Missä HALUAISITTE asua? - Gallupit

Tigerheart

Kysyn, missä cosmolaiset [color=violet]HALUAISIVAT [/color]asua? Onko haaveena oma [color=red]punainen [/color]tupa ja perunamaa, vai [color=blue]urbaani[/color] kerrostalo asunto Helsingin keskustassa? 8)

Sivut

Kommentit (27)

Rixuliini

Luultavasti haluaisin asua jossain vanhassa puu/kivitalossa, jossa olisi korkeintaan kolme muuta asuntoa.
Talo sijaitsisi sopivan matkan päässä kaupungin ytimestä, eli noin kilometrin päässä.

Toisaalta omakotitalokin houkuttaa.

Lania

Oon niin tykästyny näihin omakotitalon hyviin puoliin, että kyllä sitte "isonakin" haluan perheen kanssa tällaseen. Kunhan vaan mies tai joku muu hoitaa ne kurjat hommat :P

Rivi-/paritalokin ookoo, kerrostaloon eiiii.

Pai25

Oon asunut oikeastaan aina kerrostalossa ja tää taitaa olla mulle sopivin asumismuoto.
Välissä asuin joku vajaa 3 vuotta rivitalossa, missä oli sitten asuntoon kuuluva oma pihakin... Mutta arvatkaas vaan tuliko sitä hoidettua ? :oops:
Mieluiten asuisin omistusasunnossa jossain kivassa kerrostalossa, esim. just tällä alueella missä nyt asustelen vuokralla. Asuntojen hinnat on vaan niin kovia täällä seudulla, ettei voi edes haaveilla yksin moisesta.

Peikko

Kylläpä minäki omakotitalon haluaisin sitten "isona". Ei ole kivaa asua koko elämää hikisen pienessä rivi -tai kerrostalossa. Olen jo vähän haaveillutkin millaisen talon haluaisin :wink:

maaruli

Mä vastasin että rivitalo.. Vaikka kerrostalo tulee olemaan mun kotini vielä pitkään. Mutta rivarissa olis ees se pieni oma piha.. Eikä hissejä ja portaita. Suoraan yhdestä ovesta ulos. Vaikka toisaalta, mua ei kiinnosta puutarhanhoito sitten yhtään. Oonpas vaikea ihminen! :lol: Tulevaisuudessa haluan omakotitalon. Itseasiassa oon sen jo suunnitellut ja piirtänytkin.

Miffy
Sinsemilla
omakotitalo jossain "maaseudun" rauhassa, mutta ei kuitenkaan liian kaukana kaupoista... ;)

Toi taitaa olla se yleiisn unelma ;) Lähellä keskustaa, mutta maaseudun rauhassa :)

Fansku

Mieluiten paritalossa. Omakotitaloa ei siksi, että haluan että on ihmisiä ympärillä. Rivitalo olis myös kiva jos ei mikään "superpitkä" tai sataa muuta riviä etu- ja takapuolella. Mutta ei kerrostaloa.

Sofia K

Mä haluaisin asua sellaisessa vanhassa puutalossa, eli siis omakotitalossa. Haaveilen sellaisesta villiintyneestä pihasta, jossa kasvaisi omenapuita ja marjapensaita.

Nää mun haaveet ei vaan taida olla kovin realistisia, sillä vanha puutalo todennäköisesti vaatisi aika paljon remppaa ja villiintynyt pihakin paljon töitä. Ja mä olen laiska! Hmm, mutta se vaan kuulostaa jotenkin ihanan romanttiselta että olisi oma "ränsistynyt" puutalo ja villiintynyt piha. :D

Asphyxia

Tällä hetkellä haluaisin asua ehkä rivitalossa jos se olis mahdollista. Mutta oon kyllä tosi tyytyväinen tämänhetkiseenkin asuntoon, kerrostalossa 3h + keittiö hyvällä paikalla :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat