Turhimmat korttisi?! - Gallupit

Daisy

Tässä taas yrittäessäni ängetä lompsaani kiinni, kiinnitin huomioni lukuisiin kanta-asiakas sun muihin -korteihin, joita oon lompakkooni säilönyt. Suurinta osaa korteista en ole koskaan käyttänyt. Kertokaa onko teillä turhia kantiskortteja haalittuna? Mitä kortteja ei ole koskaan tarvinnut? Miksi kortti on kulkeutunut sinulle?

Turhia kortteja mulla on mm. seuraavat:

- Club Nokia. Suurten etujen kiilto silmissä aikanaan täytin korttihakemukseni netissä. Kortti on ollut mulla taatusti yli viisi vuotta enkä ole kertaakaan kohdannut paikkaa, jossa sitä voisin käyttää.

- Suomalainen kirjakauppa -kantiskortti. Ostan kirjan ehkä kerran vuodessa, eikä sekään välttämättä ole Suomalaisesta. Sain 10 prosenttia vain alennusta yhdestä oppikirjasta, jos liityn kanta-asiakkaaksi...

- Instrumentariumin kantiskortti. Aurinkolaseista sain joskus halvennusta liittymällä... varmaankaan en koskaan enää tarvitse.

- Hiltonin kanta-asiakaskortti. Ei tarvitse edes kysyä...

No siinä oli ehkä turhimmat. En vain käsitä miksi kaikkia kortteja pitää silti kuljettaa aina mukana lompakossa, siltä varalta JOS vaikka niitä joku päivä yhtäkkiä tarvitsisi...

Sivut

Kommentit (26)

Miffy

Hehe :) Sanotaan näin, et ainoo mistä hyödyn, on S-etukortti, siis tämmösistä kanta-asiakaskorteista (semmoset 10-15 e/kk on hyöty tosta).

Turhia:

- Suomalaisen kirjakaupan kanta-asiakaskortti. Joo, no, pari oppikirjaa olen saanut halvemmalla. Muuten ostan tosi vähän kirjoja niin ei jur hyödytä.

- Stockan kanta-asiakaskortti. EN käytä aktiivisesti ja TOSI harvoin on ees mitään mulle sopivia kantisalennuksia.

- Yliopiston apteekin kortti. Pitäs vissiin ostaa aika isolla summalla lääkkeitä vuodessa, että tosta jotain hyötyis :)

- Lindex Club kortti. No jee... Otin, kun sai farkuista 10 e hinnasta pois.

tiikeli

Club nokia on joo aika turha. :lol:

Musta tuntuu että kaikki muut kortit mitä mun lompakossa on, on turhia, paitsi Visa Electron. :roll:

Pitää oikeen mennä katsoon... No mä oon tainnut karsia jo kaikki ihan turhimmat pois aikaisemmin! :P Turhin noista oli varmaan toi Silmäaseman kortti, se missä kerrotaan kuin sokea mä olen. Sitä kun tarvii kerran kahdessa-kolmessa vuodessa, niin turha sitä olis kuljetella mukana. 8)

Mä vihaan kaikki plussakortteja ja bonuskortteja, joten yhtään sellaista en omista. [-(

*MUOKS*

Ainiin, mulla on Aleksi13 kortti jossain (tai roskissa jo) samasta syystä kun Miffyllä. Sain jostain takista alennusta kerran kun otin sen. :D

Lania

Mulla on tarkotuksella sellanen pieni lompakko, etten voi säilöö kaikkee turhaa sinne. Sen sijaan ne jää johonki laatikonpohjalle pyöriin.. siellä on sit ties mitä, just jotain vaatekaupoista saatuja "kanta-asiakaskortteja" (noita mitä miffykin mainitsi), joku hesen bonuskortti, vanhoja kantiskortteja ja muuta hyödyllistä.

Jzzu

Mulla on varmasti lukiolaiskortti mun turhin kortti, lukiossa kun en ole ollut enää neljään vuoteen. :lol: Kortteja mulla on muitakin pilvin pimein mutta tuo ehdottomasti turhin.

Lizzie

Mä en oon ottanu pois mun lompakosta sellaset kortit, joita en käytä juuri koskaan. Laatikossa lepää Tampereen yliopiston kirjastokortti, Tampereen kaupungin kirjastokortti, Nite Trainin kantiskortti, SK-kortti (oon poistany itteni jo sielä listoilta muutenkin :D), Subway,- Hairstore, - Body Shop,- ja Adecco- kortit.

Lompakossakin on kyllä OAJ:n kortti, jota en näytä paljon ikinä missään, mutta se on hyvä olla mukana, kun siihen kuuluu matkavakuutukset yms.

xaz

Oijoi! :lol:
-Club Nokia ehdottomana ykkösenä!
-Instrun kortti, käyttäny viimeksi.... en ees muista koska!
-Helka-kirjastokortti, en oo käyttäny kertaakaan.
-Lukiolaisten liiton kortin oon näköjään (jo) heittäny pois, siinä oliki vuositarra 2002-03 :lol:
Lisäksi löysin Yves Rocherin Asiakaskortin vuodelta 2005... :D Ja paljon muuta tosi järkevää sälää...

Zuzannah

tällä hetkellä lompakossa ei oo oikeestaan mitään turhaa, kun siivoon sen sisällön vähän väliä.

verenluovuttajakortti on sinänsä turhaa pitää mukana paitti sillon kun käy luovuttamassa verta, kelakortti (vuodelta kivi ja kirves) on myös ollu ihan turhaan lompakon täytteenä, samoin hygieniapassikortti. entisen kotilaupungin kirjastokortin oon hukannu, samoin vanhan opiskelijakortin, ja yhen paikallisen kirjakaupan kortti on jossain laatikon pohjalla. mitään kanta-asiakaskortteja ei oo (paitti bonus- ja plussakortit)

tiikeli
Zuzannah
on myös ollu ihan turhaan lompakon täytteenä, samoin hygieniapassikortti.

Niin muuten, miks ihmeessä mä raahaan jotain hygieniapassikorttia mukanani? :D

Zuzannah
tiikeli
Zuzannah
on myös ollu ihan turhaan lompakon täytteenä, samoin hygieniapassikortti.

Niin muuten, miks ihmeessä mä raahaan jotain hygieniapassikorttia mukanani? :D

sitä mäkin oon miettiny :-k tuskin kukaan kaupassa kysyy lihaa ostaessa että osataanko sitä lihapötkälettä käsitellä oikein :lol:

metsätähti

Miullakin tuo hygieniapassi kulkee tyylikkäästi aina mukana, samoin kun ensiapukortti ja nuo monet eri kauppojen kanta-asiakaskortit (jotka siis otettu sillä ainoalla kerralla kun oikeesti sieltä kaupasta jotain ostin, kun sen 15% alennusta sai :roll: )

Mutta kaikista paras bonus-korteistani on kuiteski sukkabonus-kortti :lol:

MiuMiu*

Onhan noita...usein tulee saatua niitä ihan vaan siten, että vaikkapa vaatekaupassa myyjä kysyy haluanko heille kortin, jolla saa sitä ja tätä ja vastaan, että samakai se on ottaa juu :lol: sitten en kuitenkaan edes kovin usein käykään sieltä sen jälkeen mitään ostamassa ja jos käynkin niin se korttihan on tietenkin sitten kotona, kun en kanna mukana ku tärkeimpiä...myös clubnokia löytyy täältäkin, enkä ole tarvinut sitä yhtään kertaa...

Aimée

Hesburgerin Bonuskortti on luultavasti turhin! Ei Hesessä käydessä sen olemassaoloa edes koskaan muista.. Sitten kahden entisen asuinpaikan kirjastokortit löytyy myös :) Ööh.. Filmtownin vanhentunut kantiskortti ja paikallisbussikortti joka käy Savonlinnassa, luonnollisesti sekin siirtynyt ajasta ikuisuuteen voimassaolonsa puolesta. Voishan nuo heittää pois, mutta ei raaski :lol:

*Sandy*

Mitä kaikkee sitä löytyykään..

-Nokia Club (ikinä ollu mitään hyötyä)
-Hesen bonuskortti (kertaakaan käytetty)
-eri liittojen opiskelija jäsen kortit
-hygieniaosaamiskortti
-instrumentarium kortti (ei oo enää laseja)

ynnej
metsätähti
Mutta kaikista paras bonus-korteistani on kuiteski sukkabonus-kortti :lol:

Mullakin on sukkabonus :D Lisäks mulla on Lindex Club -kortti, Plussa-kortti, Ykkkösbonus JA S-kortti, Cityshoppari, Helsingin kirjastokortti, entisen asuinpaikan kirjastokortti, sellanen kortti missä lukee mun tilinumero ja se avainlukulista-kortti, Kela-kortti, opiskelijakortti, Suomalaisen kirjakaupan kortti (se on mun uusin :)), entisen asuinpaikan bussikortti ja sellanen missä kerrotaan Saigon Span palvelut. Sit tietenkin vielä Electron, matkakortti ja Kelan ateriatukikortti.

Mut oikeesti tarviin noista vaan Electronii, kirjasto- ja matkakorttii ja opiskelijakorttii. Kauppojen bonuskortteja en jaksa ikinä näyttää, paitsi jos jonkun alennuksen saa esim. vaan Plussa-kortilla.

Ainii ! Onhan mulla tietenkin myös jäätelöauton kortti, mut se ei o kyl lompakossa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat