Koira vai kissa? - Gallupit

Tigerheart

Nyt [color=red]äänestämään[/color]!! Oletko [color=blue]koira[/color]- vai [color=violet]kissaihminen[/color]? Kumpi olisi kivempi lemmikki?

:roll:

Sivut

Kommentit (76)

MiuMiu*

Mun mielestä molemmat on yhtä hyviä vaihtoehtoja. Meillä on kaksi kissaa, mutta haluan silti koirankin jossain vaiheessa elämää.
Tietenkin kissat on siinä mielessä vähän helppohoitoisempia, että niitä ei ole pakko ulkoiluttaa. Lisäksi en ole koskaan omistanut koiraa, joten sen hoidosta en tiedä yhtä paljon, kuin kissojen, joten kissat ovat siinä mielessä parempi vaihtoehto. Mutta tykkään siis molemmista!

Rixuliini

Meillä on kotona (äidin luona) sekä kissa että koira, ja tykkään kyllä ihan todella paljon molemmista.
Itsellä kuitenkin on kissa, sillä pidän itseäni enemmän kissaihmisenä.. :)

Meisy

ehdottomasti koira,koska: kissan kanssa ei voi painia, kissat on mulle liian arvaamattomia(vieläkin polvessa vuoden takainen raapimisjälki,makasin sohvalla ja kissa vaan hyökkäs), koiran kanssa voi harrastaa, koiran kanssa voi käydä metsässä. Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi. Vuhvuh,hauhau

Miffy
Jzzu
Meisy
...kissat on mulle liian arvaamattomia...

Toi on yks syy miks mie en tykkää koirista: miusta ne on arvaamattomia.

:lol: :lol:

Mä taidan kyllä EHKÄ kallistua haukkujen puolelle. Mut jos ois ollu heppa vaihtoehtona niin se ois ollu se sitten :lol:

Tonde

Ehdottomasti koira! Ja koiran kokonen koira! Mä en ymmärrä sellasia pieniä räksyttäviä käsilaukkukoiria, jos haluaa pienen eläimen, ni ottaa sit kissan.

Miffy

Eikääh! Ja mä inhoon tota asennetta :evil: Mieluummin pieni räksyttävä pippurinen terrieri vaikka kuin jokua iso löysä labbis :evil:

Nii :twisted:

Sofia K

Ehdottomasti kissa! :)

Lapsuudenkodissa on ollut sekä kissa että koira ja kissa kyllä vei täysin sydämeni! Pidän kissoista koska ne ovat itsenäisiä eivätkä vaadi niin paljon huomiota ja työtä. Miau! :D

taotao83

Ehdottomasti koiraihminen oon. Meillä on kotona tiibetinspanieli. Tosi ihana tapaus. Olen miettiny, et jos hommais itellekki koiran jossain vaiheessa.

*Sandy*

Koiraihminen olen minä! Jotenkin niiden kanssa uskallan leikkiä ja pelleillä, kissojen kanssa pelkään koko ajan että nyt ne käy kiinni ja raapii :roll:
Luulen, että koska kellään läheisellä ei ole ollut kissaa, niin en ole tottunut niihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat