alennusmyynnit - Gallupit

bellu

miten on? kiinnostaako alennusmyyntien mukava hälinä ja ihana vaatteiden hamuamisen ja löytämisen jännitys vai kavahduttaako väkimassa ahdistavissa kuumissa ahtaissa liikkeissä?

Sivut

Kommentit (37)

SooZ

vastasin kyllä ja ei. Olishan se kiva lähteä ettimään vähän edullisempia vaatteita pitkästä aikaa mutta voipi kyllä olla ettei ole rahaa kauheesti shoppailla edes alemyynneistä :?
no pitää sitten katella tammikuussa..

MiuMiu*

Mun vastaus: "kyllä, massasiirtojen jälkeen"
Mä en viihdy kovassa tungoksessa, eihän siellä ole tilaa edes katsella mitään! Siksipä odotankin muutaman päivän, että pahin ruuhka ehtii mennä ohi, ainakin toivottavasti...

Miffy

Ei tarvetta uusiin alerääsyihin. Sattan silti mennä tutkimaan, joskos jotakin löytyisi.

Mä en vaan näe mitään tarvetta ostella vaan siksi, että on halpaa...

Rixuliini

Jep, olin tänä aamuna jo hieman ennen kymmentä liikkeellä, ja porukkaa riitti silti!!

Nyt olen ollut reilun tunnin kotona ja ihaillut löytöjäni. Löysin mustat housut, kaksi printti t-paitaa, satiinisen topin, kolme pitkähihaista (musta, beige paljettikoristeltu ja v.punainen huppari jossa printti), yhden naruolkain topin, ritsikat ja pikkarit. Lisäksi miehelle ihana beige villaneulehuppari ja v.sininen t-paita.
Rahaahan noihin meni joo, mutta kaikki olivat aletuotteita, paitsi nuo housut.

Ei tarvi taas hetkeen shoppailla! :wink:

Daisy

En nyt sanoisi, että mua millään erityisellä tavoin kiinnostaa alennusmyyntien vauhti ja vilinä ja etuilu, mutta kyllä täytyy myöntää, että kun kaupungille tänään osuin, tuli siellä pari tuntia kierreltyä. Yksi paita ja yksi takki, joita olen molempia aikanaan ennen joulua kattellut, sattuivat molemmat olemaan tahoillaan alennuksessa ja ne oli hyvä ostaa nyt sitten pois. =) En ole ostanut itselleni about sataan vuoteen vaatteita.

kattikee

Kyllä olen sinne menossa. Ei tiedä vielä ostanko mitään, mutta täytyy käydä kattomassa. Jos vaikka löytyis jotain kivaa... Tarviis ostaa vaatteita muutenki. Niinku aina.

SunLion

käyn perjantaina vilasemassa stadissa, kun tuun töistä ja meen UV:n viettoon kultsille espooseen..

[color=red][u]Edit: [/u]
[/color]
ite löysin kivat pitkävartiset hame-kengät kun sellasia olin vailla (tai on mulla sellaset jossa on 10cm korkoo mutta ne ei täällä asuessa, tai muutenkaan Suomen talvessa passaa)...norm. hinta oli 59.90 ja maksoin nytte 29€...

Lania

Talvikengät pitäis hankkia, ni vois jossain käydä pyörähtämässä jos viitti. Oishan se kiva jos mukaan tarttuis kaikkee muutakin kivaa vaatetta ja sellasta, mut oon muutenki niin luuseri ja laiska shoppaileen et aika hiljasta voi olla.

Jzzu

Eipä löytyny aleista tänään mitään.
Edelleen shoppaan mieluiten kirppareilta, tänäänkin löysin vaikka mitä kivaa ja paljon ale-hintoja halvemmallakin. :wink:

Ei ja kyllä siis. Kiertelen kyllä mutta harvemmin mitään tarttuu mukaan, kuten tänäänkin. :roll:

Sofia K

Kävin tänään alennusmyynneissä ja johan rupesi ahdistamaan. Laumoittain ihmisiä hikisissä liikkeissä materianhimoissaan. Yhhyh. En ostanut mitään, ei kiinnostanut edes katsella. Nyt varmaan joku ihmettelee että miksi edes menin, mutta siihen on ihan hyvä syy! Jota en rupea nyt erittelemään... :wink:

Rose

ei ole ikinä kiinnostanu lähtee allennusmyyntiin. Jos jotain tarvitsen niin en odota alennusmyyntiin asti. Sitä paitsi vihaan ja minua suoraan sanottuna ahistaa se kamala ihmistungos. Voihan sieltä jotain löytyä, mut ei kiitos. Perjantaina pitää kyl varmaan ukon mukaan lähteä.. digikamera kuulema täytyy saada... plääh..

Deep

Suurimman ryysiksen jälkeen käyn yleensä pyörähtämässä. Joskus jotain tarttuu mukaankin, joskus ei. Tänä vuonna ostin lempihajuvettäni (oli -50%) ja alushousuja kun sai 3kpl 9,95e. Pikkuhousuja oikeasti tarvitsinkin, suurin osa alkoi olemaan joko menkkojen tahrimat tai muuten vaan hajoilevat. Nyt ne saivat sitten lopultakin lähtöpassit :D

Suzy

Vastasin kyllä ja ei. Tänä vuonna satuin pyörähtämään, tosin mitään en oikeastaan löytänyt. T-paidan ja huulikiillon sain hieman normaalia halvemmalla. Minulla riippuu paljon mielialasta, jaksanko lähteä kauppoja kiertämään. Usein se hirveä väkijoukko tuntuu niin ahdistavalta, että päätän olla menemättä tai menen vasta myöhemmin..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat