kaveriporukka ja 2 "ulkopuolista".

Sen jälkeen oon ollut kahdella riparilla isosena ja on ollut ihan huippuhauskaa! :) Suosittelen lämpimästi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat