Kuka nainen sytyttää? - Gallupit

Tonde

Kun on kerran toi gallup, et menisitkö naisen kanssa sänkyyn, ni utelen sitten, että onko julkkiksissa sellasia naisia, jotka sytyttää?
Mun mielestä Christina Aquilera, Catherine Zeta-Jones, Sharon den Adel ja se ex-Gimmel Jenni ainakin on ihania... :oops:

Sivut

Kommentit (69)

Jzzu

Miulla on jonkin sortin Lumikki- fiksaatio, tykkäilen naisillä hyvin usein mustista hiuksista, vaaleasta ihosta, punaisista huulista ja kurvikkaasta vartalosta.
Massasta eroavat tyylit nappaa myös kuten tatuoinnit, lävistykset ja erikoiset hiuksetkin.
Julkkiksista ei muistu näin äkkisältä mieleen kuin Kata Kärkkäinen ja Veronica näin Suomalaisista.
Molemmat vahvoja naisia muutenkin.

SunBeam

Angelina Jolie, Shakira (siinä kiharapehkossaan :wink: )
ja sit, ootteko nähneet Rakel Liekkiä, kun se seisoo? Se nainen osaa seistä, ja sen takia, pidänkin Rakel Liekin reisiä hoteimpina ikinä :lol:

Lizzie
Tonde
Lizzie
SIiS ApUA OONxMÄ jotenGi OuTo Ku mUa ei zytytä naisEt!!??++???

Hmm...taidat sä olla. :wink:

Byhyy!

Ei vaan, ihailen kyllä joitain naisia ja joissakin on sellasta hienoa vetovoimaa, mutta en kyllä syty heistä. ;)

Liquid

Kyllähän minä naisen kanssa sänkyyn menisin. Tällä hetkellä on vain yksi joka "sytyttää", mutta esim. julkkiksiin hän ei kuulu.

Kysymys ei selvästikään ollut meikäläiselle suunnattu, mutta oli pakko vastata. Olen pahoillani.

Venice Queen

Ykkösenä taitaa olla Pamela Tola ja sit tulee PMMP:n Paula.
Niin, ja vielä Rakel Liekki, jonka takia otin aikoinaan nännilävistyksenki. Minun naisihanteeni siis taitavat olla pienikokoiset naiset...

sopuli
Lizzie

Byhyy!

Ei vaan, ihailen kyllä joitain naisia ja joissakin on sellasta hienoa vetovoimaa, mutta en kyllä syty heistä. ;)

Mulla sama homma. Kauniita naisia on ihan kiva katsoa, mutta eivät kyllä sytytä millään tavalla...

Musta se Angelika Jolie (kirjotetaaks sitä edes noin? ;)) ei ole edes kaunis, ja kauheen moni sanoo sen sytyttäväks :roll:

taki
sopuli

Musta se Angelika Jolie (kirjotetaaks sitä edes noin? ;)) ei ole edes kaunis, ja kauheen moni sanoo sen sytyttäväks :roll:

Mun mielestä seksikkyys ja kauneus on ihan eriasia.. En nyt lähe väittämään, että joku susiruma vois olla seksikäs, mutta seksikkyys on enemmänkin olemuksesta tai asenteesta kiinni, kuin valokuvaulkonäöstä.

sopuli
taki
sopuli

Mun mielestä seksikkyys ja kauneus on ihan eriasia.. En nyt lähe väittämään, että joku susiruma vois olla seksikäs, mutta seksikkyys on enemmänkin olemuksesta tai asenteesta kiinni, kuin valokuvaulkonäöstä.

Niin, totta tuokin ja se, että kauneus ja seksikkyys on katsojan silmissä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat