Ulkomaille vai ei? - Gallupit

Maruchka

Mä olen aatellut, että kun lähes koko ensi vuosi on työharjoittelua ennen kuin valmistun, että voisin ainakin jossakin vaiheessa lähteä ulkomaille. Ei tulisi edes kalliiksi, kun koulu tukee niin hyvin. En vain oikein tiedä, mikä maa olisi sellainen, että pärjäisi englannilla, mutta voisin myös treenata noita muita kieliä :? Kristina Cruisesille voisin kyllä myös hakea, aika ihana ajatuskin päästä johonkin Kanarialle risteilemään :D

Sivut

Kommentit (32)

Shandy

Suomessa haluan kyllä asua koko ikäni, mutta voisihan sitä jonkun lyhyemmän ajan olla pois jossain vaiheessa. Vaihtoon olisi hyvät mahdollisuudet päästä koulun puolesta mutta tiedä sitten tuleeko lähdettyä kun on tuo mieskin. Tai sitten täytyy ottaa se mukaan! ;)

Mutta matkustella haluan ja aionkin paljon, aina kun vaan rahatilanne sallii! Nyt on Thaimaa, Brasilia ja Australia sellaisia kohteita jotka himottaisi ihan törkeän paljon! Tykkään myös kaupunkilomista, Praha ja Tallinna on sellaiset missä voisin milloin vaan lomailla, kun tykkään kummastakin paljon. :)

Tigerheart

8)

Miten on, missä maassa cosmolaiset haluaisivat asua? Kotimaassa vai jossain ulkomailla? Onko jollain kenties unelmissa kaukoidän maat tai vilkas New York? Vai viehättääkö kotimaan suvet?

Olen aina ollut kiinostunut Japanista, se on mielestäni todella kaunis ja salaperäinen maa. Viimeinen Samurai on hyvä Japanista kertova elokuva. Myös Amerikassa olisi kiva asua, käydä Kaliforniassa, Hollywoodissa ja Disneylandissa. Ostaa asunto Miamista, meren rannalta. 8)

Rixuliini

Minä haluan ehdottomasti käydä Intiassa, New Yorkissa, Los Angelesissa, Dublinissa, Wienissä, Prahassa, Australiassa ja Brasiliassa.

Kun vaan olisi rahaa, niin lähtiin tältä istumalta kiertämään maailmaa..

mrs Umoru

Unelma asuinmaitani on ollut jostain 14 v. lähtien Irlanti ja Australia. Nyt uusimpina jenkkilä ja miehen kotimaa Nigeria. En tiedä haluaisinko Nigeriassa oikein asustella, mutta muutaman kuukauden vierailu voisi olla ihan mielenkiintoinen kokemus... :)

Sinsemilla

itteeni kinnostaa kyllä just nuo vähän eksoottisemmat, ei niin turistirysä kohteet... enne tykkäsin kaupunkilomista, Lontoo oli suosikkini, ja olin ihan varma että joskus sinne muuttaisin asumaan...nyt on vähän mieliala muutunut ja kaipaisin vaan semmosta jotain rauhaa, pienessä rantakylässä jossain itäisessä maassa...
Laosilla olis kiva käydä rentoilemassa... ja Uusi-Seelanti kiinnostaa, siellä on niin upee maasto ja maisemat...
Jenkilään en kyllä ikinä muuttais, eikä niin väliks vaikka en pääsis lomailemaankaan sinne...

Maruchka

Olen aina ollut hulluna latinalaisiin maihin, niissä se kulttuuri kiehtoo valtavasti. Muutenkin ulkomaat kiinnostaa, ja siksi tälle alallekin lähdin.
Olen harkinnut, että jos en koulun jälkeen saa töitä Suomesta heti, lähden palkalliselle työharjoittelulle ulkomaille ainakin muutamaksi kuukaudeksi. Muutenkin haluaisin tulevaisuudessa tehdä laajasti töitä ympäri maailmaa.

*Sandy*

Hmm, haluaisin asua tulevaisuudessa Suomessa, mutta pieniä visiittejä olisi kiva tehdä muualle päin maailmaa :) Australia olisi luultavasti seuraavana vuorossa, mutta valitettavasti vasta yli vuoden päästä. Poikaystäväni saattaa 'joutua' jossain välissä töihin ulkomaille, ja silloin luultavasti lähden mukaan. Täytyy toivoa, että muuallakin tarvittaisiin sairaanhoitajia yhtä paljon kuin Suomessa..

Lizzie

Ensi vuonna olisi tarkoitus asua muutama kuukausi jossakin Euroopan maassa, Englannissa todennäköisimmin. Saas nyt nähdä miten noihin vaihtoihin pääsee ;)

Diana

Italia voisi olla kiva, spagettia ja latinalaisia miehiä, mieluiten yhdessä. Ranska olisi heti siinä toisena, muotia ja ranskalaisia miehiä, mieluiten yhdessä.

blaah:)

No itse nyt asun Belgiassa ja ajttelin täällä viettää ainakin kuusi kuukautta, sitten pitää miettiä että tullakko kotiin vai lähteäkkö jonnekkin muualle. Olen jo kolmessa viikossa huomannut englantini vahvistuneen ihan huimasti. Ensimmäisinä päivinä en meinannut saada sanaa suusta ja nyt pälpätän kaikkien kanssa vieraalla kielellä koko ajan. Myös suomalaisen kämppikseni kanssa puhutaan englantia toisillemme.

Seuraava paikka minne haluaisin lähteä on varmaan Lontoo tai Dublin. Ja sydän vetää aina takaisin Firenzeen... Pitää katsoa minne elämä seuraavaksi vie.

Jos tuon pojan kanssa juttu alkaa sujumaan niin voisipa tulevaisuus tuoda mukanaan muuton Australiaan. Mutta nyt on vielä ihan liian aikaista edes haaveilla siitä.

bianca

Olen tällä hetkellä Lontoossa au pairina ja luultavasti jään tänne opiskelemaan, poikaystävänkin takia. Olen aina rakastanut Lontoota ja täällä on aivan ihana asua. Toisaalta veri vetää jonnekin Italian maaseudulle tai Aasiaan.

Annie the Pooh

Ehkä voisin lyhyitä aikoja asua jossain muualla, olla esim vaihdossa tai puolisen vuotta tai pari vuotta jossain töissä, jos pääsisin välistä käymään kotonakin, noin parin kuukauden välein. Mutta kokonaan en ikinä muuttaisi Suomesta. Irlantiin tai Enkkulaan, Saksaan, Itävaltaan, Sveitsiin tai hmm.. Espanjaan voisin lähteä, jos ei muuten niin ainakin reissuun.

Venice Queen
lexie
Venice Queen
Eli oisko ulkomailta miten helppoa löytää hänelle töitä? Jotain missä ei hirveitä kielitaitoja vaadittais, tokihan se siinä sitten parantuisi varmaankin, mutta suomea siellä työpaikassa olis tietysti hyvä puhua...

Tiiän yhden ihmisen, joka on Irlannissa töissä jonkun tietokoneyrityksen atk-tukihenkilönä. Se siis vastailee Suomesta tuleviin puheluihin sen yrityksen tiloissa ja sinne on koottu ihmisiä eri maista vastaamaan niiden omista maista tuleviin puheluihin. Oliskohan tällänen sopivaa hommaa sun miehelle?

Aijai, ei taida atk-hommat olla miekkosen heiniä ollenkaan...valitettavasti. Mutta jotenkin mulla on semmonen kuva että kyllähän töitä löytyy, se on kuitenkin kätevä käsistään ja ahkera, en vaan oikein tiedä mistä pitäis lähteä hakemaan...keväällä sit yhdessä työkkäriin vai?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat