elukat - Gallupit

bellu

elukoitahan on paljon, mutta pistin nyt muutaman mitä tuli mieleen. elikkä mitäs löytyy kotoanne?

Sivut

Kommentit (82)

Miffy

Mä laitoin et kasvi jota hoidetaan niinku lemmikkiä. Vaiks oikeesti niit kyl on monta: Myrtti, kaks köynnöstä, aloe, peikonlehti, kaks vehkaa, käpäläsaniainen, muutama pikku kaktus basilika, kaks orkideaa jne jne <3 <3 ;)

Mä haluisin pupun. Mutta en kyllä ota, kun siitä koituis niin iso riesa :( En ehtis olla sen kanssa tarpeeks ja haluan matkustella vapaasti.

Lucky Lady

Kolmen kissan laumahan se täällä pyörii...neljättä mielin, mutta mies ei anna ottaa enää tähän kämppään. Isompi siis tarvittaisiin! :D

Miffy

Ai niin meilki on kaks bambua! Ja lisäks tosta aiemmasta listasta unohin kookospalmun, nukkatyräkin, jukkapalmun ja kaks traakkipuuta sekä appelsiinipuun :)

Klara

2 kissaa tyttö ja poika on meillä, mutta en enää asu niiden kanssa. :cry: Eilen kuitenkin näin viimeksi mun puput (vähän outoa kutsua kissoja pupuiksi! :lol: )

maaruli
Klara
2 kissaa tyttö ja poika on meillä, mutta en enää asu niiden kanssa. :cry: Eilen kuitenkin näin viimeksi mun puput (vähän outoa kutsua kissoja pupuiksi! :lol: )

Myös mun kissa on pupu aika usein! Ja pupsi, hani, beibe, multikulti jne jne.. Rakkaalla lapsella on monta nimeä! :lol:

Maruchka
maaruli
Klara

Myös mun kissa on pupu aika usein! Ja pupsi, hani, beibe, multikulti jne jne.. Rakkaalla lapsella on monta nimeä! :lol:

Todellakin! Mäkin lässytän noille elukoille jatkuvasti :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat