Uskotko horoskooppeihin?/Kiinalainen horoskooppisi? - Gallupit

leben

[color=indigo]En usko. Otan viihteenä. Kiinalaisessa olin kai kissa?? tai kani tai jotain sellaista... :wink: [/color]

Sivut

Kommentit (21)

Tigerheart

:D

Kysyn kaikilta, [color=green]uskotteko horoskooppeihin[/color]? Äänestäkää. Lisäksi kysyisin, että mikä on teidän [color=red]kiinalainen[/color] horoskooppi?

Itse en niin usko horoskooppeihin, luen kyllä niitä huvikseni. Kiinalaiselta merkiltäni olen [color=red]tiikeri[/color].

8)

Sinsemilla

uskon kyllä...tai siis astrologiaan yleensä...
hyvin kyllä pitävät paikkaansa nuo kuvaukset (kunnolliset ihan kellonajan mukaan tehdyt) mitä olen saanut...

en sitten kyllä noista yleisistä, pelkän horoskooppimerkin mukaan tehdyistä tulkinnoista menis niin takuuseen... kuitenkin siihen vaikuttaa niin paljon se oikea päivämäärä, kellon aika ja paikka missä on syntynyt... yleiset horoskoopit on niin yleismaailmallisia, kaipaan vähän henkilökohtaisempia tulkintoja...

kiinalaisessa olen rotta, mutta en niin ole siihen perehtynyt...

sideerinen horoskooppi osui aika hyvin kohilleen ja maya-astrologia myös kiinnostaa... :)

edit: ja just näille kaikenmaailman cosmopolitaneissa ja muissa hömppälehdissä oleville horoskoopeille nauran lähinnä... ;)

Lania

No en totisesti usko. Lehtihoroskooppeja ei varmaan tarvi ees mainita, mut enpä juuri sellasiin "virallisiinkaan". Eiköhän ne luonteenpiirteet ja elämänradat tuu vähän jostain muualta ku tähtikuvioista... :roll:

Mut kiinalaiselta merkiltä oon vissiin SIKA, kun eikös se mee jotenki niin että tammikuussa syntyneet kuuluu siihen edellisvuoden merkkiin tjsp.

Lizzie

Mjaa, en usko. Laitoin kuitenkin että en tiedä, sillä en ole koskaan kokeillut oikean (?) astrologin tekemää karttaa.

Minä taidan olla Rotta kiinalaiselta horoskoopilta, en ole varma. Ala-asteella ne joskus katsottiin..

Rixuliini

Vastasin että en tiedä. Jokaisestahan horoskoopista tuntuu löytyvän aina asioista jotka voivat pitää paikkansa jokaisen kohdalla.. :roll:
Haluan uskoa silloin kun lupaavat hyvää, ja silloin kun on luvassa jotain epämiellyttävää, niin en. :)
Kiinalaiselta horoskoopilta olen hyvin kuvaavasti sika.

Pumpuli

En usko horoskooppeihin, mutta olen kiinnostunut yleisesti tähtitieteestä, ja horoskoopit kuuluvat siihen. Lukiko kukaan juttua yhteishyvästä, missä kerrottiin muuttuneesta tähtikartasta. Aika mielenkiintoista. Itse olen horoskoopiltani kalat (myös tämän uuden tutkimuksen mukaan). Myös mieheni on kalat, mutta hänessä ei ole kyllä yhtään kaloille sopivaa luonteenpiirrettä. Uusien tietojen mukaan hän onkin vesimies. Kannattaa lukea tuo artikkeli:

http://www.yhteishyva.net/yhteishyva/vapaaaika/harrastukset/tahtikartta_...

Kiinalaiselta horoskoopilta olen puhveli, tarkemmin vesipuhveli.

Lucky Lady

Lania, kiinalainen horoskooppi menee syntymävuoden perusteella.

Minäkin olen sika kinkkimerkiltäni, mutten ole perehtynyt siihen ihmeemmin. Olisin kyllä mieluummin tiikeri tai lohikäärme, mutta minkäs sitä syntymävuodelleen mahtaa..:D

Länsimaisessa horoskoopissa olen hyvin, hyin tyypillinen kauris. Mutta horoskooppeja en viitsi lukea ollenkaan.

Sinsemilla
Pumpuli
Lukiko kukaan juttua yhteishyvästä, missä kerrottiin muuttuneesta tähtikartasta. Aika mielenkiintoista.

niin tuossa on just kyse siitä sideerisestä hommasta...

Jzzu

Vastasin että en usko.
Horoskoopit on aika yleistettyä potaskaa, viihdettä kaikin puolin.
Astrologiaan uskon kylläkin mutta se onkin eri asia kuin lehdissä olevat horoskooppi-joutavuudet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat