GALLUP - Gallupit

-jenna-

nonii.. eli vastailkaapas tähän..

1. Unelmien mies?
2. Mitä et voi sietää miehessä(si)? (onko jokin erityinen tapa tms?)

Sivut

Kommentit (18)

Shandy

1. Unelmien mies?
-Viggo Mortensen ja Russel Crowe, noin niinku ulkonäöllisesti ;) Ja kiltti ja käyttäytyvä ja kohtelias + sit sellanen ihanan möree ääni (ei kuitenkaan liian ;) ), ja pukeutuu hyvin ja on kaikille kiva eikä oo mikään räyhääjä/nipottaja/tylsimys. Ah, mikä tärkeintä: EI KATSO JALKAPALLOA. :lol:

-Yleisesti en voi sietää sitä ettei oteta toisia huomioon ja tietty nää valehtelemiset ym on huonoja juttuja. Omassa miehessä eniten ärsyttää se ettei se halua/jaksa touhuta niin kauheesti kun mää ja sit tietty nyt kyrsii tää "pakko kattoo jalkapalloo kun on ne kisat ja niitä ei ees oo joka vuosi"-juttu. ;) Joo ja liika järjestelmällisyys tuossa omassa miehessä kans on välillä ärsyttävää kun ite en oo niin kauheen järjestelmällinen.

Lips_

1. Unelmien mies?
- Hmm.. Sellainen, joka kunnioittaa minua, ja huomioi tarpeeni. Ja tietenkin rakastaa. Ulkonäöstä: tummat hiukset. Pitää olla hyvässä kunnossa, muttei liikaa, ei mikään kukkakeppi, vaan mies. Sellainen, joka on turvana.

2. Mitä et voi sietää miehessä(si)?
- Miehissä, en voi sietää sellaista, ettei pidetä huolta itsestä (ulkonäkö, ruokailutavat yms.) Ja, se että on asenne: "Naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä" :evil:

kutikuti

nonii.. eli vastailkaapas tähän..

1. Unelmien mies?
- Ulkoinen olemus siisti, ei kuitenkaan liian huoliteltu. Saa olla kokoa, ei mikään kukkakeppi. Puolipitkät hiukset, tai rastat. Kiva, hyväkäytöksinen, menevä ja ulospäinsuuntautunut tyyppi. Noin lyhyesti selitettynä

2. Mitä et voi sietää miehessä(si)? (onko jokin erityinen tapa tms?)[/quote]
- Ruoan hotkiminen.

Henni-

1. Unelmien mies?
- Julkkiksista unelmat: Vin Diesel, Colin Farrell tai Paul Walker :P Mutta luonne ratkasee mulla; kohtelias, puhelias, rento. Ulkonäöltä ei tarvi olla mitenkää huoliteltu (ei mitää metroseksuaaleja), ja olis kiva jos olis pitkät hiukset ja parta :P

- en tykkää pinnallisista miehistä (esim. jos vain ulkonäön perusteella valitsee naiset). Miehissä ärsyttää myös kun ne on niin miehiä :D jos vaikka koko ajan haluaa seksiä jne. :D

Ninja86

1.Oma kulta tietty. Miehen täytyy olla rehellinen ja ennenkaikkea luotettava. Huumorintajua, hellyyttä ja komeutta pitää olla :D Mies pitää huolta ulkonäöstään ja pukeutumisestaan.

2.Miehissä en voi sietää
*Itsekkyyttä
*Epäsiisteyttä
*Semmosta liiallista esittämistä tai näyttämistä
*Alkoholin suurkuluttajia ja mammanpoikia

sorsanpoikanen

1. Unelmien mies?
- Tavallinen suomalainen mies. Olen itsekin vain tavallinen suomalainen nainen, enkä tahtoisi miehenkään olevan mitään muuta, kuin mitä luonnollisesti on.

- Valehtelu on asia, jota en missään nimessä sulata.

Hawana

1. Unelmien mies?
-rehellinen, ymmärtäväinen, hellä, luotettava, söpö. pistää minut etusijalle ja osaa puhua.

2. Mitä et voi sietää miehessä(si)? (onko jokin erityinen tapa tms)
-itsekkyyttä, liiallista alkoholinkäyttöä.

Maruchka

1. Unelmien mies?

- Ulkonäöllisesti laulaja Juanes :wink: Muuten tietenkin rehellinen ja luotettava, nämä perus jutut kaikki. Lisäksi huumorintajuinen, älykäs, hellä, rakastava, perheihminen, urheilullinen, rento, höpsö ja muuten vain yleisihana.

- Kauhea urheiluhullu, mutta toisaalta sekin on ihana piirre, koska en jaksaisi samanlaista laiskamatoa kuin mitä itse olen :P Tietenkin eniten ärsyttää se, että asuu kaukana, mutta se nyt ei tavallaan liity itse mieheen. Mua ärsyttää se, ettei se tykkää makeasta ja tunnen itseni hirveäksi syöpöksi, kun mutustan suklaatakin vähän väliä.

tanjazuzanne

1. Unelmien mies?
- Julkimoista Antonio Banderas! Rento, rehellinen, luotettava, huumorintajuinen, söpö, rakastava, seikkailunhaluinen, huolehtivainen ja osaa puhua.

- Egoilu, machoilu, pinnallisuus, suvaitsettomuus.

KRedit-

1.unelmien mies
VIN DIESEL <3 ja tietty oma kulta. miehessä pitää olla särmää, mutta silti tiettyä herkkyyttä.

2.ärsyttää
Mustasukkaisuus, sikailu, .. ..

KRedit-
Dubyamoa

En vois sietää sovinistisikoja, nistejä, juntteja, amiksia, idiootteja, mammanpoikia, machoja, gigoloja ja muuten vaan turhia miehiä.

Toi kommentti katto kyllä aika arsenaalin miehistä :lol:

ivoire

1. Unelmieni mies on
- älykäs
- hauska
- huolehtivainen
- itsenäinen
- komea

2. Miehessä en voi sietää
- saamattomuutta
- mammanpoikamaisuutta
- epäsiisteyttä

Clain

1. Unelmien mies olis sellanen fiksu, osaava, mukava, huomioonottava,
ulkonäöllä ei mitään sen suurempaa merkitystä kunhan hoitaa hygieniansa hyvin ja on siisti.(: Kuvailen tässä koko ajan omaa kultaani:D Eli lopetan.

2. En voi sietää sukkia sängyssä!
Eipä kauheesti muita ärsyttävia tapoja toistaiseksi ole:D

Banda

1. Unelmien mies?
Hellä, tykkää halia ja kihnuttaa. Semonen jolle ulkonäkö ja pinnallisuus ei oo tärkeitä. Sellanen joka on samalla aaltopituudella ja jakaa samat aatteet ainakin tietyissä asioissa, ei jämähdä paikoilleeen vaan on valmis muuttamaan maasta toiseen..Ulkonäöltään minua pidempi ja ei liian laitettu, rento^^
Machoja, niitäkunnon "äijiä" jotka makaavat verkkarit puolipersiissä sohvalla kaljapullon kanssa.. sellasia jotka odottavat naisen laittavan ruokaa ja siivoavan. seksistisiä miehiä.

xaz

Unelmieni mies ymmärtää minua :lol: olen huomannu että monilla on välissä aikamoisia vaikeuksia ymmärtää mun ajatusten kulkua... Yleensäki ottaen unelmamieheni puolustaa naistaan, mutta ei nyt kuitenkaan mennä saarela-asteelle. Unelmieni mies on sen kokonen, että sen rinnalla tuntee olonsa turvalliseksi, ja se tajuaa ottaa kainaloon ilmanki että ite pitää alkaa asettelemaan sen kättä itse oikealle paikalle :D Tietynlainen ritarillisuus viehättää... Sänki on kova sana.

En voi sietää junttiutta. Ja jos mies tälläytyy kauemmin ku mä ite, niin se on jo hälyttävää. Ja myös sellanen joku äijämäisyys menee kans yli hilseen, tyyliin "mies ei petä vaan panee" yms, ne on jotain aivan käsittämätöntä shittiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat