Meikkaamisesta - Gallupit

Vanilja
ini
[color=violet][/color]
meikkaaminenhan on tosi hauskaa vai mitä?
en käytä yleensä paljon meikkiä mitä nyt meikkivoide ripsari ja kevyt huulipuna ja ainiin tietty kulmat :D

Mulla on sama homma. Paitsi huuliin en laita mitään muuta kun rasvaa yleensä.

Alotin meikkaamisen vasta kasilla, älkää kysykö miksi :) Nykyään meikkaan periaatteessa joka päivä, mutta riippuu missä oon. Ja voin ihan hyvin lähtee kaupungille ilman mitää meikkiä. Toki tunnen itteni nätimmäks jos meikkaan.

Sivut

Kommentit (126)

Jzzu

Milloinkas mimmit olette aloittaneet meikkaamaan vai meikkaatteko vieläkään?
Meikkaatteko joka päivä vai vain silloin kun jonnekin menoa?
Miksi meikkaatte/olette meikkaamatta?
Nyt kaikki jauhamaan kaikkea meikkaamisesta! :lol:

SunLion

Aloitin meikkaan säännöllisesti vasta joskus 15-16 vuotiaana.Meikkasin siis silloin joka päivä, sitä ennen satunnaisesti (ekoja kertoja ehkä 11-12 vuotiaana).

Aikasemmin en voinut ees roskia viedä/mennä salille ilman meikkiä, nykysin taas aika harvoin laitan meikkiä, sillon vaan jos meen esim kouluun yms..tai on muuta menoa..mutta kauppaan tms en jaksa yleensä meikata.

meikkaan korostaakseni parhaita piirteitäni...mutta meikkini on varsin luonnollinen..käytän yleensä vaan vähän jtn peitetta ja sitten ripsiväriä.

Shandy

Ensimmäisia kertoja meikkailin ala-asteella (äiti antoi laittaa huulipunaa luokkakuvaan ;) ), mutta säännöllisesti aloin meikkaamaan vissiin yhdeksännen luokan loppupuolella.

En meikkaa joka päivä, jos aion olla kotona. En kyllä yleensä jaksa meikata sen takia, että lähden kauppaan, mutta joskus on kiva meikata ihan senkin takia vaan. :) Kouluun meikkaan lähes aina (paitsi jos on aamulla hirmu kiire). Kouluun tms meikkaan vähän hillitymmin (yleensä meikkivoide,puuteri,vähän luomiväriä ja ripsaria), mutta sitten kun lähden bilettään niin meikkaan enemmän (esim. jotain rajauksia, enemmän luomiväriä, jotain jänskän väristä..).

En tykkää olla kotona meikit naamalla, joten poistan meikit yleensä jo koulun jälkeen jos tiedän ettei ole mitään iltamenoja.

Jzzu

Itse aloitin meikkaamisen siis joskus kahdeksannen luokan alussa eli olinkohan jotain 14 tuolloin[size=9] (yhtään muista minkä ikäinen on kahdeksannella)[/size].
Tuolloin taisi alkaa pelkällä puuterilla ja ripsivärillä, siitä sitten pikkuhiljaa tuli mukaan meikkivoiteet ja välillä luomiväri, huulipuna ja silmienrajaukset.

Nykyään meikkaan lähes päivittäin, viitsimisen mukaan.
Töihin meikkaan aina, muualle ei niin välttämätön mutta mielellään kyllä.
Aika tavalliseksi meikiksi minulle jäänyt meikkivoide ja puuteri, silmien ylärajaus eyelinerillä ja ripsiväri, huulissa joko huulirasva tai ei mitään, joskus harvoin joku oikein kostea puna.

Meikkaaminen tuo minulle varmuutta, omempaa olla hieman meikattu kuin kokonaan ilman meikkiä.
Ei ole niin alaston ja turvaton olo meikattuna kuin ilman meikkiä, piilossa meikkikuoren takana.

Miffy

Mä kiinostuin meikeistä siinä yläasteen alussa. En tosin alkanut meikata mietenkään säännöllisesti, ja usein nykyäänkin kuljen täysin ilman meikkiä. Aluksi käytin ripsiväriä, meikkipuuteria ja huulikiiltoa, sitten innostuin luomiväreistä jne, ja nykyään kokeilen monenlaisia juttuja. perusmeikkiin kuuluu nykyään meikkivoide, irtopuuteri, hiukan kulmakynää ja ripsari. Mulla oli tuossa sellainen parin vuoden kausi (n.18-20 -vuotiaana, että meikkasin tosi vähän. Nykyäänkään en meikkaa välttämättä edes baariin tai klubeille.

Lizzie

Mä aloitin meikkaamaan jo viidennellä luokalla, koulukuvassa mulla on selkeesti huulikiiltoa ja ripsaria. Jo kutosella olin ihan hyvä meikkaamaan, ja kasilla meikkasin tois vahvasti. Tyylin rajasin huulet kouluunkin ym.

Nykyään herään aina niin myöhään, että normisti mulla on meikkivoide, aurinkopuuteri, kulmat, ripsari ja huulikiilto. Useasti myös jotain helmiäsluomiväriä.

Bilettämään mentäessä mulla on tosi vahvat silmämeikit, se sopii koska on ruskeat silmät. Tai siis, on tummaa luomiväriä, en millään kajaalilla maalaile. :)

Mä oon ihan hyvä meikkaamaan, vieläkin jotkut kaverit pyytää meikkaamaan ja vinkkejä ym.

Mutta tavallisesti siis meikki on aika naturel.

Bilettämään lähtiessä on aivan ihanaa kun voi hemmotella itseään kuorimalla kasvot ja laittamalla kaikkia ihania voiteita kroppaan, ja sitten meikata pitkään ja hartaasti...

Miffy

Haha... Mul ei oo koksaan aikaa, yleensä pyyhällän kirjastosta kotiin siinä kasin maissa ja sitten pitääkin jo pyyhältää bileisiin/etkoille :D

Elma
Miffy
Haha... Mul ei oo koksaan aikaa, yleensä pyyhällän kirjastosta kotiin siinä kasin maissa ja sitten pitääkin jo pyyhältää bileisiin/etkoille :D

Mutta tälle foorumille löytyy aina aikaa! Eikö? :)

En ikinä poistu asunnosta ilman ripsiväriä. Usein käytän myös puuteria, ettei iho kiillä, ja huulikiiltoa. Siinä oikeastaan kaikki, mitä koskaan käytän.

Lania

Ehkä seiskalla aloin meikkaileen "oikeesti" (ei siis mitään läppätuhruja), ja kasilla sitten sillain vakituisesti. Sillon käytinki aika paljon sit kaikkee, ei ollu harvinaista että aamun kaksoistunti jäi väliin kun meikkiin ja hiustenlaittoon meni niin kauan aikaa :D :oops: en kuitenkaan mitään ihan järkkyjä ylilyöntejä tehnu, mut välillä ois tietty voinu ehkä vähän rajottaa sitä COOLIUTTA. Ysillä olin sit aika normaali, lukiossa kanssa kai. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Varmaan kuitenkaan kasin tai ysin jälkeen en oo kertaakaan ollu koulussa ilman meikkiä, vähintäänkin ripsaria ja puuteria on ollu.

Meikkivoiteessa on ollu kausia, välillä en käytä ollenkaan, välillä joka päivä ja joka paikassa. Nyt taas käytän.

Voin suoraan sanoo etten todellakaan meikkaa pelkäks omaks iloks, jos en oo ihmisten ilmoilla niin en ala laittaan mitään. Joskus ehkä nopsaan käyn lähikaupassa ilman mitään, mutta kyllä yleensä aina jotain on, ettei ihan zombielta näytä.

Bilettäessä sit ylläri enemmän meikkiä, ei mitään maalipurkillista mut kyllä sen näkee onko bilemeikki vai "normi"meikki.

Meikkaus on yleensä kivaa, kun saa tehä rauhassa ja onnistuu jossain kikoissa. Tulee hyvä ja itsevarmempi mieli, kun ei tarvi huolehtia näyttääkö pahalta.

Rixuliini

Meikkamisen aloitin kunnolla vasta seiskalla. Meidän ala-aste oli niin lestadiolasipainotteinen, että siellä ei kukaan edes opettajistakaan meikannut.. :roll:

Pyrin siihen että edes kerran kahdessa viikossa olisi täysin meikitön päivä, mutta joskus sekin jää. Meikkaan siis lähes aina. Ennen töihin menoa herään puolitoista tuntia aiemmin, että minulla on varmasti aikaa pynttäytyä rauhassa ja tehdä muutkin aamutoimet ilman kiirettä. Harrastuksiin pystyn kuitenkin lähtemään ihan ilman mitään.
Arkimeikki vaatii aikaa, vaikka onkin suht yksinkertainen, eli meikkivoide, kulmat, ripsari, luomiväri ja aurinkopuuteri.
Ja sitten kun lähden bailaamaan, laitan tosi tummat varjostukset silmiin, mutta muuten pidän kasvot simppelinä.
Jos koko päivänä ei ole tiedossa mitään, en meikkaa.

Tykkään meikata ja olen aina tykännyt. Ensimmäisenä kun näen kahta hyvää ystävääni, meikkaan heidät. Ja he saavat aina päättä onko kyseessä dramaattinen, naturelli vai esim fantasiameikki. Muutkin kaverit pyytää joskus jos voisin laittaa heille luomivarjostukset tms.
Iltaisin ennen kasvojen pesua saatan kokeilla jotain uusia meikkijuttuja, ja päättää käytänkö niitä myöhemmin.

Olen siis ihan 100% meikkiholisti!!

molla

Säännöllisen meikkaamisen aloitin joskus 12-13 vuotiaana,eli aika nuorena.Silloin tuli meikattua,aika "rankemmin" punk-villityksen takia.
Jossain vaiheessa siirryin pelkästään puuteriin & ripsariin,ja viime talvena lopetin kokonaan.
Meikkaamisen lopetin sen takia,että tapasin niihin aikoihin nykyiseni joka aina ihmetteli meikkaamistani "ku sä oot jo niin kaunis ilman" :)
Ihan hyvin oon pärjänny ilmankin.

Jzzu
Rixuliini

Iltaisin ennen kasvojen pesua saatan kokeilla jotain uusia meikkijuttuja, ja päättää käytänkö niitä myöhemmin.

Voi vitsi! Siulla sama tapa kun miulla! :D
Luullu et ei kukaan tee tota...

sanni

Aloin meikkaamaan jossain siinä 14-vuotiaana. Nykyään meikkaan vain ripsivärillä + peitepuikolla piilotan tummat silmänaluset, en halua meikata niin että näyttäisin meikatulta, mielestäni luonnollisuus on kaikista kauneinta :wink: joskus jos on jotain juhlia tai jotain saatan pistää luomiväriä, nekään eivät ole koskaan mitään kamalan ärtsyn värisiä, ruskeaa pääasiassa olen käyttänyt. Tällaista vähän luonnollisempaa linjaa vedän.

Lizzie
Jzzu
Rixuliini

Voi vitsi! Siulla sama tapa kun miulla! :D
Luullu et ei kukaan tee tota...

Kyllä mäkin teen tuota joskus, varsinki nuorempana oli iltaisin hurjiakin meikkejä ja äiri nauro että sullahan on oikein perus tiistai-illan iltameikki :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat