Mitä olette voittaneet arvonnoista? - Gallupit

Jomina

[color=blue]Itselläni on aika hyvä arpaonni, loppujen lopuksi. Lehdistä olen voittanut kaikenlaista, mm. meikkäjä, kirjoja, paitoja. Kaiken maailman arpajaisissakin jossain myyjäisissä arpa on osunut aina enemmän kuin kerran kohdalle. Kaikki sukulaisenikin tämä ovat huomanneet, mummu varsinkin tuputtaa koko ajan kilpailukuponkeja joka paikkaan :lol: "Koska sulla on NIIN hyvä arpaonni niin kyllä sun pitäis niitä kilpailulappuja lähettää." Enhän mä nyt herran jestas kaikkiin maailman kilpailuihin ehdi ja jaksa osallistua. Huvittaa välillä. Vaikka tuo arpaonni on joskus suosiollinen niin ei kyllä mitään suurempaa ole kohdalle osunut. Ehkä jonain päivänä se lottovoitto napsahtaa kohdalle :wink: (Toivossa hyvä elää, koska en edes lottoa.)[/color]

Sivut

Kommentit (82)

*Sandy*

Mulla on tasan kerran ollut arpaonni, sekin oli ala-asteella. Silloin voitin arvonnassa (ja ne arvat tietysti ostettiin) kihartimen ja pyyhkeen. Niin, ja sain äidiltä ässäarvan toissapäivänä, siitä voitin viisi euroa. Ei kovin hyviä saavutuksia minulla :?
En kyllä ala ikinä lottoamaan. Prkl.

SunLion

voi mä oon voittanu vaikka mitä....Fazerin kilpailusta Dumble-kuvituksellisen lumilaudan, K-raudan kottikärryt, jotka oli täynnä kaiken maailman Vaasan&Vaasan tuotteita, arpajaisten pääpalkinnon kerran, plaaplaaplaa..en jaksa muistella.

Annie the Pooh

Itse en ole voittanut koskaan mitään, mut yksi tuttavapariskunta on voittanut kannettavan tietokoneen ja jotkut pääsyliput jollekin messuille...

Miekin voisin sen kannettavan voittaa!

tanjazuzanne

Nivean ja Clearisilin tuotepaketteja olen voittanut. Sekä joistakin pienistä arvonnoista tyyliin Fazerin kylmälaukun ja sellasta x)

Jzzu

Mie en voita ikinä mistään mitään.
Siks miusta on kaikkein v-mäisin lahja saada joku ässä arpa tms.
Pistää miettimään että noinko paljon minua vihaa lahjan antaja. :lol:
Isältä sain ässä arvan joululahjaksi, kiitti vaan ihan v****!

shanti

Mäkin oon voittanu pyörän, viime tai toissakevät se tais olla. Varsinki nuorempana oli ihan mieletön tuuri, äiti oli aina kauhussaan, kun se oli työnsä puitteissa monesti järjestämässä vaikka minkänäkösiä arpajaisia ja mä aina osottelin pöyältä mitä haluisin voittaa ja monesti voitinki just ne. On siellä ulkopuoliset voinu muka mielessään laskee yks+yks... :shock:

weramaria

Muutama vuosi sitten voitin lotossa isohkon summan rahaa. Ei niin iso kuitenkaan, että sillä mitään linnoja olisi osteltu... Nyt odottelen jos sais jokus sen seitsemän oikein. Sitten ostamaan sitä linnaa. :wink:

Mitään muuta mä en sitten olekaan voittanut.

Vanilie

Mä oon aina täyttämäs arvontalipukkeita jos niitä jossakin nään :D

Tälläsiä voittoja muistuu mieleen:
- sellanen jättimatkakassi joka oli täynnä sipsipusseja, joita sitten jakelin kaikille ystäville ku niitä oli niin paljo :)
- mikro
- sirkuslippu
- 100 mk joskus luontoarvasta
- sinituotepaketti, jossa oli kaikenlaisia siivoustuotteita, olikohan se joku vihje että mun pitäis siivota enemmän :D
- Siemens kännykkä
- joku kanisteri joka liitty jotenki autoihin :D
- työkaluja
- cd-peli
- metropoliz t-paita ja kaks avaimenperää
- Taru Sormusten Herrasta kirja
- Pringless kertakäyttökamera :D
- Radalla dvd
- Wella hiustuotteita
- pari festarilippua

Ja muuta pientä tavaraa..
Muillekki perheenjäsenille on tullut vähän suurempia voittoja, kuten viikon matka Lappiin koko perheelle, pyörä, mp3-soitin...

figaro

Minua rupesi kiinnostamaan tuon SunLionin leffakilpailu-threadin tiimoilta ihan yleisesti, että miten monella on ollut onni myötä arvonnoissa? Oletteko koskaan voittaneet mitään tai osallistutteko yleensäkän mihinkään?

MiuMiu*

Cosmon kilpailuista oon voittanut leffapaketin ja 2 kirjaa ja paikallisesta kaupasta ostoskassillisen ruokaa ( vaikka ei siinä oikeestaan muuta ollut ku leipää ja puurohiutaleita ja joku lihapaketti...)
Noita suurempia voittoja ei koskaan ole tullut, vaikka yhteen väliin osallistuin päivittäin nettikilpailut sivustolle...sekin ilo tais mennä, kun tuota sivustoa ei ole aikoihin päivitetty...

blaah:)

Mä oon joskus voittanut jotain kosmetiikkapalkintoja arvonnoista... En ikinä mitään isompaa, tosin harvoinpa mä arvontoihin osallistunkaan :?

Joskus pentuna äiti osti mulle neljä luontoarpaa joululahjaksi ja voitin jokaisesta sata markkaa :shock: Neljä sataa oli kuitenkin ala-aste ikäiselle tytölle iso raha :)

Rixuliini

En ole koskaan voittanut missään arvonnoissa mitään, pari kertaa jotain radiosta olen saanut ja kerran voitin arvalla 1000 markkaa!!! Kyllä oli juhlaa, hetken.
Mutta en ole missään muussa voittanut mitään. :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat