Lemppari meikkimerkki - Gallupit

Banda

Min tykkään wet &wild:stä hyvä ja edullinen.

Sivut

Kommentit (41)

Jomina

Rimmeliä suosin edullisuuden vuoksi, mutta aika vaihtelevaa tuo merkkien käyttö on. Nyt oon tykästynyt ripsiväreissä L`Orealiin. Lumene on kyllä ihan sieltä ja syvältä. Mulla ne tuotteet ei vaan toimi halutulla/luvatulla tavalla!

Vanilja

Eli siis mikä on paras meikkibrändi? Jos tällanen vastaava keskustelu on jo jossain, niin en ihmettelis kun en ennenkään oo huomannu että oon alottanut aiheen josta on jo juttua :oops:

Vastailkaahan :D

Lania

Clinique, kyllä laatu on laatua.

Ennen käytin aika paljo Maybellinee, nyt oon huomannu että Lumenekin on ok merkki. Olin vaan joskus erehtyny Lumenen puuteriin, ja se oli niin kertakaikkiseen kaameeta tavaraa että hylkäsin koko merkin.

Sekalaisesti tulee kyllä käytettyä aika montaakin merkkiä.

Rixuliini

Vastasin Max Factor, vaikka minulla ei yleensä ole varaa ostaa muita tuotteita kuin ripsiväri.
Eniten käytän Lumenea ja Rimmeliä koska ne ovat edullisempi (Rimmel ainakin), mutta Max Factor on siis lempparimerkki.

Annie the Pooh

Lumenea tulee käytettyä, hinnat on sopivia mun kukkarolle ja tuotteet on hyviä. Ripsari on Kanebon 38 astetta tai Sky high curves, että Lumenen ripsareita ei ole tullut käytettyä, mutta muuten on kasvovesi, naamanpesuaine, kuorintavoide, naamiot, luomivärit, meikkipuuteri Lumenen...

Sinsemilla

Body Shoppia on nyt tullu käytettyä... en kyllä hirveesti oo niitä MEIKKEJä vielä kerenny testailemaan...

Maybellineä ja L'orealia tulee myös aika paljon käytettyä... Lumenesta en oo ikinä tykänny...en tiiä mikä siinä tökkii, mut ei vaan vissiin sovi miun iholle..tai on liian tököttiä...meikkivoidetta kun laitaa niin kyllä huomaa että on pakkelit naamassa... ;) (riippuu kyllä varmaan merkistä...itte käytin sitä meikkivoidetta joskus 5 vuotta sitten...)

nii joo ja jotain tuotteita on myös Rimmeliltä...

Miffy

Mä laitoin Lumenen. Tosin taidna käyttää Luemenelta enemmänkin ihonhoitotuotteita.. Mut on mulla meikkejäkin ja tykkään kyllä. Uus meikkipuuteri on ihan huippu. Lisäks tykkään, kun Lumene on suomalainen eikä testaa elukoilla.

DemonOfTheDay

mjooh mä vastasin et Lumene kun sen tuotteita käytän aika paljon..mut joitain Rimmelin juttuja on kans..haluisin kyllä siirtyä johonkin eläin-ja luontoystävällisempään merkkiin kun Lumene on tai oli ainakin ennen listalla mitkä yhtiöt käyttää eläinkokeita..liekö enää en tiä!
mut esim jotku Body Shopin jutut on aika kalliita..? :roll:

Vanilja

Ite siis käytän eniten Body Shopia. MACia myös jos sitä myytäis Suomessa :?

Lancômen ja Christian Diorin oon myös todennu tosi hyviksi ja laadukkaiksi tuotteiksi.

masra

Pistin "Joku muu", koska käytän monen eri merkin tuotteita päivittäin. Lorealilta ripsari, meikkivoide Blascolta ja poskipuna/luomiväri Grimasilta. Ja monta merkkiä olen käynyt läpi :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat