TV-lupa - Gallupit

Maruchka
Jimmy KImmel
Ei oo lasten katseltavaa tämän mielikuvituksen tuotokset! :lol:

Kenenpä ois :?

Sivut

Kommentit (131)

marimma
lexie
Moni on sanonu, ettei maksa tv-maksua, kun se on liian kallis. Tuli mieleen, että jos sitä maksua alentais, niin lisääntyisköhän luvan maksajien määrä kuinka paljon? Ja mikä olis teidän mielestä sopiva hinta tv:n katselusta?

Veikkaan että ei ne maksujen maksajat ainakaan lisääntyis. Sitä kun nyt luistaa, niin mitä sitä alottamaan vaikka hinnat tippuiskin.

Mutta tuosta sopivasta hinnasta.. mmm.. En usko että sellasta olis.. jos Ylen kanavia vaan ajatellaan niin ei sitä tarviis kyllä olla kun 20€/3kk

mutta jos kaikki kanavat ottais osansa noista luvista niin sittenhän tuo vois olla jo 35-40€/3kk Eli jonkun verran edes pois niin olishan sekin. Nyt kun nuo tuppaa vaan nostamaan noita vuosi vuoden jälkeen

Jimmy KImmel
Klara
Ja jos digiaikana ne tietää kellä on telkkari niin toivottavasti alkaisivat sitten laskuttamaan vaikka katselun ja televisioiden lukumäärän mukaan, jos se olisi mahdollista.
Ei välttämättä huono idis. Jos kerran pystytään seuraamaan, että mistä taloudesta telkkari löytyy, niin kyllä sitten pystytään seuraamaan sitäkin, että kuinka paljon sitä kyseisessä taloudessa katsotaan. :D

Muoks...

Vanilja
Jimmy KImmel
Vanilja
Mä en maksa kun ei ole TV:täkään. Tosin maksaisin varmastikin jos se oli. En vaan koe sitä niin tarpeelliseks.
En tuukkaan sun luo yökse... :shock:

Etpäs peru :evil: Ja jos sulla on joku TV addiktio niin voit katsoo vaikka Pakon koko ekan tuotantokauden täällä putkeen.

Kuinka lujaa sä mut sinne oikein yöksi haluat..? :shock: :shock: :shock: :lol:

Jimmy KImmel
Vanilja
Jimmy KImmel
Vakuuttavaa. Todella vakuuttavaa... :wink:

Ihan saat aatella mitä tykkäät.

Niin teenkin... :wink: Ei oo lasten katseltavaa tämän mielikuvituksen tuotokset! :lol:

Mariel

maksaisin tv-maksun mieluummin veroina. mielestäni valtion pitäisi itse tarjota kansalaisilleen koko YLEn ja sen ohjelmat ilman, että tarvitsee nähdä erikseen vaivaa. toisaalta täydelliseen valtion kontrolliin YLE ei saisi joutua, ihan vain, jotta demokratia toimisi.
tv-maksu on kamalan korkea ja olisi varmasti halvempaa ja kätevämpää kaikille vain ottaa jokaiselta sen maksavan joukon sijaan hieman veroista.

Klara
Mariel
maksaisin tv-maksun mieluummin veroina.

Minäkin. Silloin se menisi automaattisesti paljon kivuttomammin. Sen laskun maksaminen alkaa vain v*tuttamaan. Tai no enpä ole sitä ikinä maksanut, mutta jo pelkkä ajatus saa sen aikaan.

Ja jos digiaikana ne tietää kellä on telkkari niin toivottavasti alkaisivat sitten laskuttamaan vaikka katselun ja televisioiden lukumäärän mukaan, jos se olisi mahdollista. Näin järjestelmästä tulisi reilumpi eikä se enää aiheuttaisi ärsyyntymistä yhtä suuressa mittakaavassa.

Jimmy KImmel
Vanilja
Jimmy KImmel
Kuinka lujaa sä mut sinne oikein yöksi haluat..? :shock: :shock: :shock: :lol:

Voivoi, kunhan heitän läppää. :D

Vakuuttavaa. Todella vakuuttavaa... :wink:

Sonkku

Hinnat nousee koska ihmiset ei maksa lupaa ja kun hinnat nousee niin ne jotka maksaa niin lopettavat maksamisen ja hinnat nousee taas jne. Oravanpyörä...

Vanilja
Jimmy KImmel
Vanilja
Mä en maksa kun ei ole TV:täkään. Tosin maksaisin varmastikin jos se oli. En vaan koe sitä niin tarpeelliseks.

Etpäs peru :evil: Ja jos sulla on joku TV addiktio niin voit katsoo vaikka Pakon koko ekan tuotantokauden täällä putkeen.

Jimmy KImmel
Vanilja

Jimmy KImmel
Lania
Ei kai, kaveri vaan väitti noin ja sit tarkistelin asiaa parilta lupatarkastajalta, ja ne myönsi että noin se menee. Tällanen tieto mulla vaan.
Tekisi mieli epäillä, että kyseessä on keino pelotella/huijata mahdollisimman moni lunastamaan tuo lupa... :?

jannu*n*

eka ajattelin muutettuani omaan kämppään et en maksa. Olen vaan niin tunnollinen, et hankin se kuitenkin, ku ihan kotia asti tuli lappu. Eipä tuohon juuri olisi varaa. :roll:
Täytyy miettiä vielä, ku muuttaa poikakaverin kanssa yhteen et jatkanko maksamista vai väitänkö niille et en omista televiota.

Lania
Jimmy KImmel
Lania
Eikös se muuten niin mee että kun digijuttuihin siirrytään kokonaan, niin herrat näkee suoraan koneiltansa että missä taloudessa telkkari on ja missä on maksettu.
Onko tästä asiasta ollut vielä julkisuudessa juttua? :?

Ei kai, kaveri vaan väitti noin ja sit tarkistelin asiaa parilta lupatarkastajalta, ja ne myönsi että noin se menee. Tällanen tieto mulla vaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat