Suosikki lelusi lapsena - Gallupit

Jeii

Millaisilla leluilla leikit pienenä? Yksi yli muiden...tms?

Itselläni oli pieni vaaleanpunainen ja karvainen pehmonorsu. Sen tärkeyttä kuvaa hyvin Ronsun nykyinen ulkomuoto :wink: Väri harmahtava, karvoja NOLLA, toinen silmä puuttuu ja korvat puhki :?

Sivut

Kommentit (44)

Tonde

Ensimmäisenä tulee mieleen sellanen hauva, jonka nimi oli Turri. Sain sen mun kummilta joskus vuonna nakki ja se oli olevinaan sillon ihan vitun iso. Ja sit mä laskin sillä aina rappusia yläkerrasta alas.

Ihana ketju :D

AI mutta melkein unohdin! Olihan mulla ihana punatukkainen nukke, jolle välttämättä halusin antaa nimeks Mandariini, vaikkei sellasta nimee kuulema voinut antaa..

blaah:)

Mulla oli lapsena tosi monta lempilelua. Ekana tulee mieleen nalle jota aina syytin kaikesta. (esim. kun leikkasin yöpaitaani reikiä, sanoin että "nalle kellan teki...") Kuulema ei kukaan voinut olla enää vihanen.

Myös akikkia mun barbeja rakastin kovasti... Ja yksi barbihevone, jolta puuttui yksi jalka oli rakkaista rakkain.

Ikävä kyllä nalle hajosi kun olin 10-vuotias ja barbit olen myynyt rahapulassa... :?

Shandy

Pöllö-niminen nalle oli ihan paras. :D

Tykkäsin myös kovasti metrin korkuisesta elefantistani. Se onkin niin kulunut että kyllä huomaa että olen sitä pienennä halaillut ja rutistellut ;) (täytteet tursuaa ulos)

Lania
blaah:)
Ekana tulee mieleen nalle jota aina syytin kaikesta. (esim. kun leikkasin yöpaitaani reikiä, sanoin että "nalle kellan teki...") Kuulema ei kukaan voinut olla enää vihanen.

Hahaa, sisko käytti samaa kikkaa. Sillä oli mielikuvituskaveri Pauli, ja sitte ku sisko aina piirteli seiniin, ni se silmät kirkkaina kerto kuinka Pauli oli piirtäny, vaikka sisko kuinka ois kieltäny :lol:

Itte muistan ainaki yhen parhaan kirjan, Tipu Tipuliini. Yhellä videollakin äiti lukee sitä mulle, ja söpösti toistan aina hahmojen nimet perässä; Ipu Ipuii, Entta Entta, An-i An-i, Alkkua Alkkua ja Oosa Einää eli tietysti Tipu Tipuliini, Hertta Heltta, Hanhi Vanhin, Kalkkuna Talkkuna ja Sorsa Heinänen. MUTTA just tässä joku aika sitten löysin ton kirjan hyllystä ja raaka totuus paljastu mulle. Kirjan lopussa vastaan tuleekin Mikko Repolainen, ja yksitellen se syö noi kaikki muut suuhunsa :( en ollu muistanu tollasta käännettä siinä :?

Muut parhaat kirjat oli Pekka ja pupu lääkärissä, Pieni punainen bussi, Miinus lähtee avaraan maailmaan ("Iinus lähtee aail-aaaaaan!!!") ja Viksurontti.

Barbiet ja My Little Ponyt oli tietty, parhaat barbit oli hääbarbi, merenneitobarbi ja tummaihonen barbi. Ponit kanssa ihania, muutama päivä sitte kaivettiin ne siskon kanssa kaapista ja puettiin ja laitetiin ne ja pistettiin kunnon ponikylä pystyyn :oops:

Kai mulla jotain nukkeja ja muitaki sellasia oli, mut ei vissiin niin ehdottoman tärkeitä.

Jzzu

Miulla oli ihan pentuna lempilelu sellanen vaaleahiuksinen nukke minkä mie nimesin Hinniksi, kaikki muutkin nuket oli tuon jälkeen Hinnejä mutta tuo oli niistä lemppari. :D

Annie the Pooh

Mulla oli sellai metrin pituinen nukke, jonka meidän mummo oli tehnyt joskus mun serkulle ja olin sit häneltä sen perinyt. Se kulki joka paikkaan.. Nyt se on koti-kotona, löysin sen kun mummon kuoltua siivottiin hänen asuntoaan. Kaikki hyvät jutut tuli mieleen lapsuudesta.

Joskus kuudennella oltiin laivalla ja iskä osti mullle sellai ison norpan, se on imenyt monet kyyneleet ja kuunnellu murheet, se on edelleen kainalossa jos masentaa.. Tuolla se nököttää sängyn päällä nyttenkin...

Jimmy KImmel

Ei ollut mitään yksittäistä huippu lelua, mutta Leegot olivat aivan huippu kamaa! Veljeni kanssa omistettiin massiivinen määrä noita palikoita, joista saatiin värkättyä mitä hienoimpia juttuja.

Shandy
Jimmy KImmel
Ei ollut mitään yksittäistä huippu lelua, mutta Leegot olivat aivan huippu kamaa! Veljeni kanssa omistettiin massiivinen määrä noita palikoita, joista saatiin värkättyä mitä hienoimpia juttuja.

Mä en tykännyt rakentaa legoilla kun mun ilkeä serkkupoika (mua 2v vanhempi) aina rikkoi kaikki hienot linnat mitä tein :(

Tigerheart

:D Lapsena minulla oli suosikkileluja paljon. Mutta yksi oli suuri suosikki, sellainen vaaleanpunainen pantteri pehmolelu. Se oli ollut käytössä jo isoveljelläni, kun hän oli pieni. Siitä oli väri haalistunut, ja karvaa kulunut pois. Niin paljon sitä oli pieni lapsi halannut. Toiseksi voisin sanoa nalleni (ne kaikki!) , joita minulla oli useampi. Rakastan nimittäin nallekarhuja. Varsinkin sellaisia vanhoja. Lisäksi leikin paljon leikkihevosillani, kerran tosin pikkuveli onnistui saamaan yhden hevosen jalan katki, ja kyllä siinä minulle tuli itku!! :cry: Sen jälkeen en antanut hevosiani hänelle. :roll:

Sinsemilla

semmonen ihana apina minkä sain lomamatkalta... sillä oli tutti ja vaipat... ;)
olin kyllä jo vähän vanhempi sillon...
en ihan pikkulapsi leluja ees muista... :(

Vivian

Barbit ja ponit ehdottomasti. Leikin pikkusiskoni kanssa barbeilla varmaan joka päivä.

Oli niitä lempipehmojakin, mutta ne vaihtuivat eli mitään yksittäistä suosikkia ei ollut. Kaipa sitten hiukan materialisti olin kun uusimmat lelut olivat aina ns. parhaita.

Jeii

Barbeja meillä oli melkoinen kasa kotona mutta ei myö KRe:n kanssa niillä juurikaan leikitty. Toinen ehdottomista suosikeista oli työkalupakki, joka sisälsi ihan oikeita työkaluja. Niillä ollaan yritetty (lisänä oli isi ja hitsausvälineet) mm. rakentaa vanhasta pesukoneesta avaruusraketti. Arvaatte varmaan lensikö se :wink:

maaruli

Kaikkein ykkösrakkainen lelu on ollut nukke, jonka ristin Anna-vauvaksi. Ihan ymmärrettävää, koska olen hirmu äidillinen luonteeltani... :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat