Oletko noita, haltia vai taikuri? - Gallupit

Tigerheart

:mrgreen:

Eli siis, jos saisit valita kuka olisit näistä kolmesta magian hallitsijasta, niin mikähän se olisi? [color=red]Noita[/color], [color=blue]haltia[/color] vai [color=green]taikuri[/color]? Hämmentäisitkö padassa loitsuja niinkuin noita? Olisitko kenties kuvankaunis haltiaprinsessa, jolla on uskomattomia lahjoja? Vai olisitko maailman taitavin taikuri, joka taitaa kaiket kepposet?

Itse olisin haltia, olen Taru Sormusten Herran suuri fani! Paras haltioista oli mielestäni [color=violet]Arwen[/color], joka oli uskomattoman kaunis ja jonka sydän oli koko maailmaa suurempi. Ja tarinan lopuksi hän sai vielä kuninkaansa ja puoli valtakuntaa...voisiko vielä enempää pyytää? O:)

8) 8)

Sivut

Kommentit (27)

Jzzu

Noitahan mie oisin, onhan mulla jo musta kissakin.
Mie oon sen verran moderni noita että lentäisin luudan sijaan tolla mun ferrarinpunaisella pölynimurilla. :lol:

Tonde
Jzzu
Mie oon sen verran moderni noita että lentäisin luudan sijaan tolla mun ferrarinpunaisella pölynimurilla. :lol:

:lol: Hyvät naurut sain, ku kävin kuvitteleen. :lol:

Jzzu

^Heeh! :lol:
Itseasiassa pitäis tässä joku päivä starttailla tota lentovehettä ja tehdä vähän taikoja, kämppä on meinaan kun hävityksen kauhistus kun tämä akka ei o jaksanu siivota. :oops:

kivutar

Itse olisin varmasti haltija tai jokin maagi. Olen aivan hulluna kaikkeen fantasiaan ja fantasiahahmoihin. Erityisen rakastunut olen World of Warcraftin nightelfeihin. Peli pitäisikin pian hankkia itselleni.

Lucky Lady

Pakko viilata pilkkua, mutta se on haltia eikä haltija. :lol:

Mutta itse olisin yhdistelmä: haltiamaagi. (Tykkään enemmän sanasta maagi/maagikko/magiankäyttäjä kuin taikuri. Taikuri on minulle se joka vetää kaneja hatusta, eikä taikureilla siis ole mielestäni yhtään mitään tekemistä magian kanssa. Ja joo, suhtaudun fantasiaan vakavasti! :wink: )

Muoks. Ja haltioista yleisesti: haltiat ovat aina olleet suosikkirotuni fantasiassa, mutta tätä nykyä drow-haltiat ovat ylivoimaisia. Maanpäälliset haltiat ovat droweihin nähden tylsiä vässyköitä.. :lol: :twisted:

Vaikka toisaalta: edes drow ei koskaan, ikinä voita punaista lohikäärmettä!

taizu

Minä haluan olla nätti yksisarvinen siivillä! Sitten minä vain liitelisin satumaailmassa ja olisin niin ihana.. 8) :lol: . Oikeasti yksisarviset on jotenkin mystisiä.. ja niin

olis joku keijukin ihana.. tosiaan.. voi enhän minä osaa päättää.

sira

Prinsessa ja sit mää kökötän vaan siinä partsilla ja heiluttelen kirjailtua nenäliinaa. Mun rinssi, joka on tietty maailman komein tulee ja mää vaan loikkaan sieltä partsilta sen eteen istumaan. Siis siihen uljaan ratsun selkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat