Oletko tyytyväinen itseesi? - Gallupit

brunetti1981

Eli oletko ja jos et ole, niin miksi et?

Sivut

Kommentit (25)

Sonkku

En osaa sanoa. Välillä olen, välillä en. Painooni en ole aikoihin ollut tyytyväinen. Jostain syystä musta ei vain ole pitkäjänteiseen yrittämiseen että se laskisi. Suklaan kun jättäisi pois niin sekin jo auttaisi jonkun verran...

ivoire

Kyllä mä olen itseeni aika tyytyväinen. Paljon olis asioita mussa itsessäni ja elämässäni korjattavaa, mutta loppujen lopuksi olen tyytyväinen ja onnellinen. Mä olen sellanen aika peruspositiivinen tyyppi, joka osaa olla aika vähäänkin välillä tyytyväinen. :D

blaah:)

Riippuen siitä millä tavalla tarkoitat? Ulkonäkööni olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen, olen aika sinut itseni kanssa. Muuten seuraelämääni olen myös todella tyytyväinen, on niin paljon erilaisia ystäviä ja aina löytyy joku jonka kanssa viettää aikaa. Työelämääni olen kanssa ihan tyytyväinen. Tykkään työstäni ja kaikista ihmisistä täällä.

El itällä hetkellä elämä on todella ihanaa :D

Hawana

vastasin, etten osaa sanoa. välilöä hyvinkin tyytyväinen, kun taas toisinaan hyvinkin paljon vähemmän tyytyväinen. mielialavaihtelut hunajaa<3 NOT.

Shandy

Suurimman osan ajasta olen. Joskus tulee näitä "vitsi kun oon läski ja ruma ja tyhmä ja ilkee ja en osaa tehdä mitään yhyhyy"-päiviä mut yleensä olen kyllä tyytyväinen. :D

Tigerheart

Vastasin tuohon kyselyyn "kyllä". :D

Olen nykyään aika tyytyväinen itseeni, onneks. Teini-iässä en pitänyt itseäni kovinkaan viehättävänä, en painoni vaan ulkonäköni puolesta. Olin mielestäni taviksen näköinen. Mutta nykyään olen mielestäni kyllä sievän näköinen, ja luonnollisella tavalla kaunis, vaikka mieheni kehuukin minua aina kauniiksi. :) Mielestäni sisäinen kauneus on kuitenkin tärkeintä. Mutta ei haittaa mitään pitää samalla huolta ulkoisesta olemuksesta. Eniten pidän itsessäni silmistäni ja hymystäni. :D

Eli elämäni on nyt todella ihanaa! \:D/

Me kaikki ansaitsemme huomata, miten kauniita olemmekaan! =D>

eikku

Mulla tyytyväisyys itseeni riippuu paljon päivästä. Välillä mä olen mielestäni maailman ihanin ja kaikki on just hyvin. Toisinaan taas mä oon maailman rumin ja lihavin eikä mun elämästä tule mitään. Koulumenestykseeni olen nyt viimeaikoina ollut tyytyväinen :)

Maruchka

Kyllä mä olen, ainakin kovasti yritän olla ihan tyytyväinen. Jos jotain muuttaisin itsessäni, niin sen, että olisin varmempi tilanteissakin, joissa en pysty olemaan täysin itsevarma. Esimerkiksi tuolla vieraassa paikassa työharjoittelussa olin aluksi hyvinkin epävarma, mitä tehdä. Nopeastihan se tunne meni ohi kylläkin ja pystyi olemaan taas omaitsensä, mutta siltikin. Vieraat ihmiset ja ennenkaikkea vieras tilanne jännittävät vain jonkin verran, vaikka olenkin hyvin itsevarma ja luonteva heti hieman tutummassa seurassa.

Lizzie

Vastasin että "en osaa sanoa".

Joinakin päivinä olen, ja joskus en tosiaankaan. Yleensä oon ihan tyytyväinen, mutta joskus tuntuu että kaikki mättää.
Tyytymätön oon aina ylimääräisiin kiloihini, kaikki muu oikeestaan vaihtelee.

Perusluonteelta oon positiivinen, mutta joskus alkaa miettimään ihan liikaa ja sit tuntuu et onko missään mitään pohjaa, järkeä, syytä tai oikeutta ja millä oikeestaan on edes väliä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat