Kännykkäliittymät - Gallupit

k87

DNA Onni. miehen inttiaikana oli DNA Ilona, joka tulis nykyään aika kalliiks kun ei tuu puhuttua puhelimessa (pakettiliittymä)

tyytyväinen olen kyllä :D

Sivut

Kommentit (72)

Shandy

No, tässä huvikseni halusin harjoitella äänestyksen pystyyn pistämistä, ja tästä ei kai vielä ole keskustelua?

Mikä liittymä teillä on? Onko se hyvä vai huono? Vaihdatteko usein liittymää?

Shandy

Itselläni on siis Kolumbus. Ihan hyvä, se on se joku puhepakettihommeli, 8 tuntia puhetta ja 200 tekstaria kuussa, maksaa muistaakseni jotain 25 euroa yhteensä.

Tätä ennen minulla oli aina Elisan liittymä, ja siitäkään ei ollut käytössä kun ensimmäisenä joku ihan normiliittymä, ja sen jälkeen se TandemAina.

Kolumbushan käsittääkseni kuuluu Elisaan, joten en kauksi vaihtanut ;) Molemmat on toiminut hyvin eikä ole ollut mitään laskutusvirheitä.

En vaihda usein liittymää, koska olen aina onnistunut valitsemaan hyviä liittymiä, enkä jaksa seurata niin mitään tarjouksiakaan. Kännykkä olen omistanut nyt vissiin seitsemän vuotta, ja kolmas liittymä menossa.

Rixuliini

Sonera, on ollut jo monta vuotta. En tiedä tulisiko joku muu halvemmaksi, olen ihan tyytyväinen tähän, laskut ovat sellaista 25€:n luokkaa..

chinchilla

Tele Finlandiin vaihoin kesällä. Tänään tuli lasku...3kk 27€ joten ei paha...! :D Sitä ennen ollu Saunalahtee, DNA:ta, ja Soneraa.

Fansku

Tele Finland on nyt. Sitä ennen Saunalahti, jota ennen vielä Sonera. Vähänkö mua ärsyttää kun joka paikassa noita liittymiä tuputtavat ja mä oon heti menossa lankaan ja vaihtamassa kun vähän lässyttävät,että kannattaa vaihtaa. Sitten kun kotona avomies näyttää (vertaa hintoja), että kannattaako vaihtaa, niin ei todellakaan kannata vaihtaa mihinkään Soneraan. Aijai, liian sinisilmänen oon :lol:

Lania

Monta vuotta oli Sonera, sitte yks kaunis päivä iskä ilmotti että sun liittymä vaihtu DNA:han, tossa on kortti, vaihda se. Emmä oikein oo seurannu noita. Ihmettelen kyllä jos jonkun laskut oikeesti vaihtelee paljonki liittymän mukaan, jotkut ihan hiilenä niitä tutkii ja aina vaihtamassa. Tosin vituttaa joskus kun DNA on niin vamma, mut mitään katastrofaalista ei oo sattunu ni antaa olla.

Miffy

Joosiisjoo mä en myöskään harrasta vahtailuja, toisaalta ei oo mitään syytäkään; Soneralla on hyvä verkko ja mulla just itelleni sopiva liittymä :)

Ritu

Sonera ollu alusta asti.. Zeroforty nyt ollu ja laskut pysyy siinä 20€ alla useimmiten.. En jaksa alkaa vertaileen.. varmaan löytyis mulle halvempikin vaihtoehto, mutta kyllä multa nyt se 20€ kuussa irtoaa yhteen puhelinlaskuun.

Shandy
SunLion
mul on kolumbus, ja liittymä on KF elikäs rajattomasti voin puhua kultsille hintaan 6.95€/kk, ja muuta puhelut/tekstarit on halpoja.

Me ajateltiin miehen kanssa tuohon vaihtaa, kun tulee ensin Suomeen. Kuitenkin hänelle tulee kaikista eniten soiteltua, kun ei asutakaan yhdessä.

SunLion
Shandy
SunLion
mul on kolumbus, ja liittymä on KF elikäs rajattomasti voin puhua kultsille hintaan 6.95€/kk, ja muuta puhelut/tekstarit on halpoja.

Me ajateltiin miehen kanssa tuohon vaihtaa, kun tulee ensin Suomeen. Kuitenkin hänelle tulee kaikista eniten soiteltua, kun ei asutakaan yhdessä.

jep...toi kannattaa sillon ehdottomasti...on kyllä vapauttavaa kun voi läristä niin paljon kun vaan jaksaa :D

MiuMiu*

Tele-finland. Aiemmin oli kalliimpi liittymä, mutta päädyin tähän, koska käytän nykyisin enemmän messengeriä ja muuta eli puhelimen käyttö on siis vähentynyt ja samoin onneksi laskutkin :D

Tonde

Sonera oli joskus pienenä, ku porukat vielä makso laskun. Nykyään on saunalahti. Ollu jo monta vuotta, tosin liittymätyyppiä olen vaihtanu muutamaan otteeseen, käy sen verran kätevästi netissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat