My Heritage-sivu "miltä julkkikselta näytät" - Gallupit

Jzzu

Minun kuvista löytyi mm. Lisa Marie Presleytä, Greta Garboa, Liv Tyleriä, Tyra Banksia, Avril Lavignea ja Jessica Albaa.
Sanonpahan vaan et: näyttäsinkin noilta! :lol:

Riippuu selvästi tosi paljon kuvasta että keltä näyttää, joitain samoja toki löytyi eri kuvillakin ja joitain samoja piirteitä pistin itsekin merkille noista tarjotuista ehdokkaista kun tarpeeksi katsoi.

Minua harvemmin kukaan kehenkään julkkikseen tai kehenkään muuhunkaan vertailee, ihan oon ihteni näköinen niinkun porukat sanovat[size=9] (ei löydy samaa näköä oikein sukulaisistakaan: liekö oisin adoptoitu :shock: )[/size].
Olin kyllä aika otettu joskus aikoinaan kun exä joskus aikoinaan sanoi minun näyttävän Kata Kärkkäiseltä. :D

Sivut

Kommentit (103)

amethystine

Tuli mm. Sarah Michelle Gellar, Courtney Cox ja Katherine Heigel.

No joo, ehkä vähän, mutta tuossa kuvassa mulla oli hymykuopat ja sit kaikilla julkkiksilla oli kuvissaan hymykuopat. Ja asentokin paljon vaikuttaa.

Mut Laniahan se sano, että Julia Stilesin näkönen olisin, juuri siinä samasessa kuvassa.. :D

pikku-kata

http://www.myheritage.com

Elikkäs, kyseessä on siis tuommoinen paikka, johon pistetään oma kuva ja näkee, että ketä julkkista muistuttaa :) Eli, ketä julkkista muistutat ja ketä poikaystäväsi muistuttaa? Ja yleensäkin, pistetään keskustelua, että onko teitä kehuttu jonkun julkisuuden henkilön näköiseksi ja sama asia poikaystävissä.

Itse olen mm. Madonna, Keira Knightley ja Lucille Ball. Poikaystävä oli David Beckham ja David Hasserhoff (vai miten se kirjotettiinkaa, no se Ritari-Ässä kuiteski). Oon kuulemma Keiran näköinen muutenkin ja poikkista on sanottu Beckhamin näköiseksi kun oli kaljuna ja parrattomana :D

Lania

Joku aika sitten tota koitin, sellasia mitkä tuli useemmalla kuvalla oli Audrey Tatou, Beyonce Knowles ja Katie Holmes. Sit yksittäisiä oli mm. Cameron Diaz, Angelina Jolie, Shania Twain, Charlize Theron, Madonna jne. Hmm, kuvissa saatto korostua poskipäät :D

Jotain tosta kyllä kertoo myös se että kaverin kuvassa oli näkyny myös cd-teline, ja ton mukaan teline näytti mm. Shakiralta, David Schwimmerilta, Charlie Sheenilta, Kirstie Alleylta, Ian Thorpelta ja Adrien Brodylta, eli tollasilta joilla kasvonpiirteet on neliöt. Eli ilme ja kasvojen muoto taitaa olla ne määräävät tekijät, muilla piirteillä ei sitten oo niin väliä. Tai sit oon vaan katkera kun en oikeesti näytä Cameron Diazilta :lol:

maaruli

Mun neljä parasta: Calista Flockhart, Holly Marie Combs, Gillian Anderson ja Jennifer Lopez.
Poikaystävän: Ben Affleck, Richard Gere, Clive Owen ja Sean Penn.

Ja ihan totta, ilme vaikutti tosi paljon.

Rixuliini

Hih, hauska sivusto! :lol:

Minä muistitin Kristin Kreukia (ei hajuakaan kuka se on), Renee Zellwegeriä, Sharon Stonea, Eva Mendeziä, Sophie Ellis-Bextoria ja Angelina Jolieta.

Muoks. Toisella kuvalla muistutan Natalie Portmania, Eva Longoriaa, taas Sophie Ellis-Bextoria ja Halle Berryä (???), just joo. :lol:

Mies muistuttaa Mel Gibsonia, Benicio Del Toroa, Viggo Mortensenia ja Monica Lewinskyä!!! Hahaa!!

Sinsemilla

heh. just joo... oon niiku annie lennox (siis mitä??), joku ihmeen Jonathan Rhys Myers (siis mieskö?) ja oujee, Pamela Anderson (olenkin aina halunnut olla Pamin näkönen...just joo)... huh. Oon kyllä nyt vähän pettynyt... Tosi moni on sanonu Mena Suvarin näköseksi, mut ei sitä ees ollu koko listalla... :?

Koklataampa toisella kuvalla... ;)

edit: oho, nyt tuli parillakin kuvalla ykköseksi Liv Tyler ja Denise Richards...Reese Witherspoonkin vilahti pariin otteeseen..heh. tää on hauska... :D

poikaystävän kuvalla tuli mm. Giancarlo Fisichella, Adam Brody ja Orlando Bloom... Noh, ehkä jotain samaa vähän... :D

ivoire
Rixuliini

Minä muistitin Kristin Kreukia (ei hajuakaan kuka se on), Renee Zellwegeriä, Sharon Stonea, Eva Mendeziä, Sophie Ellis-Bextoria ja Angelina Jolieta.

Kristin Kreuk on sellanen nuori tummahiuksinen amerikkalainen näyttelijä. Suomessa se on näytelly ainakin Smallville- sarjassa Lana Langia eli Teräsmiehen tyttöystävää. :)

Lania

Mä näytän myös Helmut Newtonilta, harmaahiuksinen papparainen :?

Ja paljastan että Lizzie näyttää Arnold Schwarzeneggeriltä!

Molemmat ollaan ihan kopioita.. syytetään ilmeitä, tai huonoo valaistusta.

shanti

Monesta eri kuvasta tuli ainaki Naomi Campbell(?!), Lindsay Lohan, Alexis Bledel (gilmoren tyttöjen Rory), Marcia Cross, Beyonce, Shania Twain... Mutta paras oli, kun mummo näyttää sen mukaan muka Matti Vanhaselta! WHAT?! :shock:

DemonOfTheDay

viisi parasta oli Keira Knightley, Ayumi Hamasaki, Serena Williams(sehän on tummaihoinen :shock: ), Chloe Sevigny ja Elisha Cuthbert....hmmm en mä kyllä näe meissä mitään muuta yhteistä kun Keiran kasvojen muoto ja hiukset :shock: ja Elisha Cuthbertin JOITAKIN kasvonpiirteitä..äh

ainii joo ja ahahahahahaha Jamie Lynn Spears..mä kekkasin mitä meillä kaikilla on yhteistä - me ollaan kaikki kauheita babyfaceja!!! :D :D :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat