Taru Sormusten Herran vahvat naiset - kuka olisit heistä? - Gallupit

Tigerheart

:D

Nyt kysyisin, että kuka olisit Taru Sormusten Herran kolmesta vahvasta naisesta? Kuka heistä kuvaisi luonnettasi/ulkonäköäsi parhaiten?

Oletko...

[color=red]Arwen[/color] (Liv Tyler) - kaunis tummahiuksinen haltijaneito, jolla on elämää suurempi sydän.

[color=blue]Èowyn[/color] (Miranda Otto) - kultakutrinen korkea-arvoinen neito, jonka sydän on kahlittu häkkiin.

[color=green]Galadriel[/color] (Cate Blanchett) - eteerisen kaunis hallitsijatar, joka pystyy suuriin tekoihin.

* * *

Minua kuvaisi parhaiten [color=red]Arwen [/color](Liv Tyler), sillä olen samanhenkinen kuin hän elokuvassa. Rakkauteni on kaiken ylittävää, ja sydämeni kultaa. Arwenin rakkaus ylittää kaikki rajat elokuvassa. :P

Sivut

Kommentit (17)

Rahel

Mä olisin Galadriel, se on niin voimakas ja sitten sillä on kaikkia kivoja yliluonnollisia kykyjä niinkun ajatustenluku ja ennaltanäkeminen.

hiini
Lizzie
Olisin Arwen, koska se pääsi ***** Aragornia :D

Ulkonäöltä myös Arwen, tummanruskeat pitkät hiukset ja melko paksut huulet.

Samasta syystä :wink:

blaah:)

En ole ikinä kyseisisä elokuvia katsonut, joten vastailimpa ihan huvin vuoksi Liv Tyler, koska elokuvaan mitenkään liittymättä hän on tuosta joukosta mielestäni parhain näyttelijätär ja kauhean kauniskin vielä :)

Lucky Lady

Kirjassa tykkäsin Arwenissa, mutta leffoissa alkoi totaalisesti nyppimään se imelä Aragorn-Arwen -lässytys.

Sen sijaan Galadriel teki vaikutuksen sekä kirjoissa että leffoissa, niinpä vastaan Galadriel. Minua muutenkin kiehtovat vahvat ja vaaralliset hahmot, ja erityisesti magiankäyttäjät. Ja tietysti: haltiat rulettaa!! :wink:

Muoks. kirjoitusvirhe..

Tania

laiton arvenin. tarusormustenherrasta kirjasta ovat huippuja.
vaikka todellisuudessa haluaisin viettää päivän Pippininä..
se vaa on nii raasu jolla on suurisydän ja hyvän tahtonen mieli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat