Sprite vai 7up? - Gallupit

MiuMiu*

Sprite mieluummin...en oikeestaan edes tiedä miksi, mutta se vaan aina tarttuu mukaan, vaikka olis muitakin vaihtoehtoja, johtuu varmaan siitä brändistä...

Sivut

Kommentit (80)

Jzzu

Vastaan "ei maistu", mutta silloin kun vielä harrastin alkoholijuomia lempijuomaan laitoin aina halvinta limejuomaa: pirkka yleensä siis.
Limppareista en yleensäkään ole sellaisenaan perustanut, alkoholin kanssa olen omat limuni juonut jos niikseen.
..nyt siis ei sitäkään vähää.

Meisy

Aihe tuli siitä,kun itse pidän enemmän 7upista,koska siinä ei ole niin paljon hiilihappoja,joten sitä pystyy juomaan enemmänkin kerralla. ja nämä juomat siksi,koska molemmat ovat sitruuna-lime pohjaisia juomia.
Kumpi teille maistuu?

[size=9][color=red]Lisäsin pari vaihtoehtoa lisää.. onhan Pirkalla yms. myös oma "spritensä" ;) figaro[/color][/size]

Meisy

Kylläpäs te olette tarkkaavaisia kuluttajia :) Minä olen vielä niin perinteitä kunniottava ja ennakkoluuloinen,että mua ei saisi millään maistamaan mitään uutta.

Miffy

Kandee kokeilla. Nuo kotimaiset on halvempiakin.

muoks. Niin, siis mun mielestä tietty tarkkaavaisuus on hyvästä. En oikein hyvillä mielin joisi mitään, minkä yhtiö käyttää Intiassa vettä jonkun kolan valmistamiseen, ja paikallisilla ei ole puhdasta juomavettä... Jnejne.

Meisy

Tutkin asiaa,niin on se mountain dew kanssa sitrusjuoma,mutta tarkoitan kyselylläni kirkkaita sitrusjuomia,ja minusta siihen ei olisi tarvinnut lisätä muuta,koska halusin tietää vain niistä kahdesta eri merkistä!!!!!!!

chinchilla

Ei maistu...mieluummin juon muita "hedelmälimuja". Esim. se fantan omena limppari on ihan älyhyvää! :P :D tosin aikas harvon noita limuja tulee juotua... :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat