Naimisiin vai ei? - Gallupit

Mirzi

Oishan se ihanaa jos joskus pääsisi naimisiin, mutta en ole koskaan mitenkään erityisen paljon unelmoinut häistä. Aikaisemmin jopa ajattelin, etten vältämättä haluakaan koskaan naimisiin, mutta nyttemmin olen tullut toisiin aatoksiin. Nimittäin viimeistään sitten kun/jos siunaantuu jälkikasvua, olisi hyvä mennä naimisiin. Tosin voisin avioitua ihan hyvin vaikka maistraatissa, en halua itselleni mitään suureellisia häitä :)

Sivut

Kommentit (52)

Tigerheart

:D

Kysyisin, että haluatteko mennä naimisiin, vai ei? Kuuluuko haaveisiinne [color=violet]morsiuspuku[/color] ja [color=cyan]timanttisormus,[/color] vai onko mieli elokuvanne ehkäpä [color=red]Morsian karkuteillä[/color]?

maaruli

Juup, haluan naimisiin. Tosin ei sillä kamalasti merkitystä ole, mutta muhun on sen verran iskostunu tää yleinen tapa mennä naimisiin... :roll: Vaikka siis eihän se toisaalta mitään muuta. Sen verran oon lakitietoa lukenut, että on siitä avioliitosta lainopillisessa mielessä paljon hyötyä esim lapsien kanssa... Ja nimiasiasta sen verran, että mun mielestä on kivempi että koko perheellä on sama sukunimi :roll:

Miffy

Mä laitoin, että ehkä tulevaisuduessa.

Ei ole mitään hinkua tai pakkoa mennä naimisiin. Suurelta osin turhaa hössötystä mun mielestä. Mutta ehkäpä sitä itsekin saattaa joskus naimisiin joutua ;)

Puvuksi siinä tapauksessa ottaisin jonkun tosi mageen asun, joka on ostettu ehkä Lontoon Camdenista markkinoilta tms ;)

SunLion

Haluan naimisiin : ) siksi olen kihloissa. Hääpäivää ei tosin olla vielä lyöty lukkoon.

Ja perinteiset ja toisaalta omannäköiset ja spesiaalit häät on mun mieleen : )

Maruchka
Lania
Laitoin optimistisen varmasti KYLLÄ, vaikka sulhasesta ei vielä oo tietookaan :D

Oikee asenne! :D Ja eiköhän se sulhanenki löydy ennen hääpäivää, jos oikein etsiskelee, nii mä ainaki toivon :P

*Sandy*

Haluan todellakin naimisiin, mutta sitä joudun odottamaan vielä jonkin aikaa. Ystäväni menee kesällä naimisiin, joten silloin iskee varmasti kova 'hääkuume'.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat