Maailman hienoin rakkauslaulu? - Gallupit

tiikeli

Kyllä se vaan on Bon Jovin ALWAYS. Mä en varmaan ikinä kyllästy siihen. :lol:

Sivut

Kommentit (102)

Mirre

Ehdoton on 3 Doors Down - Here Without You
Myöskin:
Evan McGregor & Nicole Kidman - Come What May
Avril Lavinge - When You're Gone
Marija Serifovic - Molitva
Feeder - Lips Of An Angel
Myrskyluodon Maija
Ja BSB:ltä löytyy kaikkeja ihaneja :D
Ja melekeinpä kaikki tässä ketjussa mainitut!

muok. Ja tietenkin minun ja murun biisi Zen Café - Todella Kaunis <3

Katjuska

Rakkauslauluista klassikkoja ovat mm. BON JOVI: Always (aivan ihana kipale) Kylmät väreet tulee ihan jokainen kerta, kun ton biisin kuulee... :oops: Ja YÖn biisit myös, erityisesti festareilla ja muutenkin livenä! Ihanaa olla kullan kainalossa ja kuunnella YÖn filosofiaa... Kyyneleet vierähtää melkein joka kerta poskelle, niin ihana se Olli ja muukin bändi osaa olla. Unohtamatta tietenkään omaa kultaa, joka on lähellä ja rutistaa miua! :)

Bruni

Leonard Cohen - Hallelujah
Onko tämä rakkauslaulu, sitä en osaa sanoa, mutta siitä olen varma, että tämän kappaleen voittanutta ei todennäköisesti koskaan tulla kuulemaan. Kylmät väreet menevät aina kuunnellessa, oli sitten Jeff Buckleyn tai Cohenin tulkinta.

Chris De Burgh - Lady In Red
Todella herkkä laulu, joka herättää paljon ajatuksia ja muistoja. Haikeata kuunneltavaa.

John Denver - Annie's Song
Tämän paremmin ei rakkaudesta voi kertoa. Aivan käsittämätöntä miten Denver onnistuu tulkitsemaan rakastamista niin hyvin. Täydellinen rakkauslaulu.

Elvis Presley - Can't Help Falling In Love
Kultainen laulu. Tämä melankolia kolahtaa kunnolla ainakin minuun. Suuri osa laulun hienoutta on Elviksen upea äänen ansiota.

Cirque du Soleil - Alegria
Rakkauslaulut ovat usein surumielisiä, mutta Cirque du Soleil tekee tässä suuren poikkeuksen. Harvinaisen inspiroiva kappale. Tämän kun kuulee, tuntuu ettei mikään voi mennä väärin.

miska

Muualla onkin keskusteltu biiseistä, noin yleensä. Mutta mikäs on juuri se maailman kaikista hienoin rakkauslaulu, joka herkistää kerrasta toiseen? Perustellakin saa.

Itselleni taitaa olla Kentin Kevlarsjäl....joka kerta sen kuullessani, minä...yksinkertaisesti hajoan.

Miffy

Mulle ei tule mieleen (noh, kuuntelenkin enimmäkseen punkkia ja reggaeta, niissä harvemmin on rakkauslauluja...), mutta voi, Kevlarsjäl... Mulle tulee siitä värinät, se on m a h t a v a biisi :)

Disturbance

Ma kylla inhoan rakkauslauluja. Mikaan ei saa kerta kaikkiaan herkistymaan.

Mutta yksi on, mika saa vahan epatoivoiseksi: Lou Reedin Perfect Day. Siita tulee varmaankin mun hautajaisbiisi tai jotain...

MiuMiu*

Mulla on niin useita suosikkiherkistelybiisejä, varsinkin näiltä: Bryan Adams, Gunnarit, Metallica ja Aerosmith. Noilta kaikilta löytyy hyviä herkistelybiisejä, joten en osaa valita vain yhtä -eli muhun uppoaa eniten siis tollaset vanhat hitaat biisit

Rahel

Yksi aivan ehdoton klassikko on What the world needs now, variaatioita on kokonainen liuta. Tykkään myös kovasti Silje Nergaardin kappaleesta Two sleepy people.

Lou Reedin Perfect Day on upee, mutta en kyllä rakkauslauluksi sanoisi...

Jimmy KImmel

Eppu Normaalin "kaikki häipyy, on vain nyt" (meniköhän nimi nappiin?)

Harvoin käytän sanaa "kaunis", mutta tuo piisi on nimenomaan sitä. Loistavat sanat ja kaikin puolin hieno kappale.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat