Mikä herkku on paheesi? - Gallupit

SunLion

Tällä hetkellä on sellanen kausi ettei mitään hyvää tee mieli...tai siis mikään karkki tai jäätelö ei erityisemmin innosta.

Enempi tykkään vaikka rahkasta tai kotitekosista leivonnaisista.

Limua tekee näin kesällä mieli..tosin mehu korvaa senkin.

Sivut

Kommentit (52)

Tigerheart

:shock:

Mikä [color=red]herkku [/color]on teidän paheenne? Suklaa, karkki vai joku muu? Äänestäkää!! 8)

Minun paheeni on [color=blue]karkki[/color], rakastan sitä! :oops: Syön sitä aika paljon, mutta yritän ajoittaa sen viikonloppuun. Minkäs sille voi, ku karkkihammasta kolottaa... :twisted:

Venice Queen

Kyllä se mullakin karkki on, mitä tekee mieli... Tosin suklaapatukoita tulee koulussa syötyä, mutta muuten en suklaasta hirveesti välitä. Kesällä jäätelö on paheeni, ja tulee syötyä lähes päivittäin.

Rose

Leivonnaiset on kaikkein pahin pahe. Varsinkin sellaiset kahvileivonnaiset. Nykyään en edes viitsi niitä kotiin ostaa tai leipoa kun tulee sitten syötyä.

Rixuliini

Harmi kun ei voinut vastata kahta, nimittäin täällä intohimona on suklaa ja irtokarkit, ja kun iskee jommankumman himo, on saatava molempia!

Ehkä tuo suklaa kuitenkin on pahempi. Sen saa hyvn pidettyä aisoissa ostamalla 85% tummaa suklaata.. :wink:
Jo pala tyydyttää himot pariksi päiväksi.

masra

Suklaa ehdottomasti! Ja nimenomaan tumma suklaa, mutta valitettavasti en saa asuinkaupungistani riittävän tummaa, täällä on myynnissä vain 70 % kaakaota sisältävää :? ja se on ihan liian makeata minulle. Nimim. 99 % alkaa maistua makealta... :oops:

Jzzu

Noi kaikki kyllä osuu ja uppoo, mutta etenkin karkkeihin olen heikkona.
Karkkilakkoja olen yrittänyt muutamia kertoja ja pisin oli kuukauden, näin tuolloin jopa unta että sorruin syömään karkkeja. :oops:

Rixuliini
Jzzu
Noi kaikki kyllä osuu ja uppoo, mutta etenkin karkkeihin olen heikkona.
Karkkilakkoja olen yrittänyt muutamia kertoja ja pisin oli kuukauden, näin tuolloin jopa unta että sorruin syömään karkkeja. :oops:

Välillä minäkin näen unia joissa ahmin kaikkea yläkarppisafkaa ja sen jälkeen poden huonoa omaatuntoa.. :oops:
Kylläpä on ihana herätä tuollaisen unen jälkeen! :wink:

Rahel

Suklaa aivan ehdottomasti. Ilman ei voi olla paria päivää pidempään. Jouluna testasin, että voin hyvin syödä kilon suklaata viikossa ilman, että edes kyllästyttää. Ainut kerta, kun olen oikeasti kyllästynyt suklaaseen, oli pari vuotta sitten, kun leivoin yhden kahvilan suklaa-teemapäivään kaikki leivonnaiset. Kolme päivää silkkaa suklaan tuoksua ja makua, eipä tehnyt muutamaan päivään mieli...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat