Tätä urheilulajia haluaisin kokeilla - Gallupit

annak

Nyt Olympialaisten aikoihin on hyvä kysellä tämmöstä :P

Sivut

Kommentit (41)

maaruli

Vastasin kanssa että nyrkkeily. Mulla tuppaa olemaan hartiat aina jumissa niin nyrkkeilyn pitäis tehdä ihan hyvää. Ehkä enemmänkin kiinnostais joku kickboxing ja sellanen boxbic, jota ainakin joskus meidän paikkakunnalla järjestettiin... :roll:

Lania

Kuntonyrkkeily oli musta aivan vammasta, ja vaikka iskä osti säkinki kotio (taisin olla jotain 15-16v sillon, "voit sitte hakata sitä ettei tarvi aina paiskoo ovia" :D :oops: ), niin aika vähälle se on jääny. Joskus harvoin käyn sitä autotallissa mottaamassa.

Noista valitsin jalkapallon, sitä oon kyllä jo "kokeillu", mut sitä on kiva kuitenki höntsäillä.

Jzzu

Vastasin nyrkkeily: se vaan vaikuttaa hirmu lystiltä touhulta jotenkin.

Toisaalta olen kyllä aika vakavissani harkinnut tuota sauvakävelyä viimeaikoina että uskoisin että sen aloittaminen olisi todennäköisempää. :oops:

figaro
Lania
Kuntonyrkkeily oli musta aivan vammasta

Kävitkö ihan jossain ryhmässä? Kerros lisää.. Itselläni ei ole kuin parin tuttavan kehut alla lajista. Kotona eivät ole harrastaneet.

Lania
figaro
Lania
Kuntonyrkkeily oli musta aivan vammasta

Kävitkö ihan jossain ryhmässä? Kerros lisää.. Itselläni ei ole kuin parin tuttavan kehut alla lajista. Kotona eivät ole harrastaneet.

Jollain kuntoklubilla kävin, se oli joku 10? 15? 20? kerran hommeli. Yleensä se meni niin että 40min kuntopiiriä ja muuta huhkimista, 20min tekniikkaa ja lyömistä :? sinänsä nurinkurista, että se pelkkä mäiskiminen ja steppauskin saa jo kiitettävästi hikee pintaan. Valmentaja oli siellä surkee, sitä kiinnosti sparrata lähinnä valmiiden lihaskimppujen kanssa, muut sai huomioo ja neuvoja sivusilmällä sillon tällön.

Periaatteessa ihan ok, mutta jos ei siitä ammattia halua niin mun mielestä perusjuttujen opettelu riittää, muuten sitä voi harrastaa kotonakin. Kun ei siinä edes käytetty säkkiä.

figaro
Lania
Periaatteessa ihan ok, mutta jos ei siitä ammattia halua niin mun mielestä perusjuttujen opettelu riittää, muuten sitä voi harrastaa kotonakin. Kun ei siinä edes käytetty säkkiä.

Niin joo.. Itsellä vain on hieman tuo tarve saada potkuja persuuksiin, jos jotain tahtoo reilusti harrastaa liikkumisen suhteen :D Siksi suosisin varmasti tuota ryhmää :lol:

blaah:)

Mä en ole ikinä kokeillut lumilautailua, joten se varmaan olisi yksi sellainen jota haluaisin kokeilla...

Vaari opetti mulle pienenä hieman nyrkkeilyn saloja, joten kyllä tältä tytöltä oikea koukku aina tarpeen tullen irtoaa, vaikka hieman avuttomalta vaikutankin.

Shandy

Mä vastasin lumilautailu. Kerran vuodessa käyn laskemassa ja tähän asti olen tyytynyt suksiin, mutta jospa sitä vielä joskus tuota lautaakin koklaisi.

Jzzu
Jzzu
Vastasin nyrkkeily: se vaan vaikuttaa hirmu lystiltä touhulta jotenkin.

Toisaalta olen kyllä aika vakavissani harkinnut tuota sauvakävelyä viimeaikoina että uskoisin että sen aloittaminen olisi todennäköisempää. :oops:

Pientä päivitystä: ostin sitten ne sauvat tuossa joku viikko takaperin.
Hävettää myöntää mutta kerran sauvakävelylenkillä käyneenä on pakko sanoa että kivaa oli. :oops: :lol:

xaz

Vastasin myös nyrkkeily, se nyt noista vaihtoehdoista eniten kiehtoo, ku lumilautailuaki on tullu jo kokeiltua. Ennen ketjun avaamista mietin että mikäs se olis sitte sellanen mitä lähtisin heti kokeileen jos annettais mahdollisuus, niin ekana tuli mieleen kumparelasku :lol: se vois olla mahtavaa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat