Pahin pelkosi? - Gallupit

Jecca

Pelkään kaikkia sairauksia yms. mutta tälläisista "lamauttavista" peloista suurin on korkeanpaikankammo, vaikken nuorempana kokenutkaan sellaista omaavani.

Sivut

Kommentit (25)

Tigerheart

:twisted:

Äänestäkää! Mikä on pahin pelkonne/painajaisenne?

En erityisemmin pidä pimeästä, enkä ahtaista paikoista. Minulla pitää yleensä olla yövalo makuuhuoneessa, kun nukun. :oops:

blaah:)

vastasin hämähäkkejä, mutta pelkään kyllä kaikkia hyönteisiä aiavn yhtä paljon... Myös pimeää pelkään todella paljon, mutta sitä voin välillä sietää, kun taas hyönteisiä en :?

andefizz

Mie pelkään ihan suunnattomasti käärmeitä! Jos on ollut esim. päivällä jotain puhetta käärmeistä tai jos olen nähnyt vaikka lehdessä kuvan niistä, tiedän ett yöllä ne luikertelee sitt miun uniin! Eli nyt varmaan tänäkin yönä on tiedessa "liskojen" yö.... :lol:

Suvina

Rakastan taidetta ja pelkään että menetän näköni tai käteni. Jos niin kävisi, tappaisin itseni varmaan!
Pelkään myös että jään yksin. Ja pelkään suunnattomasti epäonnistumista työssä tai elämässä yleensä.

Ladybird

Itse pelkään pimeää. En pysty olemaan esim. pimeässä huoneessa yksin, koska mulle tulee heti paniikki. :oops:
Pelkään myös kaikenlaisia ällöttäviä ötököitä.
Myös sitä, että jollekin läheiselle sattuisi jotakin ikävää tai että joku minulle rakas ihminen kuolisi.

Abigail

Annetuista vaihtoehdoista pelkään eniten kuolemaa, mutta en omaa, vaan läheisten ihmisten. Pelkään myös tuskaa ja jossain määrin myös yksinäisyyttä.

Lania

Kaikista eniten pelkään haita :(

Ja nykyään mulle on tullu kauhee pimeen pelko, en tiedä miks, mutta se on tosi ärsyttävää ja kamalaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat