Ärsyttävin julkkis? - Gallupit

miu

^^ no joo on kyllä aika järkyttävää että pienten lasten äiti menee mauttomiin tissikuviin :?

Sivut

Kommentit (288)

Vanilie

Mun mielestä tällä hetkellä ärsyttävin on Vanhasen ex-nainen, miten joku voi olla niin julkisuuden haluinen :D ja onko pakko kertoa kaikki suhteen aikana tapahtuneet asiat koko Suomelle :shock:
Myös se Susanna Sievinen erottuaan siitä Janistansa on tuntunu tyrkyttävän itteänsä vähä liikaa julkisuuteen niillä uusilla rinnoillansa ja muilla paljastavilla kuvilla :?

miu

jasmin mäntylä, susanna sievinen, kokoonpano nykänen-tapola, kaikki "kohukaunottaret/kohurakkaat/you name it" joista ei oo koskaan kuullutkaan, paris hilton, pamela anderson......

pinni

]

eikku
Toinen on Nykäsen Matti. Katoaisi julkisuudesta. Hyi!

Toisaalta taas ei se matti oikeestaan itte oo elämäänsä pilannu, ku sen elokuvan pohjalta ajattelee. en puhu nyt juomisesta ja mervin hakkaamisesta, vaan siitä et sehän lopetti mäkihypyn terveytensä takia ja toiset käytti sen rahat.
jollaki se vain haluaa olla julkisuudessa.
mutta on se sen käytös silti lapsellista ja kamalaa se naisten hakkaaminen, mutta silti käy jotenki miestä sääliksi.

ivoire

Kuka on mielestäsi ärsyttävin julkisuudessa esiintyvä henkilö? Miksi?

Tuli vaan tällanen kysymys mieleen lukiessani Seiskaa (loistava lehti! :wink: ). Itseäni ärsyttävät nämä turhat mallit/missit/juontajat/Vesa Keskisen rakkaat, joilla ei tunnu muuta työtä olevan kuin juorupalstoilla itsensä esittely.

ziik
ivoire

Itseäni ärsyttävät nämä turhat mallit/missit/juontajat/Vesa Keskisen rakkaat, joilla ei tunnu muuta työtä olevan kuin juorupalstoilla itsensä esittely.

niimpä, rasittavia ovat ainakin sen kuvan perusteella jonka ovat itsestään antaneet.ja sitten vielä nämä " mun isi on iso kiho "- julkkikset jotka eivät itse tee / ole tehneet / tule varmaan tekemäänkään juuri mitään.esimerkkinä paris hilton.

vihollinen

Kaikessa yksinkertaisuudessaan Simo Frangen... :evil: En voi sietää sitä, en missään tapauksessa.. Saan kylmiä väreitä jos nään sen jossain ohjelmassa, saati että jos se tulee vastaan kaupungilla.. yyyh.. Luuleeko se oikeesti, että sen jutut on hauskoja? Tai no, ei ainaka mua naurata kyllä yhtään.

Hyvänä kakkosena tulee Marco Bjuström kaikkine hali-hali-pusi-pusi-nami-nami-juttuineen.. Huoh.. yrittääkö sekin olla hauska?

Jeii

Matti Nykäsen tulee niin moni sanomaan mun jälkeen, joten mä sanon, että kaikkein ärsyttävin on se nainen, joka juontaa Subtv:ltä tulevaa ohjelmaa "so, How Do I Look?". Tämä kyseinen nainen esiintyy myös joissain ostostv:n mainoksissa.

kolmiolääke

Mun mielestä NRJ:n juontajalla Kristiina Komulaisella on aivan karmeen ärsyttävä, semmonen kimee, ääni. Ja sit kun se nauraa radiossa krapula-aamuna :evil: sillon vaihtuu kanava :D

Lips_

Ärsyttää noi kaikki hutsut jotka yrittävät säälittävllä tavalla päästä julkisuuteen. Esimerkkinä Marika Fingerroos, ja se toinen salarakas, mikä lie olikaan. Aggrr! Niin ärsyttää tollaset!! :evil:

Lizzie

Mua ärsyttää Viivi Avellaan ihan mielettömästi. Tyyppi vaihtelee persoonaansa sen mukaan missä lehdessä puhuu. Taisi olla viime keväänä kun jossain aikuisten naisten lehdessä se selitti miten niillä oli oma saari merellä, kuinka suuri nähtävyys niiden rikas, blondi perhe on ollu golf-kentillä yms ja oikein mässäsi sillä "oon, rikas, viaton, kiltti prinsessa" ja kehuskeli kuinka on ollu tunnollinen oppilas yms, ja sittemmin "lukenut toimittajaksi".

Sitten oli City-lehdessä tai vastaavassa samoihin aikoihin juttu, ja siinä
se kiroili kokoajan ja puhu kuinka tekee töitä "perse ruvella" ja sanoi, miten on lukion älkeen käynyt vaan toisen asteen opiston, että kuinka toimittajaksi ei lueta, se opitaan töissä jne jne. (eli dissas kaikki journalistit yms kuoppaan).

Sit kun se alkoi juontamaan niitä Viihde-uutisia niin argh, se puhuu joka lauseen sillä samalla nuotilla, puhu sit jonkun kuolemasta tai jostain rokkarin tempauksesta.
Siitä vaan huokuu semmonen ärsyttävä luonne. Toivottavasti oon väärässä. Niin, no hyvän näköinen se on, jotain hyvää :)

Lumi~

Marika Fingerroos, Njassa, Ruben Stiller, ja Risto Asikainen.. argh..
Ärsyttäviä kaikki.. Fingerroos poikkeaa tosta kastista ja on samalla
kaikista ärsyttävin..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat