Mitkä horoskoopit kohtaavat? - Gallupit

SunLion

mä oon Leijona ja rakkaani on Kalat...kultani tosin muistuttaa enemmän Oinasta (syntynyt lhellä merkin vaihdosta)...

tulta ja tappuraa on meidän suhde :D Hyvällä tavalla...vaikka vois olla helpompaa jos osattais molemmat antaa enemmän periks...

Sivut

Kommentit (94)

Rahel

Tuolla gallup-osastolla jo kyseltiin foorumilaisten horoskooppeja. Ajattelinpa nyt sitten kysäistä, että mikä sen parisuhteen toisen osapuolen horoskooppimerkki on? Ja uskotteko näihin luonnehoroskooppeihin ja siihen, että tietyt merkit sopivat yhteen ja jotkut ei sitten ollenkaan?

Minä olen rapu ja ex oli oinas. Kaikkien horoskooppijuttujen mukaan todella huonosti yhteen pelaava pari. No, kymmenen vuotta kesti ja ihan mukavaa arki useimmiten oli, eli ei ainakaan tässä tapauksessa oikeen paikkaansa tuntunut pitävän. Yritän hirveästi olla uskomatta horoskooppeihin, mutta ainakin omalta osaltani nuo luonnejutut pitävät aivan liiankin hyvin paikkansa...

Pakkis

Täällä rapu ja härkä. Joskus luen horoskooppeja, mutta en nyt erityisemmin niihin usko.. Ja oma horoskooppikuvaus ei kyllä kuvaa mua yhtään.. ;D

andefizz

Me ollaan skorppioni ja skorppioni, eli joskus jostain lukenu että ei sovi YHTÄÄN yhteen mut 5 ja puol vuotta ollaan kuljettu samoja polkuja ja hyvin menee! :D Mä oon ehkä enemmän tyypillinen skorppari, TOSI itsepäinen... :oops: Joskus ehkä pistellään toisia kunnolla niillä myrkkypiikeillä :)

Josefina

Moi! Minä olen Jousimies ja poikakaveini oinas,me sovitaan hyvin yhteen oon lukenut,vaikka oonkin hölöttäjä,kuten jousimieheist sanotaan,poikakaverini onseikkailumielinen ja humoristinen,niin oon lukenut että oinaat on sellasia,ehkei kaikki,mut niin luki oinas horoskooppimekissä. :D

T:Josefina

Maikki85

Meillä kohtaa skorpioni ja oinas.. Muistaakseni jostain lukenut ettei iha täydellinen pari kuulemma oo..
Ite joskus lueskelen mutten niihin pahemmin usko.
Mut toisaalta toi skorpionin itsepäinen ja kovat seksi vietit pitää paikkaansa..

Rixuliini

Minä olen rapu/leijona ja mies on leijona/neitsyt.

Välillä molempien leijonapiirteet tulevat esiin, ja silloin kumpikaan ei anna tuumaakaan periksi. Muuten tulemme toimeen loistavasti, vaikkakin omaan molempien (ravun ja leijonan) huonot puolet. Toki olen myös äidillinen ja kotona viihtyvä, kuten ravuista sanotaan.
Mies taas enemmänkin leijona kuin neitsyt.

Jzzu

Minä kaksoset ja kulta kauris, vastakohtaisuudet ollaan tässäkin suhteessa ja jokaisen horoskoopin mukaan ei sovita alkuunkaan yhteen ja että ongelmia on.
Tell me about it. :roll:

*Sandy*

Minä olen kalat ja poikaystävä on härkä. Horoskooppien mukaan sovimme hyvin yhteen, ja siltä näyttää myös tällä hetkellä :wink:

Itse en niin paljon noihin horoskooppeihin usko, mutta poikaystäväni uskoo jonkun verran. Hänen luonnehoroskooppi ainakin pitää paikkansa.

Ladybird

Minä olen myös neitsyt ja poikaystävä kalat.
Horoskooppikirjoja lukeneena tiedän, että meidän merkkimme ovat "vastamerkit" eli pitäisi synkata hyvin. Ja kyllähän se useimmiten synkkaakin. Kalat on sellainen haaveilijaluonne, ja neitsyt enemmänkin realisti, joten joskus mun täytyy vähän palautella toista maan pinnalle. Niinkin päin käy monesti, että poikaystävä hermostuu kun en osaa rakennella pilvilinnoja ja unelmoida kuten hän, vaan toimin aina vähän liiankin "järjellisesti". :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat