Mikä saa sinut onnelliseksi? - Gallupit

Tigerheart

Joten, haluaisin nyt tiedustella, mikä saa teidät [color=red]onnellisiksi[/color]? :D Jotain, joka saa hymyn huulillenne ja silmänne tuikkimaan? Jotain, joka saa teille [color=green]hyvän mielen[/color]?

Olen onnellinen, kun kultani katsoo minua hymyillen, ja sanoo rakastavansa minua. Kullan suukkoa ei voita mikään! Hyvä olo minulle tulee, kun voi illalla istua hyvän kirjan ääreen, kissa siinä sylissä nukkumassa, ja oma kulta kainalossa. :) [color=darkred][/color]

Sivut

Kommentit (41)

maaruli

Sehän tässä nykymaailmassa just on vikana kun kukaan ei tunnu olevan oikeesti ihan vaan onnellinen... :roll: Vai onko ihminen sitten koskaan onnellinen ollutkaan, koskaan ei oo kaikki hyvin, aina löytyy valittamisen aihetta. Mä oon onnellinen poikaystävän kanssa. Onnellisempi olisin jos en olis niin ahdistunut ja ongelmainen...

Tiger

Harvoin tyydytään mitä on, aina halutaan kurkotella tähtiin ja sinne aidan toiselle puolelle missä se ruoho näyttää vihreämmältä. Ehtiilö siinä välissä nauttia mitä itsellä on ? Eipä juuri..

Onnelliseksi minut tekee ihanat ystäväni jotka ovat aina paikalla kun heitä tarvitaan..

figaro

Vastasin äänestykseen, että ei. Jos ihminen olisi onnellinen, hän ei pyrkisi saamaan koko ajan enemmän ja enemmän.

Tätä olen joskus pohtinut syvemminkin. Olen miettinyt, miksi olen niin onneton ja niin usein. Miksi en ole tyytyväinen siihen, mitä minulla on.

Tästä päästään myös elämää ja minua itseä koskeviin tavoitteisiin. Parasta ja tavoittelemisen arvoista on se, että nauttisi elämässään kaikista niistä hetkistä, mitä tarjotaan. Nauttisi niistä ihmisistä, joita on lähellä ja jotka pyrkivät läheisyyteeni. Nauttisi niistä asioista, joita minulla tällä hetkellä on eikä suinkaan vaipuisi onnettomuuteen niiden asioiden johdosta, joiden kuvittelee tuovan onnen. Usein kun on niin, että jonkun asian saavutettuaan, se ei riitäkään.

Olenko onnellinen? Vaikka olenkin masentunut ja tuntuu, että elämä ei muuta kuin potkii päähän. Vaikka olen p*rse auki ja kaikki tuntuu hajoavan tähän paikkaan. Silti näin tarkemmin ajateltuna.. Minulla on aviopuoliso, joka välittää. Minulla on oma koti. Minulla on lämmin. Minulla on välittävät vanhemmat. Minulla on ihmisiä ympärilläni ja he tietämykseni mukaan välittävät minusta. Ne, jotka eivät välitä, en heitä tarvitsekaan. Jo näiden asioiden pohjalta voin myöntää, että minun pitäisi olla onnellinen. Olenkin.

Hyvä alku positiiviselle ajattelulle. Kiitoksia threadin aloittajalle.

Lania

Oon onnellinen, ja mun mielestä helvetin monen muunkin pitäis olla. Vihaan, kun ihmiset ei tajua kuinka hyvin asiat oikeesti on. Väittäisin, että suurimmalla osalla ihmisistä ei olis mitään "ongelmia", jos ei niitä välttämättä jostain syystä ala kehitteleen.

Eikä monella välttämättä mitään varsinaista ongelmaa ookaan, silti kun kysyy että onko onnellinen, niin "en". Miks? No kun ei oo mitään erityistä syytä olla. Mun logiikalla on onnellinen jos ei oo erityistä syytä olla onneton, eikä toisinpäin.

Miffy

joo, ihan totta. mäkin oon taipuvainen ajattelemaan, ettei onni ole mitään extremeä vaan tavallista ehkä jopa tylsää arkista hyvää oloa.

no, mä en ole onnellinen just nyt... tai tavallaan olen kuitenkin. ainakin jaksan uskoa tulevaan...

Rixuliini

Vastasin kyllä, silllä itse ainakin olen onnellinen, ja toivon hartaasti että muutkin ihmiset olisivat. Eiväthän ne ole, mutta aina voi toivoa ja yrittää.

Minut tekee onnelliseksi kaikki elämän pienet asiat, perhe, ystävät, se että olen terve, oma kulta, kullan pienet teot joilla hän osoittaa välittävänsä ja rakastavansa, kaikki ihmiset lähelläni, elämä yleensä, se että aina tulee uusi, parempi päivä..

Vaikea se on sanoa mikä se juttu on, joka tekee ihmisestä onnellisen. Vaikka joku elämänalue menisi pyllyylleen, niin koko elämä ei kaadu, vaan silti on paaaljon ihania asioita.
No joo, ehkä mä oon vähän "onnellinen", mutta kuitenkin.. :lol:

*Sandy*

Vaikka onkin vähän ärsyttävä fiilis tällä hetkellä, niin kokonaisvaltaisesti olen onnellinen :)

Koulussa, kotona, ystävien luona, silloin olen yleensä aina onnellinen. Minulla on huono tapa aina liioitella ongelmiani, joten saisin useammin tajuta ettei minulla oikeasti ole hätää ja että pohjimmiltani olen onnellinen :roll:

miss nurse

Olen onnellinen. Onnelliseksi tekee kun katselee omaa lastaan hiljaisissa leikeissä. Onnelliseksi tekee kun saa kiitosta työstään. Onnelliseksi tekee kun ajattelen kohta koittavaa kolmatta hääpäivää ja niitä yllätyksiä mitä rakas mieheni keksii...

SooZ
Lania
helvetin monen muunkin pitäis olla. Vihaan, kun ihmiset ei tajua kuinka hyvin asiat oikeesti on. Väittäisin, että suurimmalla osalla ihmisistä ei olis mitään "ongelmia", jos ei niitä välttämättä jostain syystä ala kehitteleen.

Tää on totta. Välilllä sitä tuntuu että itsekin valittaa asioista joilla ei oikeasti ole mitään merkitystä, ja antaa sellaisten asioiden masentaa jotka ei ole sen arvoisia.

Se mikä minut saa onnelliseksi on rakkaat ihmiset lähellä. Tällä hetkellä heitä tarvitsenkin.

menthol

onnellisuus on mielentila, ihan niin kuin vapauskin. ja nää kaks kuuluu yhteen. onnellinen ja vapaa voi olla vaikka erityssellissä. mielestäni onnellisuus tulee siitä että tuntee/tietää olevansa oman elämänsä herra eikä pelkää sitä.

amanda

voi..olisin onnellinen saadessani asiat kuntoon,eli töitä,asunnon ja [u]yhden hyvän kaverin ennenkaikkea.[/u] on todella yksinäinen ja onneton olo koko ajan.
miten te kaikki voitte olla noinkin onnistuneita elämässä..oonko mä täällä ainoa jolla kaikki asiat päin p.tä... :D

Lania
amanda

miten te kaikki voitte olla noinkin onnistuneita elämässä..oonko mä täällä ainoa jolla kaikki asiat päin p.tä... :D

Jotenki toi loppu kumoo tosta jonku onnettomuus-uskottelun. Just esim tota meinasin tolla aiemmalla tekstillä.

amanda

voi olla että kaikille ei raha tuo onnea,mutta jos perintätoimisto ei olis kimpussa niin olis ehkä paremmin asiat.. tai kymmenistä laittamistani hakemuksista joku antais töitä tai pääsis kouluun,kursseille, saisi laskut maksettua,olis seuraa,ei yksin koko ajan..olisi ihana ees puhua jollekin..,ei tarttis olla porukoiden kynsissä koko aikaa jotka ovat aivan hirveitä ja viina on niille pääasia..joo no huonommin vois olla ..mutta kuulostaapa ihanalta elämält ja saan olla tyytyväinen..juupajuu.. :lol: mielummin olisin vaikka mielisairaalassa,jonne muutama vuosi sitten melkein passitettiinki..
etpä varmaan tajuu jos kaikki sulla on hyvin,minkälaista helvettiä tää o tälleen henk.koht tunnettuna..kaikki seinät alkaa taas kaatuun päälle ja masennus iskeen..enkä ole mikään just 18 täyttäny joka luulee vaan et on paha olla koska se on trendikästä..ei on siitä kulunu vuosia kun on jatkunu kaikki pska..
okei nyt mä avauduin ja kannattaa varmaan antaa tän foorumin olla ihan ilman mua koska häpäsin itseni nyt totaalisesti. :?
enkä ole itse halunnut jäädä tähän tilanteeseen.mulle on sattunu iha liikaa ikääni nähden enkä ole itse ongelmiani kehittäny.

Shandy
amanda
voi olla että kaikille ei raha tuo onnea,mutta jos perintätoimisto ei olis kimpussa niin olis ehkä paremmin asiat.. tai kymmenistä laittamistani hakemuksista joku antais töitä tai pääsis kouluun,kursseille, saisi laskut maksettua,olis seuraa,ei yksin koko ajan..olisi ihana ees puhua jollekin..,ei tarttis olla porukoiden kynsissä koko aikaa jotka ovat aivan hirveitä ja viina on niille pääasia..joo no huonommin vois olla ..mutta kuulostaapa ihanalta elämält ja saan olla tyytyväinen..juupajuu.. :lol: mielummin olisin vaikka mielisairaalassa,jonne muutama vuosi sitten melkein passitettiinki..
etpä varmaan tajuu jos kaikki sulla on hyvin,minkälaista helvettiä tää o tälleen henk.koht tunnettuna..kaikki seinät alkaa taas kaatuun päälle ja masennus iskeen..enkä ole mikään just 18 täyttäny joka luulee vaan et on paha olla koska se on trendikästä..ei on siitä kulunu vuosia kun on jatkunu kaikki pska..
okei nyt mä avauduin ja kannattaa varmaan antaa tän foorumin olla ihan ilman mua koska häpäsin itseni nyt totaalisesti. :?
enkä ole itse halunnut jäädä tähän tilanteeseen.mulle on sattunu iha liikaa ikääni nähden enkä ole itse ongelmiani kehittäny.

Lania varmaan tarkoitti kommentillaan sitä, että on vähän ristiriitaista sanoa että asiat on päin persettä ja laittaa naurunaama perään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat