kuppikokosi? - Gallupit

closure

75D tai 75DD. Suurimman osan ajasta oon ihan tyytyväinen, mutta toisinaan näyttää muuhun kroppaan verrattuna ihan liian suurilta :roll:

Sivut

Kommentit (228)

Notti

B kuppi on. Tosin nekin joskus kai liian pienet, kun ei meinaa rinnat pysyä rintsikoissa. Jänskää, kun ennen kolmatta, kuppikokoni on ollut aina A ja oli todella ikävä huomata, että joutui imetyksen jälkeen ostamaan rintsikat uusiksi, kun vanhoihin ei enään mahtunut millään. Mutta mitäpä näistä kuppiko'oista, kun tissit kurkottelevat maata kohden ;) kunhan olisivat kiinteet, eikä mitkään lihapussit :lol:

Suzanne

Ihmeellistä miten joillain paino vaikuttaa rintojen kokoon niin merkittävästi. Itselläni ei juurikaan ole muuttunut vaikka paino heilahteli yhtenä vuonna yli 15kg. Laihimmillani käytin 75C, nyt on 80-85C.

purkkatikkari

Itelläni on 75E...Kuulostaa isolta, mutta en kyl oo mikään isokokonen ja siks isot tissit välillä vähän ärsyttääkin. Helpompaa ois jos pienemmät sais...Vaik taitaa se ruoho olla aina vihreempää siellä toisella puolella aitaa :roll:

annu

Sama kuin Suzannella, eli 80C. Aiemmin oli aina 75B, mutta ilmeisesti ne voi vielä aikuisenakin kasvaa, muulloinkin kuin raskaana ollessa. Raskaana ollessa ne kuulemma poksahtavatkin ihan utopisiin mittoihin, vähintään kuppikoolla, useimmiten enemmänkin :D

Mies tykkää - ja huomauttaa aina ihmetellen, että miten ne ovat kasvaneet vielä viime vuosina. No, olen kai vähän lihonnutkin, kai se lähinnä siitä johtuu... :oops:

Suzanne

80C. Sen verran suuri ruumiinrakenne mulla etteivät nämä näytä ollenkaan suurilta, vaan juuri sopivilta. :) Ite tykkään, ja on pojillekin kelvannu ihan hyvin. Eka poikkis kyllä piti niitä liian isoina, mutta se tykkäskin poikamaisista vartaloista tytöillä.

Mariel

A:n puolella ollut viime vuodet.. sain taas harmikseni huomata, että tarpeeksi pieniä rintsikoita saa lähinnä vain H&M:stä tai Lindexistä :x laadukkailta merkeiltä löytää todella harvoin mitään sopivaa :(

amethystine

Kyllä se se C useimmiten on. Joskus B ja yksissä jopa D, mutta yleensä C. Vielä kymmenen kiloa sitten oli C yleensä liian iso, mutta nyt juuri sopiva useimmissa malleissa.

taki
pilkku
taki
Huh, pitäis etsiä uusia liivejä. Ei taida mistään löytyä ([color=red]opiskelijabudjetilla[/color]) 70D- liivejä?
Vihaan rintaliiviostoksia!! :evil:

Juurikin näin :? eikä mistää oikeen löyvy ees 75D tai sitte ku löytyy niin ne maksaa miljoonia ](*,)

Stokkalta oon löytäny kivannäkösiä ja sopivia, mutta maksaa jotain 100e pintaan. Oon sit tyytyny 75Chen ja ollu välittämättä mustelmista, joita liian pien kuppi aiheuttaa :x

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat