Kauneimmat ja rumimmat sanat - Gallupit

NightQueen

Mikä on kaunein lause mitä sinulle on koskaan sanottu? Entäpä sitten rumin/ilkein/loukkaavin?

Kauneimpia minulle sanottuja asioita on "rakastan sua enemmän kun mitään muuta. sä olet mun koko elämä, millään muulla ei ole mitään merkitystä." Ehkä vähän kliseistä, mutta kaunista.
Ja kerran kun olimme mieheni kanssa eri paikoissa, sanoin puhelimessa hänelle asian, joka loukkasi häntä enemmän kuin mikään muu asia koskaan. Vähän ajan päästä puhelun loppumisesta tuli tekstiviesti: "Rakastan sua kulta. Nyt ja iänkaikkisesti, Aamen!" En voinut muuta kuin itkeä koska viestistä huokui läpi se, että poikaystäväni oli täysin rikki. Viestin pointti siis oli "satutit mua, mutta mä rakastan sua silti".

Ilkeimpiä asioita on itsemurhayrityksen jälkeen kuultu "sä et osaa edes tappaa itteäs oikein". Ja "Sä satutat olemassaolollasi kaikkia, kaikilla olis parempi jos olisit kuollut". Nuo oli aikamoiset veitsenväännöt avonaisessa haavassa.

Sivut

Kommentit (23)

Miffy

heh, mä sanon vaan rumimman, ja se sattui viime yönä. Kiisteltiin baarissa kaverin poikaystävän kanssa ihmisten tasa-arvosta, ja hän oli sitä mieltä, että neekereillä ei ole ihmisarvoa ja muuta sellaista. Kun häneltä loppuivat järjelliset perustelut (joita mulla toki oli, koska olen tonkaltasten asioiden suhteen valveutunut ja mulla on paljon tietoa), hän haukkui mut sanomalla: "sä oot yks neekerin n*ssima h*ora, v*tun läski sika, enkä tajua miten XXX(eli siis sen tyttöystävä, mun koulukaveri) kehtaa liikkua sun kanssa."

Noh, menin ihan lukkoon ja aloin itkeä, mutta onneksi tämä kaverini ja kaikki muut asettuivat puolelleni ja jätimme tuon idiootin yksinään pöytään. Huooh. Anteeks tää purkaus, mutta mua tosiaan loukkas ja sattuikin.

NightQueen

No sepäs oli kypsä tyyppi. Ei tuollaisista kannata välittää, ne haukkuvat vaan kun eivät kestä myöntää olevansa väärässä.

blaah:)

Toi on ihan älyttömän ärsyttävää kun joku väittää jotain ilman minkäänlaista tukea tai perusteita väitökselleen, ja jos sattuu itsellä olemaan jotain tietoa asiasta niin tyyppi suuttuu... Oon törmännyt moniin tällasiin ihmisiin... Ärsyttäviä.

Miffy

Niinpä se. Eipä sillä että mä sen mielipiteitä olisin missään vaiheessa pitänyt kovin älykkäinä :lol:

Lähinnä mua vaan surettaa tollaset ihmiset. Ja huolestuttaa, että sellasia on...

MUOKS. No, onnistui sentään osumaan arkaan paikkaan.

SooZ

Kauneinta on ehdottomasti ollut kun kulta on sanonut rakastavansa, olevansa tukena aina ja ettei voisi koskaan tahallaan satuttaa. Samoin se oli aikas ihanaa kun kulta kysyi haluisinko kihloihin hänen kanssaan :)

Ruminta.. No eilen oltiin baariin menossa, en tiedä puhuiko huutelija minulle vai ystävälleni mutta joka tapauksessa tokaisi ohi kävellessään että muuten kiva mutta liian iso perse. Hitto jos noin ajattelee niin pitäköön päänsä kiinni. Ei ollut mikään adonis itsekään. :roll:
Onhan noita haukkuja kuullut paljonkin. Yleensä just haukuttu leveä perseiseksi ja siitä kait toi mun inho peppuani kohtaan.

SunLion
Miffy
heh, mä sanon vaan rumimman, ja se sattui viime yönä. Kiisteltiin baarissa kaverin poikaystävän kanssa ihmisten tasa-arvosta, ja hän oli sitä mieltä, että neekereillä ei ole ihmisarvoa ja muuta sellaista. Kun häneltä loppuivat järjelliset perustelut (joita mulla toki oli, koska olen tonkaltasten asioiden suhteen valveutunut ja mulla on paljon tietoa), hän haukkui mut sanomalla: "sä oot yks neekerin n*ssima h*ora, v*tun läski sika, enkä tajua miten XXX(eli siis sen tyttöystävä, mun koulukaveri) kehtaa liikkua sun kanssa."

Noh, menin ihan lukkoon ja aloin itkeä, mutta onneksi tämä kaverini ja kaikki muut asettuivat puolelleni ja jätimme tuon idiootin yksinään pöytään. Huooh. Anteeks tää purkaus, mutta mua tosiaan loukkas ja sattuikin.

siis ei jumalauta! miten tollasia kusipäitä on ees :evil: toisaalta kyllä mä oon ollu tekemisissä paljon kusipäiden kanssa kouluaikoina :roll:

Ilkeimpiä asioita on tullu vuosikausien koulukiusauksen yhteydessä niin paljon etten jaksa edes miettiä mikä olis pahin...ja toisaalta olen niin hyvin päässy siitä yli etten enää edes muista : )

täytynee myöntää että eniten on silti satuttanut ne pahat asiat joita on riidellessä kuullut, siltä kaikkein rakkaimmalta. Ja taas vastaavasti häneltä on tullut ne kaikkein kauneimmatkin sanat...

Lania

Yks mikä oli hirveen kivasti sanottu, tuli lukioaikasen kaverin suusta. Joskus ulkosalla istuttaessa kaveri vaan katsahti mua, sano että "kuule, mä aina pienenä tiesin tasan tarkkaan minkä näkönen on prinsessa Ruusunen. Näin sut ekan kerran niin katoin että ohhoh, siinähän se on ihan elävänä". Tuli hyvä mieli :)

NightQueen
SunLion
eniten on silti satuttanut ne pahat asiat joita on riidellessä kuullut, siltä kaikkein rakkaimmalta. Ja taas vastaavasti häneltä on tullut ne kaikkein kauneimmatkin sanat...

Jep.

Torspo

Kauneinta on kun avomieheni kirjoitti kirjeen minulle jossa kertoi ettei tarkoita pahoja asioita joita minulle suutuksissaan sanoo, vaan tarkoittaa sitä kun kertoo rakastavansa minua ja sitä että olen hänelle ihaninta mitä hänelle on ikinä tapahtunut. Lopussa hän kertoi olevansa onnellinen juuri minun kanssani, että hän haluaa minun kanssani meidän näköisiä lapsia joilla olisi minun kaunis hymyni.. :D Tajuttoman ihanaa!

Ruminta/ikävintä mitä olen kuullut;
Kaikki mitä olen kuullut ala- ja ylä-asteella kun olin koulukiusattu n. vuoden verran kummassakin koulussa. Lisäksi kännisten ihmisten h*orittelut ovat olleet ikäviä kuunneltavia, koska en ole hu*ran leimaa ansainnut!! :evil:

tanjazuzanne

Kauneinta.. En hirveästi ole vielä kokenut, mutta joskus eräs silloinen ihastukseni kehui minua kauniiksi. Se riitti, eikä muuta tarvittu..

Ruminta/ikävintä: Muutama vuosi sitten silloinen paras ystäväni huusi päin naamaa, ettei ole ikinä luottanut minuun, eikä pidä minua enää ystävänä.. Se satutti, kun silloin oli koko ajan siinä uskossa, että tän kanssa ollaan parhaita kavereita mummo ikään asti. Lisäksi joskus, eräs vanha ihastukseni huusi juovus päissään minulle päin naamaa, että olen liian ruma yms. Se satutti, kun oli itse niin kovin ihastunut kyseiseen..

DemonOfTheDay

kauneimmat sanat olen minä myös kuullut rakkaani suusta. Lupasi rakastaa mua loppuelämänsä ja sanoi tietävänsä että olen sen elämänsä nainen :wink: siinä oli kyllä hymy korvissa kauan.

inhottavimmat sanat oli kun kaveri huusi mulle että oon pilannu sen elämän pelkällä olemassaolollani...että semmosta, tulee niiiin hyvä mieli.

~tulitikkutyttö~

Mulle kauneinta mitä on sanottu (tai tulee nyt mieleen ekana) on se kun riitelimme poikaystävän kanssa ja hän sanoi (tai huusi...) minulle "etkö sinä tajua, että millään muulla ei ole mitään merkitystä kuin sinulla". En tiedä, oliko se nyt niin kaunista, mutta vaikuttavaa ainakin. Mitään todella inhottavia sanoja ei ole jäänyt mieleen, mutta on niitäkin kuultu...

Jzzu
~tulitikkutyttö~
Mulle kauneinta mitä on sanottu (tai tulee nyt mieleen ekana) on se kun riitelimme poikaystävän kanssa ja hän sanoi (tai huusi...) minulle "etkö sinä tajua, että millään muulla ei ole mitään merkitystä kuin sinulla". En tiedä, oliko se nyt niin kaunista, mutta vaikuttavaa ainakin. Mitään todella inhottavia sanoja ei ole jäänyt mieleen, mutta on niitäkin kuultu...

Miulle on kanssa yks mieleenjäävimmistä ja aidoimmista kauniista lauseista mitä kukaan on sanonut tullut riidan yhteydessä kullan suusta.
"Etkö tajua miten paljon sinua rakastan!" ja sillä hetkellä tuntui juuri siltä että en ollut ennen sitä selvästikään tajunnut.

Annie the Pooh

kauneimpia en muista... harmi että ne on unohtunut..

mutta kauheimmat... entinen avokkini sanoi minulle riidan keskellä että "mikä v**un huorakuningas sinäkin luulet olevasi!!". Halusi kuulema saada minut hiljaiseksi, ja onnistuikin. Aika pitkäksikin aikaa, teki melkoisen haavan sydämeen. "Hauskinta" siinä oli se, että hän oli minun ensimmäinen poikaystäväni, oltiin oltu yhdessä jotain neljä vuotta, kihloissa ja silleen, enkä mie ollu edes suudellut ketään muuta ennen häntä... -> siis huorahan minä olenkin!

Niin ja sitten se että mulla on niin lihavat reidet, että ei mulle voi antaa suuseksiä... tää ei sit edelleenkään nauti suuseksistä...

Asphyxia
Annie the Pooh

Niin ja sitten se että mulla on niin lihavat reidet, että ei mulle voi antaa suuseksiä... tää ei sit edelleenkään nauti suuseksistä...

Herranen aika! :shock: Olisit sanonut takaisin, että "onneksi sulla on niin pieni muna että mahtuu hyvin suuhun".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat