Seksi vai ruoka? - Gallupit

Klara

Jos ei tosiaan tuntisi nälkää, niin kyllä seksi ruoan voittaa.

Sivut

Kommentit (76)

Maria_
Jzzu
Vastasin seksi sillä se tarve harvemmin unohtuu! :lol:
Nälkä ja ruuan tarve pääsee touhutessa [size=9](ja joskus sekstatessakin)[/size] unohtumaan joten ehkei se oo niin tärkeenä ainakaan mielessä.

Juuri näin :D

Myoni

Kyllä hyvä ruoka seksin voittaa. :shock: Jooh, kaipa tässä on jo vanhentunut sen verran ja parisuhdekaan ei niin tuore enää, että seksinnälkä ei ole jokapäiväistä, vaikka kivaa välillä onkin.

charlotta

muhun pätee logiikka, että syön elääkseni, en elä syödäkseni. En siis oo ikinä kokenu syömistä järin nautinnolliseks, vaikka jotkut ruoat onkin hyviä, ne on harvassa...

lillly

Vastasin, että liian vaikea kysymys. Mutta kun tarkemmin mietin vastaus olisi, että ruoka. Olen ollut pari kuukautta ilman seksiä ja ihan hyvin on mennyt. Mutta en voi olla minuuttiakaan syömättä :lol:

Katya

Tuli tässä mieleen kun katoin yhen vanhan frendit-jakson, että mikäs ois teidän tilanne. kumpi on teille tärkeämpää, seksi vai ruoka? olettaen nyt tietenkin että syömättä ei kuolisi. eli nautinnoista on kyse.

Katjuska

Tää onkin aika paha.. Kai mie valikoin et ruoka, sillä sitä ilman ei oikein voi pärjätä, toisin kun ilman seksiä (ainakin vähän aikaa)... :roll:

Katya

Niin.... mä en ainakaan pysty olemaan syömättä jotain jos tekee oikeen kovasti sitä mieli. ja yleensä syön vaikka ei olisi nälkäkään.. :lol:

MiuMiu*

Tää on tosiaan liian vaikea :lol:
Mulle seksi on melko tärkeää ja toisaalta ilman hyvää ruokaakaan en pärjäisi...sehän on melkein, kuin seksiä, kun saa syödä jotain hyvää...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat