Mikä on paras television katselu päivä? - Gallupit

Shandy

ÄÄH nykyään tulee liikaa hyviä sarjoja :P

Maanantaisin Käenpesä ja Täydelliset naiset
Tiistaisin OC ja Pako
Keskiviikkosin Greyn Anatomia ja Rooma
Torstaisin Lost..

:lol: Oi voi. En selviä töistä ja kouluhommista jos joka ilta on pakko kattoo pari tuntia telkkaria. :P

Sivut

Kommentit (49)

sopuli

Mä en oikeen muita sarjoja seuraa, kuin lostia ja tänää ajattelin katsoo sen Greyn anatomia, kun sitäkin on kehuttu. Paonkin otin tallentavalle, jos se vaik olis hyvä.

Mut silti paras telkkupäivä on sunnuntai :) Koska se on yleensä krapulapäivä, saa maata sohvalla ja mässätä. Ja jos telkasta ei tuu mitään, ni katson kaikkee, mitä oon viikon aikana laittanu tallentavalle.

Fanni

mä vastasin "tiistai" sillä juuri sinä päivänä tulee niin paljon katseltavaa :) ennen tuli Muodon vuoksi, mutta tällä hetkellä se on tauolla. Torstai on kans hyvä päivä, koska silloin tulee LOST :)

miss.

Sairaan vaikee päättää. Maanantai, keskiviikko tai sunnuntai:)(:. Äänestin kuiteski keskiviikkoa.

Maanantai: Salkkarit, Ruma Betty, Täydelliset naiset (ja ennen Kylmä rinki)
Keskiviikko: Salkkarit, Greyn anatomia, Heroes, Boston Legal
Sunnuntai: mahd. Salkkariuusinnat, jos ei oo nähny :D, Joey, (October Road, jäikö tauolle?), Maajussille morsian, BB Talk show

+ kaikkiin mahd. BB Extra ja BB.

Jzzu

Eli kysymys kuuluu mikä päivä on paras töllön katseluun?
[size=9]-toisinsanoen millon tulee parhaat ohjelmat-[/size]
Vaikka onkin galluppi kyseessä niin toivoisin perusteluja miksi juuri valitsemasi päivä paras (mitä tuolloin tv:stä tulee, mikä tekee parhaan päivän).. :wink:

Oma suosikki on tiistai: tulee Muotidiili, Muodon vuoksi, Missy Elliot- Tähdentekijä ja Kaunotar ja nörtti.
Tiistaille ei siis mitään muuta ohjelmaa kuin "tiivii". :wink: :D

toxc

Mun suosikki telkkupäivä on tiistai. sillon tulee muotidiili, OC, muodon vuoksi, kaunotar ja nörtti ja välillä myös 4D on katottavan arvonen. kivaa kun on tiistai :)

Rixuliini

Vastasin lauantai, vaikka sillon ei tulekaan muuta hyvää kuin Frasier, nekin uusintoja. On kuitenkin niin huippusarja että!!

Toinen hyvä päivä on tiistai, Muodon vuoksi, Frendit ja Kolmas kivi auringosta (vaikka tulevatkin päivittäin, ja uusintoja nekin).

NightQueen

Kai se se tiistai on, vaikken koskaan töllöä katsokaan :P Ennen katsoin Muodon Vuoksi, OC yms, mutta nykyään tulee katseltua vain koneelle imutettuja sarjoja, kun ne ovat paljon kiinnostavampia :D

blaah:)

Voihan vitsi!!! Unohdin katsoa sitten O.C:n...

Mun lemppari telkku-päivä on torstai.. Tulee Everwood!!! Ja silloin kun ei tule Everwood, niin tulee Teho-osasto!!! Ja muutkin ohjelmat, kuten Alias, on ihan katsottavia...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat