ötököitä.. - Gallupit

Banda

On, etenkin hämiksiä ja muita kohtaan.. ja jtn rtorakoita ja matoja ja muita ällötyksiä..

Sivut

Kommentit (53)

hiini

Nyt kun ajattelee, niin en myönnä että oisin, mutta sitten ku kesällä niitä surisee korvan juurella kokoajan nii pakko se on vaan kiljua ja juosta pakoon :D

Lizzie

En pelkää ötököitä, tosin etelemmässä jotkut jättiheinäsirkat ja torakat ällöttää.

Mutta todellinen käärmefobia löytyy. Huuuh, mulla on joku aggressiokin niitä kohtaan, kuvittelen että pakastan ja kidutan niitä ja hakkaan niitä mäsäksi.
:D

maaruli
Lizzie
Huuuh, mulla on joku aggressiokin niitä kohtaan, kuvittelen että pakastan ja kidutan niitä ja hakkaan niitä mäsäksi.
Päivän paras!!!! :lol: :lol:

Lizzie
maaruli
Lizzie
Huuuh, mulla on joku aggressiokin niitä kohtaan, kuvittelen että pakastan ja kidutan niitä ja hakkaan niitä mäsäksi.
Päivän paras!!!! :lol: :lol:

:oops: :P Miten ihana olis nähä kun joku käärme on sullottu häkkiin ja sit katsoa (hyvän matkan päästä) kun se kylmässä ilmassa jäätyy ja kuolee, hahhaa, ja sit hakata niitä jäätyneitä kärrmeitä kepillä ja vaikka polttaa ne! Laittaa mikroon tai jotain!

Oon raaka.

Annie the Pooh

Joo, tavallaan... viime kesänä pääsin aika paljon eroon ötökkäkammostani, kun tein metsässä töitä. En pelkää hämähäkkejäkään enää niin paljoa. Tämä koskee kuitenkin sitä että jos ollaan ulkona. Sisätiloissa en siedä minkäänlaisia ötököitä! Meillä kotona on joitain ötököitä aina kesäisin ja mie saan kauheita sätkyjä kun kuulen niiden rapistelevan...

Jzzu

Penskana ties kyllä kesäisin missä mie viipotan kun kuului sellainen tasainen huuto ötököitä paetessani.
Ja edelleen kirkaisen tosi tyttömäisesti (lue: kuin kuolemaa tekevä) jos ötökkään törmään.
Kauhulla kesää odotellen...

Venice Queen

Joo kammoan kaikkia ötököitä! Ampiaisia pelkään nykyään ihan älyttömästi, kun vuonna 2004 Ilosaarirockissa ampiainen (tai mehiläinen tai mikä lie!) pisti minua elämäni ensimmäistä kertaa... Samana kesänä vielä toisenkin kerran sitten sain pistoksen, ja nykyään mulla rupee kädet tärisemään jos esim. joudun käsittelemään neuloja. Hämähäkit on myös tosi kauheita. Ja tietysti käärmeet, jotka ei oo ötököitä, mutta kun niistäkin nyt tässä puhuttiin...

Lania

En mä oikeestaan mitään lentäviä juttuja niin kammoksu, mutta ryömivät ja hyppivät ja muut sellaset oudot saa kyllä pomppaan paikalta kauemmas. Kaikilla liian monta jalkaaki, meinaa saada mut kiinni.

Paitsi aloin toissa kesänä vähän pelkään ampiaisia, kun sellanen pisti mua ekan kerran elämässäni :( se oli viä joku maa-ampiainen tai sellanen outo, ja koko polven seutu oli täynnä sellasta polttavaa ja kutiavaa näppyläpaisetta :? vähän kyllä katkeroiduin koko lajikkeelle, mä en tehny sille MITÄÄN, en huitonu enkä potkinu enkä häirinny enkä ees käskeny meneen pois ni MITÄ, sellanen tulee ja alkaa kiduttaan ilman mitään syytä nii että aloin itkeen :oops: ilkeitä ne.

Lasketaan käärmeetki ny sit tähän kategoriaan, en pelkää niitä mut ällöön kyllä. En tosin oo ikinä nähny käärmettä luonnossa, jos näkisin ni salettiin alkaisin pelkään.

Maruchka

Aaah... Mulla on kammo kaikkia öppiäisiä kohtaan! Vaikka kuinka yritän ajatella, että se on vain ihan pikku ötökkä eikä tee mitään pahaa, niin pääsee silti aina kova kirkaisu :lol:

Tonde

Ei muuten, mut sellaset ruskeet hämppikset on tosi ällöjä ja HIRVIKÄRPÄSET, HYI HELEVETTI! Ne on ihan, ku tavallinen kärpänen olis bodannu ittensä oikein lihaksikkaaks!
Ja hyttysistä en tykkää, koska olen niille allerginen. Ihmeellistä, et niistä tulee tajuttomat paukamat, mut ampiaisen pisto ei tunnu missään.

Lania
Tonde
Ei muuten, mut sellaset ruskeet hämppikset on tosi ällöjä

Katoin et "mun sellaset ruskeet kämppikset" ja mietin että MITEN liittyy :D:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat