kuinka monta lasta suunnitelmissa? - Gallupit

EnvyMe

Vastasin kaksi. Jos joskus lapsia saan, haluan tytön ja pojan tai vaihtoehtoisesti vain yhden lapsen. Tällä hetkellä tyydyn kyllä ihan vain koiraan eli ei mitenkään ajankohtainen ole tämä lapsi asia :)

Sivut

Kommentit (44)

-Maya-

ite haluaisin 4, kulta vähemmän.. :roll: mutta kaikki riippuu siitä, että saako niitä lapsia edes ja myöskin taloudellisesta tilanteesta..

olivia p

Ainakin 4. Isosta perheestä tykkään, ja oppivatpa lapset tulemaan toimeen muiden kanssa ja tekemään kompromisseja. Mutta, toivottavasti luoja soisi edes yhden mukulan. :roll:

celestine

kaksi, koska niitä ois varaa elättää ja antaa enemmän tukea rahallisesti :lol: . Saisi halvemmalla talon, koska huoneita ei tarvitse olla niin pajon. Kolmessa kakarassa ois liikaa kaitsettavaa...yksi lapsi olisi taas mahdollisesti tottunut liikaan hemmotteluun/yksinäisyyteen. Kaksi tahdon 8)

Jeannie

Minä haluaisin vähintään kaksi lasta, mielellään kolme tai neljä. Oppivat ainaki jakamaan asioita keskenään ja niistä on seuraa toisilleen. Vaikea kuvitella, että saataisiin vain yks lapsi (siis toivottavasti tulevaisuudessa saadaan edes se yks..) , koska itsellä on 4 sisarusta. Iso perhe on minusta kiva (ja kallis).. :)
Enemmän perusteluja tulee jos joku niitä haluaa ja kun tästä hiprakasta selviän :D

marimma
Rasberry
Kahta me ollaan lähinnä suunniteltu :) kaksosten "vaara" on aikaimoinen, mutta minäpä olenkin aina toivonut kaksosia 8-[ kaksi kärpästä yhdellä iskulla :lol:

Mäkin haluan kaksois-vaaran. Mrr. Ois niin paljon simppelimpää :lol:

No mut näillä puheilla kai 3 tai 4:kin jos vaan luoja suo :)

Rasberry

Kahta me ollaan lähinnä suunniteltu :) kaksosten "vaara" on aikaimoinen, mutta minäpä olenkin aina toivonut kaksosia 8-[ kaksi kärpästä yhdellä iskulla :lol:

Miss Blood

Tuossa pitäisi olla lisäksi vaihtoehto: En tiedä
Mie en oo varma haluanko lapsia vai en :? Joskus toki tulee mietittyä jotain nimiä mitä voisi antaa, jos haluaisin saada... Mutta on vähän ristiriitaisia tunteita tuon suhteen... Tuntuu kuitenkin, että tässä maailmassa on jo liikaakin ihmisiä tuhoamassa kaikkea, ettei niitä enää tarvitsisi tänne tehdä... Mutta toisaalta taas... en vaan tiedä... Ja en tiedä edes haluaisiko kulta lapsia, kun ei ole todellakaan tullu puheeksi... Eikä hän minusta kovin lapsirakkaalta vaikuta. Mutta mistäpä sen tietää millanen ois oman lapsen kanssa..
Mutta jos joskus siihen ratkaisuun päädyn, että lapsia tulee ja kultakin niin haluaa, niin sitten maksimissaan 2 lasta, ei yhtään enempää.

Mirre
Lukretia
Ei yhtään. En pidä lapsista enkä kaipaa lapsiperheen arkea.

jep, samalla linjalla. Lapset on kivoja sillon kun ne ei oo omia ja ne ei huuda :D mutta omia mukeloita en haluaisi, koiria kylläkin :lol:

Torspo

Haa, me haaveillaan neljästä, ehkä jopa viidestä mukelosta.
Yksi on jo, lisää haluaisin itse jo nyt mutta pakko pitää muutaman vuoden tauko että saa koulut käytyä ja töissä tienattua :)
Mulle itselleni ois riittänyt jopa se 2 tai 3 mutta ukko tykkää lapsista ja sanoi että kyllä meille 4 tai 5 lasta tulee jos luoja suo. Mikäs siinä, totesin :wink:

minn

Itse haluaisin vähintään kolme lasta, mielellään enemmän. Lähinnä siksi, että haluaisin että lapsilla olisi monta turvallista ihmistä johon tukea, ja olisi niin mukava seurata miten erilaisia ihmisiä sitä saa maailmalle kasvatettua. Ja kun olen vielä tällainen perheihminen, niin mikä sen ihanampaa kuin paljon lapsia hyörimässä. Kunhan ei kaikki murkkuja samaan aikaan....

Käytännössä voi tietty tuottaa ongelmia iso lapsimäärä... rahallisia ja tilallisia :roll:

k87

mä haluaisin ainakin kolme :) ja suht pienellä ikävälillä. saavat toistesa kanssa sit nujuta. mutta yksikin jos meille suodaan niin onnellisia ollaan :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat