Miten nukut milloinkin? - Gallupit

figaro

[color=red][size=9]Siirsin kauhuleffa-threadista.. Hauska aihe ;) Kertokaas nukkumistapojanne.. Miten yksin? Miten kaksin? Miten appivanhempien luona? Jne :D figaro[/size][/color]

Heeeh.. minä olen pennusta pitäen kääntänyt peiton reunat alleni ennen nukkumaanmenoa, jos olen yksin sänkyyn menossa :D Ja koko kropan pitää olla peiton alla, vain pää jää ulos. Vähän niin kuin makuupussissa :lol:

Sivut

Kommentit (46)

eikku

Nukun miten milloinkin olin sitten yksin tai kaksin. Pakko aina olla ympärillä tilaa, koska kuulemma "riehun" unissani niin paljon :roll: Tyynyjä ja peittoja ei ole ikinä liikaa, koska ne jotenkin kummasti yön aikana katoavat ja löytyvät toiselta puolelta huonetta. Muutaman kerran olen siihen herännytkin kun kiskon tyynyjä ja peittoja menemään :shock:

Mutta tukan pitää aina olla kiinni/letillä/nutturalla, koska se on aina tiellä. Samoin aina mahdollisimman vähän vaatetta päällä. Vaatteet yöllä ahdistaa mua. Tietysti kylässä (vieraimmissa) pidän jonkinlaista yöpaitaa, mutta kotona en ikinä.

Lizzie
figaro
Heeeh.. minä olen pennusta pitäen kääntänyt peiton reunat alleni ennen nukkumaanmenoa, jos olen yksin sänkyyn menossa :D Ja koko kropan pitää olla peiton alla, vain pää jää ulos. Vähän niin kuin makuupussissa :lol:

Iskä aina peitteli mut noin pienenä, sillä oli joku oma nimikin.. makkara tai jotain. :)

blaah:)

Joo... Jos mulla on esim. varpaat ulkona peitosta, niin mä pelkään sitä että jokin "olento" kutittelee niitä :shock: Mä haluan myös nukkua selkä seinää vasten, ettei kukaan pääse yllättämään yöllä takaa päin

Melissa
Joo... Jos mulla on esim. varpaat ulkona peitosta, niin mä pelkään sitä että jokin "olento" kutittelee niitä :shock: Mä haluan myös nukkua selkä seinää vasten, ettei kukaan pääse yllättämään yöllä takaa päin

Sama täällä, varpaat aina peiton alla piilossa :)

SunLion

kun mä olin pieni, pelkäsin tajuttomasti pimeää...ja pelkään vieläkin. Sillon nukuin millon patjan _alla_, pussilakanan _sisällä_, tyyny pään _päällä_ tms...ja nykysinkin välillä vedän peiton pään päälle...lapsuuden traumoja kait...

Mun on pakko yleensä nukkua telkku päällä... Mua pelottaa pimeä liikaa, mutta mä en myöskään omista tarpeeksi himmeää valoa... Mun ratkaisu on siis nukkua Nelosen Chatin tummansinisessä valossa :)

elle

Juu täällä nukutaan kaksin, mutta aina tossa makkarassa tai mikälie :lol: Kaikki peitonreunat on pakko kääntää ittensä alle, ettei vaan mikään mörkö pääse viekkuun mönkimään :wink:

Jos joskus joku nukkuu vieressä niin mulla on tapana nostaa jalka sen toisen ihmisen päälle "vilvoittelemaan"

Muutenkin kääntelen peittoa ja tyynyjä, jotta pää koskettaisi koko ajan jotain viileää... Monien mielestä todella ärsyttävää

SunLion
Jos joskus joku nukkuu vieressä niin mulla on tapana nostaa jalka sen toisen ihmisen päälle "vilvoittelemaan"

Muutenkin kääntelen peittoa ja tyynyjä, jotta pää koskettaisi koko ajan jotain viileää... Monien mielestä todella ärsyttävää

mäkin nukun kaksin aivan erilailla...sillon ei ole päällä yleensä mitään ja lähes poikkeuksetta nukutaan ihan kiinni toisissamme...ja sillon ei tartte mörköjäkään pelätä ;)

Ritu

Yleensä nukun oikealla kyljelläni tai mahallani, oikea käsi suorassa tyynyn alla ja vasen jalka koukussa ja peitto siinä jalkojen välissä.. ei oo mitään väliä vaikka jotain peiton alta pilkistääkin. eikä oo minkäänlaisia pelkoja. Ei haittaa mitkään kellojen tikitykset ja mielellään nukkuu aivan pimeässä.

Ja valitettavan harvoin tulee nukuttua kenenkään kanssa..

Rahel

Vedän nukkumaan mennessä peiton aina pään yli, tulee turvallinen olo ja peiton alla on pimeämpää. En missään tapauksessa pysty nukkumaan valot päällä. Lapsena nukuin aina sikiöasennossa, suurelta osin siksi, että annoin koiran ja kissan nukkua samassa sängyssä ja ne vei aika paljon tilaa... Nykyään nukun miten milloinkin, aika usein vatsallani. Aamulla (jos on aikaa) löhöilen selälläni.

Jzzu
figaro
blaah : ) on samanlainen kuin minä.. tyynyn pitää olla viileä ;) ja täälläkin nostetaan jalka vierusmakaajan päälle :lol:

Miulla sama juttu!
Kullan luona yleensä lämpimämpi niin pitää kaikintavoin pysytellä viileänä vaikka toisessa kiinni onkin. :D
Kotona yleensä ainakin yksi tai kaksi raajaa poissa peiton alta että pysyy sopiva nukkumalämpötila ja alasti nukun useimmiten ellei tosi kylmä.
Kyljellään huomaan usemmiten nukkuvani, se on mukavin asento. :)

NightQueen

Jos nukun yksin niin nukun miten sattuu. Kaksin lusikassa miehen kainalossa, tai siten että mun käsi on miehen ympärillä ja jalka hänen lantionsa päällä :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat