Lempi satuhahmosi? - Gallupit

Tigerheart

Mikäs on cosmolaisten lempi [color=red]satuhahmo/hahmot[/color]? Mikä satu tuntui teistä lapsena, että tää on TOSI hyvä?!?!? Luitteko jotain satua, kunnes kirjan sivut olivat melkein puhki? Rohkeasti kertoilemaan...

:lol: :lol: :lol:

Ehkä kaikkein kivoin satuhahmo oli mielestäni [color=blue]Nalle Puh[/color], ja varsinkin se vaaleanpunainen [color=red]Nasu[/color]! :P Se oli niin pieni, mutta silti rohkea. Minulla oli paljon suosikki satuja, mutta voisin mainita Tuhkimon ja Prinsessa Ruususen. Sitten oli myös muitakin satuja, jotka eivät olleet niin tunnettuja, mutta nimiä en nyt muista. Kaikki eläin- ja prinsessa sadut olivat rakkaimpia. Pidin myös hyvin paljon Kaunotar ja Hirviö ja Ariel - pieni merenneito saduista. :D

:o :o :o

Sivut

Kommentit (61)

sakura

Musta Bambi oli kaikista ihanin. Mulla oli upeasti kuvitettu Bambi- satukirja ja luin sitä tosi paljon. En tiedä mikä siinä oli niin ihanaa, varmaan ne kauniit kuvat.

Tonde

Pienenä ehdottomasti Ariel! Ihanan rakkaustarina :oops:
Joo, Timon ja Bumba on kyllä ehdottomasti huippuja! Ja sit Viidakkokirjassa ne korppikotkat. "Mitäs tehtäis..."

Amalia

Peter Pan jaksaa sykähdyttää edelleen :). Perinteisistä satuhahmoista Lumikki ei oo ikinä jaksanut innostaa, mä en voinut pienenäkään käsittää, miksi se pysyi neljän seinän sisällä siivoamassa seitsemän pikkumiehen jätöksiä ja oli muka vielä onnellinenkin!

Jeii

Täytyi oikein äidiltä kysyä, että mikä se suosikki nyt olikaan :) Ensimmäisenä tuli Lehmus-Leevi. Meillä on monta paksua satukirjaa, joita luettiin ja tää Leevi oli ehdoton suosikki.

Elokuvista ei osaa sanoa, mutta Turtlesit oli kanssa kova juttu :lol:

Jzzu

Miun lemppari taitaa olla tuo Liisa Ihmemaassa.
Vasta jostain kirja alesta ostin alkuperäisen Lewis Carrollin version.
Ihana tarina kerta kaikkiaan. :)

Annie the Pooh

En tiedä miksi mutta minusta Liisa Ihmemaassa oli todella pelottava, en ole sitten edes aikuisiällä katsonut sitä.. hmm...

Prinsessa Ruusunen ja Tuhkimo on mun suosikkeja, Bambikin on ihana (löytyy muuten mun videohyllystä), noita muita Disneyn piirrettyjä en ole saanut vielä hankituksi... Haluan suurimman osan niistä klassikoista!

Shandy
Annie the Pooh
Haluan suurimman osan niistä klassikoista!

Mä kans! Harmi vaan ettei tällä opiskelijabudjetilla niin vaan ole varaa lähteä dvd:itä ostelemaan kovin usein :(

Rahel

Pikku prinssi. Kai tääkin käy satuhahmosta? Pikku prinssi oli niin ihana, kun se saapui sieltä kaukaiselta tähdeltä ja esitti niin paljon viisaita, filosofisia kysymyksiä Maan eläimiltä.

*Sandy*

Noista vaihtoehdoista kaunottaren ja hirviön Belle on aivan ihana! Katsoin sen videon monen monta kertaa, vielä näin 'aikuisiälläkin' on tullut sitä katsottua muutaman kerran :oops:

Tonde

Mä en oikein ymmärtäny koskaan tota Liisa Ihmemaassa, ei tajuu.
Ja vielä näistä uusimmista, katoin tänään Karhuveljeni Kodan, IIIHANIA ne hirvet siinä :lol: "Älä häiritse ku mää märehdin! Keihäsmiäs!"

Maruchka
Tonde
Ja vielä näistä uusimmista, katoin tänään Karhuveljeni Kodan, IIIHANIA ne hirvet siinä :lol: "Älä häiritse ku mää märehdin! Keihäsmiäs!"

NIINPÄ! Aivan hulvattomia myös ne pässit tai mitä lie sarvipäitä ovatkaan :lol: :lol:

SunLion

mä en oikeestaan muista mistä lapsena pidin...toisaalta oon ollu aina parantumaton romantikko eli varmaan tuhkimo tai prinsessa ruusunen oli sillon.

Nykysin, jos satu pitää nimetä, niin Nalle puh ja Tao...eli idän filosofiaa ja puhin "viisauksia".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat