oudoin kohteliaisuus? - Gallupit

Shandy

"Sulla on ihana nauru, ihan kun sä saisit koko ajan orgasmeja"

No öh, olin lievästi hämilläni tuosta kommentista. :roll:

Sivut

Kommentit (64)

shanti

Pesiskeskustelun innoittamana... kerran joitain vuosia sitten kuulin, että mulla on heittokäsi kuin Tokkarilla. Lajia ainakin sillon seuranneet tietää, oliko se herja vai kohteliaisuus... Mutta nauratti silti :lol:

eikku
Rahel
eikku
Hirmu nätti tyttö oot! sun silmäs on kuin mondeon etuvalot! juu'u...kivaahan se vaan on kun autoihin verrataan :roll:

Riippuu varmaan mihin autoon verrataan :lol: Fordit kun tahtoo ruostua helposti, että liekö toi sitten kohteliaisuus ollenkaan... :shock:

Siksi se onkin mieleeni jäänyt, koska meilläpäin aina kaveriporukassa ollut, että fordeja syrjitään ja sama jo kotona pienestä lähtien. Tämä kyseinen kohteliaisuuden letkauttaja oli itse ford-miehiä henkeen ja vereen, ja katsoi minua jopa hieman loukkaantuneena kun repesin nauruun hänen kommenttinsa jälkeen

shanti
Lania
"Sä oot ihanan silee ja pehmee" ei herkällä hetkellä tuonu toivottua tulosta, kun heti ensimmäisenä tuli mieleen jotkut pehmeet mahamakkarat :D

Jep, mulle just tänään poikaystävä sano, kun kysyin tarviiko se tyynyä niskansa taa, että "oot niin ihanan pehmee, että sua vois käyttää tyynynä". piti vähän selvittää sille elämän perusasioita... ;)
hyväähän se vaan kyllä tarkotti, etti pehmee iho tai jotain, mutta vähän meinasi vihastuttaa :roll:

Neppis_

..*pinnistys* .. tulihan sieltä pääkopasta jotain:

"olet komea" ... (? anteex?) , joo isukkini yksi naisystävä tällaisen kommmentin antoi pari vuotta sitten, vaikka se kohteliaisuus pitiki olla, tuntu vähän hölmöltä.

"hei sullahan on hyvät Appelsiinit".. tai jotenki tuohon malliin Appelsiinit kuitenkin, joo... voi näitä miehiä.. en tiedä mikä ihmeen isku yritys se sitten oli. vaikken varattu olisikaan ollut,en ois muutenkaan liittynyt seuraa.Naureskelin vaan ja näytin kämmeniä ja poistuin nauraen. :lol:

"sie näytät ihan kalalta" .. tästä en muista, mut ei pitänyt ainakaan olla loukkaus. Jokin söpöyden synonyymi. Joo miun kulta tuossa vuos sittten heitti. Arvaa vaan suutuinko :roll:

Lania

"Sä oot ihanan silee ja pehmee" ei herkällä hetkellä tuonu toivottua tulosta, kun heti ensimmäisenä tuli mieleen jotkut pehmeet mahamakkarat :D

anni

Muutama kesä takaperin hyppelin mökillämme bikineissä. Rakas isoisäni totesi minun olevan roteva!! :? (Hän taisi tarkoittaa tavallista isompaa habaani..?) Silloin se ei murrosikäisen korvissa kuulostanut kivalta, mutta nykyään se naurattaa. :)

Entinen poikaystäväni kerran katseli minua pitkään pohdiskelevasti ja sanoi: "Sul on hyvä ryhti." Hei kiitti... :)

tiikeli
miss.
Oltiin kerran kaverin kaa pitseriassa oottelemassa pitsaa ja tais olla joku krapulapäivä ni mulla ei ollu piilareita eikä silmälaseja päässä eli en nähnyt kuin metrin eteeni ja olin vielä tosi tuskastunu siihen pitsan odotteluun, että tuijottelin lähinnä lattiaa lasittunein katsein. Vähän ennen ku saatiin pitsat joku poika tyrkkäs mun käteen lapun, jossa luki: "Nää ossaat kattua tosi syvälle silmiin, se on jalo taito..." ja perässä puhelinnumero. :D

En tosiaan muista edes katsoneeni kyseistä poikaa..

Hehehe. Ite huomaan tuijottavani ihmisiä uimahallissa silloin kun mulla ei ole rillejä päässä. :D Jotenkin sitä vaan luulee ettei nekään näe mua tms. :lol:

Rahel
eikku
Hirmu nätti tyttö oot! sun silmäs on kuin mondeon etuvalot! juu'u...kivaahan se vaan on kun autoihin verrataan :roll:

Riippuu varmaan mihin autoon verrataan :lol: Fordit kun tahtoo ruostua helposti, että liekö toi sitten kohteliaisuus ollenkaan... :shock:

maaruli

Ala-asteella yks meidän luokkalainen poika sano mulle että oon kuin ruusu. Sitten se kääntyi kaverini puoleen ja tokaisi: "Kukkii se perunakin." :lol: Että semmonen kohteliaisuus kohtasi silloisen bestikseni. Enkä unohda ikinä! :D

Lizzie

Hah tuli tämä ainaki viime ajoilta mieleen, oltiin Lanian ja yhden toisen kaverin kanssa kävelemässä baariin, kun meidän takaa yhtäkkiä parkissa oleva auto alkoi tuuttailemaan ja räpsyttämään valoja, sitten sieltä kuului innokas huuto:
"HYVÄ TISSI!!!" :lol: Ei ehkä osuvin jos kolme tyttöä -ja kuusi tissiä- kävelee paksut takit päällä pimeässä.

Kerran olin ihan hämilläni kun baarin tiskillä yhtäkkiä joku mies alkoi tuijottamaan ja lähenemään kasvojani, koitin siirtyä kauemmas mutta tämä hyökkäsi niin että nuuskutti kaulaani ja sanoi että "sä haiset ihan vitun hyvältä!" :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat