KevätTakki Gallup! =) - Gallupit

brunetti1981

Punainen veromodan jakku, mun lemppari! :D

Sivut

Kommentit (23)

Rinuz

Tää nyt on sen verran ajankohtaista piakkoin, että pstinpä kyselyn pystyyn.

Eli minkälaisen kevättakin sinä hankit. (Pitkä/Lyhyt, mitä kangasta jne...) :) Ja kai tässä voi samalla kysyä minkälaiset pikinit on in ensi kesänä :lol: itelläni on valkoset joissa narukiinnitykset ja kullanvärisiä kukkakuvioita :wink:

Rixuliini

Itselläni on vaaleansininen vakosamettia oleva lyhyt kevät takki jossa on lisäksi resorit helmassa ja hihansuissa.
Bikinit on mustat narubiksut, ei varmaan mitenkään liian muodikkaat, mutta halusin sellaiset kun kerrankin on niitä mahdollisuus pitää.

Kulta on bikineissä tänä kesänä kuuma väri.

*Sandy*

Mulla on muutama takki, joita käytän sitten mielialan mukaan..
Eli vaaleapunainen jakku tyylinen takki (siihen on ihan yhdistellä eriliaisa huiveja), sitten löytyy valkoinen vakosamettitakki (upea kirppisköytö) sekä punainen lyhyt takki joka kestää hyvin pienen kevätsateen :)
En yhtään tiedä mikä on muodissa tänä keväänä, täytyy katsella lehtiä ja käydä ikkunaostoksilla. Tosin toivon löytäväni jonkun kivan takin kirppikseltä..

Sinsemilla

niinpä...minkälaisenkohan takin tän pallomahan kanssa hankkisi...kun tuntuu että kaikki takit on nyt niin kapeen mallisia... varmaan joku anorakki pitää repästä jostain... :D normaali takkini on ruskee samettijakku...semmonen mikä nyt on ollu "in" viimoset pari vuotta... ;)

bikinit on mustat kolmiomalliset ja matalat normaalit pöksyt... paitsi että ens kesänä en varmaan paljon bikineissä viihdy... tai sit pitää ostaa uudet...

olis kyllä kivat jotkut räväkän väriset, turkoosit tms kolmiobiksut... ;)

sopuli

Mulla on h&m:n vakosamettijakku. Mutta en tykkää siitä, ei istu... Sit on sellainen vaalea takki, en osaa selittää. Joku uusi pitäs saada... Ja aika paljon tulee käytettyä punaista tuulitakkia :D:D:D Koulussa usein käytän urheilullisia vaatteita, samoin esimerkiksi salille mennessä, niin tuulitakki menee sit siinä...

Bikinit on punaiset narubiksut ja kolmio yläosa. Olis kiva löytää uudet tulevaksi kesäksi!

Jzzu

En muista millon oisin uutena takin ostanut, minäkään en kausittain ostelua.

Keväisempiä kelejä minulla odottaa kirpparilta ostamani takit:
viininpunainen lyhyt nahkatakki joka on kun tehty mun kropalle, puolipitkä villakangastakki ja ruskea kangasjakku käytössä keleistä riippuen. :wink:

Shandy

Mulla on niin monta kevät/syksytakkia että en taida ostaa uutta tänä vuonna (niin varmaan). Yksi on ruskea samettijakku, jossa on ihana "timantti" nappina, sitten on musta vakosamettibleiseri, sitten valkoinen bleiseri (sellainen vähän "hienompi"), punainen jakku ja musta aika ohut jakku, beige puoleen reiteen ulottuva takki, musta melkein puoleen reiteen ulottuva takki ja sitten vielä kolme farkkutakkia ja pari tuulipuvuntakkia. Ainiin ja kaksi sellaista biker-takkia, jotain keinonahkaa, musta ja beige. :oops: Kaikki on käytössä, mielialan mukaan.

vihollinen

Mä haluaisin uuden kevät takin, mutta en oikein tiedä viitsinkö sijoittaa siihen rahaa.
Haluaisin Onlyn semmosen ruskean vähän takapuolen päälle ulottuvan.. se on vähän farkkukankaan tyylistä, mutta ohkaisempaa..
Se takki on kiva muuten, mutta siinä on ruma huppu.

Mutta nykyään kaikki kevät takit on joko semmosia jakkuja tai sit semmosia ihmeellisiä remmi virityksellisiä takkeja, mitä inhoon.. hyi.

Rinuz

ahaa eli siis tänä kesänä/keväänä suositaan lyhyitä/peppuun ulottuvia takkeja. tästä onkin apua sitten, ku lähen metsästämään :D
ajattelinkin jotain jakun tyylistä... :wink:

brunetti1981
Rinuz
ahaa eli siis tänä kesänä/keväänä suositaan lyhyitä/peppuun ulottuvia takkeja. tästä onkin apua sitten, ku lähen metsästämään :D
ajattelinkin jotain jakun tyylistä... :wink:

Juu, jakut on kivoja ja sopii niin hameen kuin housujen/farkkujen kanssa :D

Maruchka

Minulla on sellainen "rokahtava" musta vakosamettijakku, jossa on jotain tummanruskeita kuvioita vasemmassa hihassa sekä selässä suurena.
Lisäksi myös semmoinen tavallinen musta jakku.

Pidän kauheasti jakuista, ne ovat käteviä, tyylikkäitä ja käyvät useisiin asuihin.

Red

Mulla on sellanen aika perus trenssi, musta. Haluisin kyllä nyt uuden, ehkä just jonkun hyvinistuvan jakkutyylisen...Bikinit on turkoosit sellaset naruilla niskan taakse solmittavat kolmiomalliset. Korostaa ihanasti mun vitivalkosta ihoo myös kesällä :lol:

Rinuz

Eilen menin ja ostin kivan takin, varmaan kymmeniä eri takkeja kokeilin ja sit se löyty! :lol: semmoi musta "puolipitkä" pepun puoleen väliin asti. siinä on sellai kiva vyö ja kahessa rivissä napit :wink: se on tosi tyylikäs ja sopii hameen ja housujen kanssa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat